Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

451. bölüm..


 
saat 12 de.. saatin sesine zıpladım...adeta..  
 
ir---- daha erkeennmiş ,offf.. ... 
tu---- değilll.. burası İstanbul... 
 
ir----  biraz daha uyuyayıım... 
tu---- kuaföre gitmeyecek misin..şahit hanım... 
 
ir--- gerek yok kiii.. 
 
tu---- iremimm, onlar için geldik.. bülentle buluşacağım, traş olacağız.. damadı yalnız bırakmayayım dimi..
sende yelizle ilgilenirsin.
 
ir---- hii,yeliz tek mi gidecek..kuaföre..
 
ahizeyi aldı,eline..."soralım" diyerek aradı...
ben de duyuyorum..
 
bü--- aloo..
tu--- hayırdır inşallah,uyandırdım mı...yoksa... nikahın var ,bülentt... unuttun mu.. 
 
bü--- tunaa geldiniz mi.. nerdesiniz..  karşılamaya geleyim mi..
 
tu---- yok oğlum, yok...sabah ,arabayla geldik.. evimizdeyiz... 
bü---- lan, ev diyerek aşağılama yalıyı... iyi misiniz.. kendinize geldiniz mi.. 
 
tu---- ( gülümseyerek bana baktı ) evet,  siz. nasılsınız.. 
 
bü---- eh işte.. iyi olacağız inşallah... yeliz evde,ben dışarıda... çok yorulduk..
iki gündür,  görmüyorum yelizi..  düşün işte... sabah çıktım ameliyattan.. ondan uyuyordum..
 
tu--- sen çok kutsal birşey yapıyorsun... yelizde biliyor... bozma moralini.. 
bü---- sağol dostum...  damat traşı olmayım ,diyorum... uyku daha cazip.. 
 
tu---- hadi oradan... kalk çabuk..duşunu al..  adresi ver de.. gelip alayım seni.. 
 
bü--- ( esniyor ) arabayı da ,süslet bari.. ben ancak ayıkırım... 
 
ben kalem ,kağıt buldum çekmeceden.. fısıltıyla, söyle hadi diyorum... 
 
ahizeyi, eliyle kapatıp... 
tu---- ne söyleyim ki.. adresi biliyorum... huylanmasın diye dedim.. 
 
gülerek... öptüm yanağını...işaretle de anlatıyorum.. 
" sen aşkımsın "
gülümseyerek,gözlerini kırptı.. 
 
tu--- irem,yeliz kuaföre tek mi gidecek diyor... 
 
bü--- yok.. beni bekleyecekti... 
tu---  yeliz  nerede ki, yanında değil mi....
 
bü---- değil tabi,oğlum.. o yeni ,ev de.. evlenmeden, aynı yerde kalmam dedim.. hah hah hah.. 
 
tu---- bülenttt... ciddi ol.. 
bü---- dur.. kapı çaldı... bekle... 
 
iki-üç dakika sonra.. 
 
bü--- geldimm.. yeliz uğradı da, onunla konuşuyordum... 
kuaförden ,randevu almış.. eve geri gitti..
gelinliğini alacakmış.. seni beklersem gecikirim,irem mutlaka gelsin dedi.. 
 
tu--- bülenttt  saçmalama .. 
kız gelinliğini ,kendi mi götürüyor.. sen de yatıyorsun orada öyle mi... 
ver lan adresi.. kardeşim sana muhtaç değil..ben götürürüm onu...... 
 
bü---- hiç aklıma gelmedi,bak.. az (..............) değilim ha... 
 
tu--- aynen öylesin... şeref yoksunu... 
bü--- fırçalandık.. ayna gibi parlıyorum... niye lafa tutuyorsun beni.. kapatsana.............
 
tu--- alo aloo.. 
lan bülent.. ben nasıl gideceğim şimdi..  hangi kuaför olduğunu da söylemedi.. 
 
kalktım......"tunaa " diyerek işaretlerle, duşa gireceğimi... anlatıyorum... hareketlerimi dehşetle izliyor...
 
tu--- iremm.. korkulur senden.. 
ir---- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: