Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

449.bölüm..


eve geldiğimizde.. saat 2 yi geçiyordu... 
üstümü çıkarıp.. duşa girdim... 
 
tuna da.. arabaya eşyaları yerleştireceğini .. söyleyerek..
kıyafetleri aldı... 
ir---- anahtarını aldın mı.. 
tu---- aldıımm.. . 
 
ben aklım bugün yaşananlarla ,dolu olarak... duştan çıktım.. havluya sarılırken.. zil çaldı..
tuna çalmaz desem de.. gittim kapının yanına... göz den baktım...
 
tunayı görünce.. araladım kapıyı, 
 
ir---- buyrun.. beyefendi.. anahtarı aldım dememiş miydin.. 
tu---- rahatsız etmedim, umarım... 
 
kaşlarımı çatıp... 
ir---- tunaa.. gelsene ya... havluylayım, görmüyor musun...
 
tu--- görmez miyim.. gelirsem,ben senin gibi.. geri gitmem.. söyleyim de... 
 
 kolundan tutup ,çektim... 
içeri girdirince... 
tunayı ,yasladım kapıya.... 
 
ir---- anlaşıldı.. sende böyle yapmıştın dimi... tahrik edecek kadar yakın.. bir nefes kadar uzaktın... 
göndermemek için de,yanıp tutuşuyordun..dokunursa öperse, duramazmış... ( mırıldandım ) şimdi hak veriyorum sana.. 
 
tu--- (ellerini ,elimden kurtardı... ) ne kadar sıcak oldu birden.. 
 
tu--- ir--- hah hah hah.. 
 
 
***********
 
 
erken çıkarız  demiştik..ama 
 biz uyuduğumuzda..  sabahtı zaten.. hatta tuna yola çıkalım dedi de, kabul etmedim..  
 
 gözlerimi açtığımda.. saat  on ikiyi geçiyordu.. 
yan dönüp,tunanın ..biçimli kaşlarında..uzun kirpiklerinde,dolaştırdım bakışlarımı...  çok güzel ,uyuyor..mest olmuş..
 
uyandırmaya kıyamasam da.. 
bıyığına ,sakalına  dokundum hafifçe... 
 
omuzunu öptüm.. 
yok.. hiç,uyanma belirtisi göstermiyor... 
 
ir---- pekiii... giyineyim bari.. 
 
tunanın gözleri anında açılınca... ikimizde çok güldük.. 
 
*****
 
evden iki gibi ayrılabildik... 
 
tekirde kahvaltı... konyada etli ekmek.. eskişehirde köfte.. 
şen şakrak,şarkılarla türkülerle yolculuk yaptık... ama..zaman  ilerledikçe...
uykusuz uzun yol.. tunayı çok yordu... gecenin ikisi olduğunda.. gözleri kıpkırmızıydı..
 
hızlı sürmeye başladı... biran önce,yetişmek için.. 
meyve soyup soyup yediriyorum da... etki, etmiyor artık.. 
bandırmaya geldiğimizde... 
 
tu---- burada kalalım..irem.. 
ir---- olur da... istersen.. ben kullanırım... senin için.. 
 
tu---- kendine güveniyorsan... zorladın demeyeceksen..kullan... 
son araba vapuruna bineceğim,çabuk karar ver... 
ir---- tamam,binelim... 
 
araba vapuruna biner binmez... vapur hareket etti... 
 
ir---- yatır koltuğu... hemen uyu sen... bende içecek birşeyler alayım... 
tu--- tutuldum bende..ineyim... uzun zamandır... arabayla gelmemiştim... off boynuum... 
 
... ellerimizde içecekler... marmara denizine bakarak.. vapurun içinde,yürüdük biraz... 
herkes dolaşıyor..ama çok soğuk ... 
 
ir----  tunam,hasta olacaksın... arabaya binelim de.. sen uyu... 
 
tu----( omuzuma sarılıp,gülümseyerek... ) araba yolculuğu hiç etkilemezdi beni.. ne olduysa artık.. 
ir---- tunaa.. 
tu---- canımmm.. 
 

Hiç yorum yok: