Translate

21 Şubat 2012 Salı

435.bölüm..


neş--- bu gece.. zuhal , birisi için.. karar verecekmiş de... 
 
ziya sinirlendi.. birden, kalktı ayağa... 
 
zi---- sen biliyorsun yani..biz de burada.. oturmuş , boş boş.. geyik yapıyoruz.. öyle mi.. 
annemleri beklememiz şart mıydı..abla, biz gitseydik ya... 
 
lü----  munis delikanlı..otuur..  kısmet bu.. 
tek çocuksun..  
onlar olmadan.. kız mı istenir.. 
osman abi, onların gönülsüz olduğunu sanıp.. tek kızını ,sana verir mi.. 
 
ziya çöktü koltuğa... 
belli belirsiz mırıldandı.. 
 
zi---- ya evet dediyse.. 
tuna uzanıp.. omuzunu tuttu.. 
 
tu---- ziya.. 
ziya başını kaldırdı..
zi---- efendim.. 
 
tu---- bozma moralini... zuhal.....
ir---- tunaaa.. 
ziya bir bana ,bir tunaya baktı... gözlerinde bir umut belirdi sanki.. 
 
zi---- evet, zuhal?
tu--- zuhal ,çok akıllı kızdır... sen onu, gönlüne koyduysan.. mutlaka seni,
hissedecektir.. topla kendini.. 
 
ziya, derinn bir iç çekişten sonra.... 
zi---- umarım..  hepinize iyi geceler diliyorum... görüşmek üzere...
 
lü---- dur dur.. nereye gidiyorsun.. bu halde.. evin uzak.. burada kal.. 
 
zi---- yok,daha neler.. hem eve gitmiyorum ki... hoşçakalın... 
 
ikimizle de tokalaştı... 
tu---- biz de kalkıyoruz... lütfü bey, neşe hanım.. teşekkür ederiz... cuma akşamüstü haberleşip..
peş peşe gideriz..
 
lü---- tamam... tekrar bekleriz... 
neşe ablayla da vedalaştık.. 
 
dışarıda... yağmur  yağıyor hala... 
ziya arabasına bindi... biz de oturunca.. selam verip.. ayrı yönlere doğru hareket ettik.. 
 
tu---- çok acımasızsın,irem.
içine kurt düşürdün... 
delikanlı adamı,yanımızda konuşmaya zorladın... 
bu ne kadar zordur, hiç bir fikrin yok tabi... iyi ki, ziyanın yerinde değilim.. 
çok sabırlıymış doğrusu.. 
 
ir---- düşsün, densiz densiz konuşunca dayanamadım...kızınızı vereceksiniz diyor... 
zuhal, ona kaldı sanki..
 
tuna bulvarda ağır ağır ilerliyor... gezintiye çıkmışız gibi.. . 
 
esnedim..
ir---- tunaa.. uykum geldi.. niye yavaş gidiyoruz...
tu---- görürsün, birazdan... sen uyuyacaksın da.. sayende,uyuyamayanlar olacak.. 
 
ir---- hııh.. umurumdaydı... hem sen kız tarafısın.. ziyaya bu yakınlık, neden.. 
 
tu---- (içini çekerek... ) özde ,aynı şeyleri.. yaşadığımızdan olabilir mi acaba.. 
belki farkında, belki değil.. ben tecrübeli olduğumdan...ziyanın duygularını anlıyorum..
o aşık olmuş.. zuhali sen ararsan.. bende ararım.. haberin olsun.. 
 
reşatbeye doğru gittiğini görünce... 
ir---- zuhali uyandırıp da ,söyleyeceksin herhalde... teyzemlere mi ..gidiyoruz tuna... 
saate baksana.. sen...
 
hiç cevap vermeden.. bir sigara yaktı... 
 
sokaklarını ileriden gören bir yerde.. durdurdu arabayı... yağmurun sesi duyuluyor sadece... 
 
eliyle, kenarda park etmiş...içinde bir adam olan arabayı göstererek... 
 
tu---- bak, tahmin ettiğim gibi.. ziya yerini almış.. demek istediğimi anladın mı şimdi.. 
sevmese, bu yağmurda.. zuhali ,görmeyeceğini bile bile...
yakalanmayı göze alarak,burada bekler mi.. 
 
ir----......................
 
tu---- .....................
 
hareket etti .. geri geri gidip... ana yola çıktı... 
 
eve gelene kadar ,hiç konuşmadık... 
paketlerimi alıp.. yukarı çıktık... kapıyı ben açtım... 
 
tuna yatak odasına girince,
peşinden bende girdim odaya... üstümüzü çıkarırken.. 
 
ir---- tunaa.. niye bana tafra yapıyorsun... 
ziya gibi... sen de beklemişsin, anlıyorum ama...  
ziyaya dediklerimi... üstüne mi alınıyorsun yoksa... 
biz,çok farklıydık.. benim haberim yoktu ki.. senden, izlendiğimden..
beklendiğimden...aşık olduğundan..
 
tu---- doğru yoktu... alınmıyorum da.. genel  kanı..  erkeklerin duygusuz olduğunu yönündedir..ya.. 
 tepkim ona.. 
doğal olarak , kadın olduğun için taframı da sana... yapıyorum.. 
 
geceliğimi giyip... yatağa uzandım... 
 
ir---- çok uykum var.. dediğini anlamadım ama kötü birşey söylediysen... sabah surat asarım... 
bu kadar içkiden sonra.. nereden aklına geliyor bu laflar... hiç dilin de dolaşmıyor..
ay uyuduumm.. 
tu---- hah hah hah...
 
tuna yanıma yatınca, oturuverdim birden... 
 
tu--- uykun mu kaçtı, surat mı asacaksın... 
ir---- bana siyah olsun demiştin... kast ettiğin neydi.. 
 
tu--- ne almayı düşünürsen.. siyah olsun dedim.. özeldeen.. genele.. 
sana bazı siyahlar,çok yakışıyor.. 
 
ir---- hı,iyi... ama ben sana da siyah aldım..ayırttım..yarın alacağız.. 
 
tu---  ne.. 
kıs kıs gülerek... arkamı dönüp.. kollarının arasına girdim... 
ir---- söylemeemm..
 
tu--- aldıklarını çıkarıp bakmamı istemiyorsan...söylersin... 
 
ir---- baak.. orada genel şeyler var... zuhalin yanında...özelleri nasıl alırdım dimi..
hatta,çok gezdirdiğim için..kızdı,bir daha kendine başka kurban bul ...  
  tunaya allah sabır versin dedi.. 
 
tu---- amiiinnn... 
 
başımı çevirip... 
ir---- bakıyorum.. çok içten amin dedin.. şikayet ediyorsan, bileyim yani... babaaa duy sesimi..
 
çenemi tuttu... 
 
tu---- ne diyeceksin... babana...hıı... 
 bab bab ba baaa ba.... ba baa ba.. 
baba ba ba baaaa baba ba...mı..
 
ir---- ay eveeett.. hah hah hah..
tu---- goncamm,ne güzel güldün yine...
 
içini çekip.... 
boynuma sokuldu... 
 
kısık sesle... 
"seni seviyorum... "dedi... 
 
beni saran kollara sarıldım.... 
ir---- bende ,seni seviyorum... 
 
***************
 
ertesi gün... 
öğlene doğru uyandık... telefon çalıyor.. ısrarla... 
 
ir---- uff bu kim yaa... 
tu--- ne bileyim... kimse..bir sıkıntısı var... 
 
yatakta açtı.. konuşuyor... 
tu--- aloo.......................... 
dur dur.. kapatma.. saat geç olmuş zaten... iyi ki uyandırdın... zuhal... 
 
zuhal adını duyunca.. gözlerim açılıverdi... ahizeyi,  ikimizin arasına alıp..
 
ir---- zuhaall.. evet dedin mii.. 
zu--- irem, çok patavatsızsın ya... sussana.. tuna duyacak... 
 
tunaya sus diye işaret edip... 
ir----  aldım telefonu.. bizi duymuyor... konuş çabuk... 
 
zu--- iyi... akşam gelenler için..  ben yok dedim..
babam da,nasip değilmiş..  
sözlendi kızımız diye, kısa yoldan geri çevirdi.. 
derhal bir yüzük alacağım.. bu tür bahaneler için...
 ama parmağında yüzük yook dediler..çünkü...
 
ir---- hah hah hah... inşallah yakında.. gönlünün istediğinle.. gerçek yüzük takarsın zuhalciğim..
 
zu---- ................
ir---- amin de kız.. 
 
zu----............ buyrun...
ir---- zuhaall..  kime diyorsun... 
 
zi---- afedersiniz.....ergün yok mu... 
 
zu--- yok.. gelmedi daha..  siz..siz nasıl çıktınız yukarıya... 
kapıyı kim açtı ,yani.. zil çalmadı da..
 
ir---- kız ziya mı o...kapama sakın telefonuu... zuhaaallll... 
 
tuna ağzımı kapatıyor.. ikimizde duyacağız diye, yapıştık ahizeye.... 
 
zi---- elektrik kesikmiş..anneniz çıkıyordu da.. ergünü sorunca.. geldi,içeride dedi..
 ben ondan şey yapmıştım... 
kusura bakmayın...telefonla konuşuyordunuz sanırım... seslendim ama... 
 
zu----evet.. elimde kaldı... abime ,sesleneyim o halde.. 
zi---- ben arabada beklerim... 
 
zu---- bir dakika... . tamam hayatım.. sonra konuşalım... 
ir---- zuhal, kapatmaaa..
 
dııttttt sesi gelince... 
ir---- aaaa, kapadııı... 
tu---- canlı yayın mı ,yapacaktı sana.. bak.. kovalamadı..
 
ir---- davet te etmedi.. oturun falan demedi... kalk gidelim ,tunaaa.... 
tu---- haydaaa... bir o eksik... yaatt... 
 
ir---- yatamam yatamam... ziya ya sarkıntılık yapıyorsa... zuhale... 
tu---- allahım ya sabır... adamı sapık ettin ha... zuhal izin verir mi hiç.. 
 
telefonun numaralarını, aceleyle çevirmeye çalışıyorum.. tuna elimi tutuyor,kapatıyor... savaşıyorum,arayacağım diye... 
 
ir---- tunaa.. bıraakk.. 
tu---- kızı şaşırtacaksın.. arama... 
ir---- çek eliniii... bacağımı çizdiin... 
 
tu---- bırak şunuu.. 
ir---- susss... aradım... kıpırdama çalıyor... tuna dokunursan.. kötü olur bak... bir ,iki, üç..
ee niye açmıyor buuu... ziya kesin sıkıştırıyor kızımızıı... aman allahıımm... 
 
zi---- aloo..
 
ağzımı sıkı sıkıya kapatıp... nefesimi tuttum... ziya açtı.. e zuhal nerede...
ben tam "ırz düşmanı 
(............)  " diyecektim ki.. 
 
zu---- abim sigara almaya gitmiş.. geldi..
zi---- sağolun.. telefon çok çaldı da.. belki acildir diye açtım... 
 
zu---- kim miş.. söyledi mi.. 
zi---- yok da.. 
 
ahizeden boğuk ,sesler geldi.. elini kapattı herhalde... kalbim küt küt atıyor... 
tunaya baktım..
duyduklarımdan sonra.... 
 
zi---- sizi öpebilir miyim... 
-----  tabi kiii... 
 
ben kimliğim bilinmesin diye, sustuğumu unuttum.. 
feryat ediyorum , "zuhaalll... dur.. öptürme "diye..
tuna da şaşırdı... 
 
ziyanın kahkahasını duyunca.....anladım oyuna geldiğimi.. 
 
ahizeyi  yerine bırakıp... telefonu fırlatıyorken... tuna havada yakaladı... 
tu---- ne oluyor... telefonlara alerjin mi var.. kırmadan duramıyorsun... 
 
ellerimi yüzüme kapatıp... 
ir---- ziya benimle dalga geçtiii... 
 
tu---- nee... nasıl... zuhal öptürme diyordun ,o neydi.. 
 
saf saf anlattım... o da katıla katıla, güldü... bana... 
 
yatakta tepiniyorum.. 
sinirimden ağlıyacağım neredeyse... 
işin kötüsü... zuhal de oyuna katıldı... diyorum... 
 
tuna hala durup durup, patlatıyor kahkahayı... 
telefonu da.. kucağından bırakmamış... sıkı sıkı tutuyor...
 
 
dönüp ters ters, baktım  yüzüne... 
ir---- tunaa sus,delirtme beni.. 
 
 dudaklarını ısırıyor... arada derin nefesler alıyor... sakinleşmek için... 
 
tu---- zuhal ne dedi.. dedin... 
ir---- tabi kiii ,dedi.. sesi biraz garipti ama.... meğerse,öptürmeye ne kadar meraklıymış... 
 
tu---- hah hah hah... oy karnım... gece ,sen ona.. bir telefonum yeter dersen.. böyle olur işte...
gece sabretti ama.. acısını çıkarmış...ziyanın,intikamı.. 
 
ir---- o kim miş ki.. intikam alıyor... dış kapının mandalı bile değil.. yattan atarım ,ben bunu...
enişteme söyleyeceğim işte... 
 
tu----  zuhali düşünürsen demezsin..ya öpücük hoşuna gittiyse...dimi ama..
 hah hah hah... 
 
 

Hiç yorum yok: