Translate

21 Şubat 2012 Salı

436.bölüm..


oturup, hırsla .. telefonu çektim kucağından... 
 
tu---- bak, arama diyorum... arıyorsun... sonra da,kızıyorsun... 
 
ir---- konuşma lütfen.. zuhal bunu bana nasıl yapar... ziyayı susturmalıydı..... lafı hak etti.. 
hiiççç karışma... 
 
kulağıma tuttum... 
 
zu--- aloo.. buyrun... 
ir---- gitti mi, has misafirin...
 
zu---- gitti gitti... of ya.. birden karşımda görünce... dondum... bu ne pervasızlıktır.. 
ta yukarı çıkmış...anneme de söylendim şimdi... niye gir dedin diye... 
ya ben şey için aramıştım ,sizi aslında... 
 
ir---- dalga geçmek için... 
zu---- .......... ne, anlamadım...
 
ir---- nasıl, iyi öptü mü bari.. 
zu----  sen... rüyadamısın hala... kim öpmüş beni.. delirdin mi.. saçmalıyorsun.. 
 
ir---- ziyaa...
zu---- neee.. tunayı ver bana.. seninle konuşulmuyor... 
 
ir---- tuna meşgul hayatım.. veremem... 
 
tuna elimden zorla aldı.. ahizeyi.. 
aramızda tuttu... 
 
tu---- zuhal.. buyur..
zu---- iremin nesi var... 
 
tuna duyduklarımı anlatınca.... 
 
zu---- aaa... bana dedi ki..."arayanın,kim olduğunu tahmin ediyorum... 
kulaklarını ,bir dakika kapatır mısın..."
bende kapattım... 
tabi kiii ,dediğime irem nasıl inanır.. sesimi taklit etmiş.. 
ben öyle birşey demedim..
söyle ireme... 
 
tu---- tamam zuhal... söylerim... 
dün gece lütfü beylerde, irem.. ziyanın şakasını ciddiye alıp.. ona çıkıştı..kızdırdı..
içine kurt düşürdü.. sana,telefon edeceğini falan söyledi.. 
o da, böyle intikam aldı herhalde.. 
sen aldırma...ziya ile iremin arasında bu... senin düşünceni, etkilemesin yani.. 
bence, o seni seviyor.. gece yağmurun altında.. evinize bakıyordu... uyumamıştır da... 
normalde kızacağım bir davranış bu... ama onu anlayabiliyorum... 
ben nasıl, benden beklenmeyen davranışlar yapabildiysem... 
o da yapar... 
 
zu---- anladım tuna.. sağol.. hem uyandırdım sizi.. hem bunlar oldu,olmuş.. kusura bakmayın..
akşam annem sizi de yemeğe çağırıyor,saadet teyzemlerle.. nermin teyzemler de gelecekler... 
onu haber verecektim... irem,bir türlü fırsat  vermediler.. ki..
tunaa.. ireme anlat, üzülmesin olur mu... 
kimbilir, belki birgün... o da ziyadan.. ziya beyden yani..
intikam almak isterse...ve ona, yardım edebilecek bir konumda olursam... 
iremin tarafını tutacağımı bilsin...
 
tuna ,gözlerimin dolduğunu görünce... 
 
tu--- biliyor merak etme... ama akşam gelirmiyiz işte onu bilmiyorum... 
istanbul için hazırlık yapacağız da... yemeğe olmaz da..belki,bir kahve içmeye gelebiliriz... 
herkese selam söyle... hoşçakal... 
 
zu---- bekleriz... iyi günler.. 
(kısık sesle..) hı tuna.. ireme "siyahları öğrendim "de... o anlar... by...
 
telefonu kapatıp... 
gözlerimi sildi... 
 
tu---- irem.. siyahları öğrendim... 
 
gülmeye başladım...
sarılıp, öptü beni... 
tu---- zuhalin geleceğine.. senin tepkin etki etmemeli.. zuhal karar verinceye kadar...ziyayla
uğraşmayacağına,iyi  davranacağına.. laf sokuşturmayacağına söz ver ... 
 
ir---- peki.. söz... 
 
çenemin altından tutup...
tu---- aman da, ne uysalmış...benim iremimm... 
 
ir----  mecburen öyleyim... zuhal karar versin.. ziyanın burnundan getirmezsem..
bana da irem demesinler...
 
tu---- tamam canım... ama kabul et sen başlattın.. kışkırttın ziyayı...
 
ir---- tunaa.. tarafını belli et.. cezalandırılacak işte o kadar.. hem,sen de  çok güldün... bana..
sana da ceza lazım.... 
 
tu---- ama çokk komik di.. ....madem istiyorsun, kes cezamı...idam mı ,müebbet mi..  
 
boynuna sarılıp...  "müebbet" .......dedim...
telefonu aramızdan kaldırmamışım... nereden bileyim ben... canımızı yakacağını... 

Hiç yorum yok: