Translate

21 Şubat 2012 Salı

434.bölüm..


saat bire geliyordu..
tuna bardağı boşaldığında .. uzatmadı bir daha.. 
 
tu---- almayım.. lütfü bey.. 
 
tam o sırada , zil çalınca... 
tu---- araba içinse.. kalkıyoruz.. bizde... 
 
lütfü abi kapıyı açtı... neşe abla da arkasından gitti...
. konuşmalarını duyuyoruz...... 
 
lü---- oo ziya.. kulağın mı çınladı,nedir... gel gel.. 
zi----   işiniz yok da ,beni mi konuşuyordunuz... 
 
neş--- tam lafının üstüne geldin ziya.. hoşgeldin... 
zi---- hoşbulduk da.. girmeyim.. misafiriniz var herhalde.. ben birşey söylemek için ,uğramıştım aslında... 
 
neş--- yabancı değiller canım... gel.. 
 
zi---- kim...... zuhal?
neş--- iremle,tuna buradalar... 
zi---- uffffffffff... 
 
 
ben duyunca.. güldüm.. tuna şişşş.. diyor.. ayıpmış.. 
 
neyse.. geldi ziya.. tokalaştık.. nasılsın iyimisin muhabbetinden sonra... 
 
lü---- ne oldu ziya.. sıkıntılısın.. ne diyecektin sen.. 
 
zi---- seyfiyle yarın.. samandağ -hatay tarafına gidecektik.. bir kız uğruna,ekti beni... 
bende.. şimdiden gidip.. cuma akşamı dönmek istiyorum.. 
ışıklarınızı görünce, haber vereyim dedim.. 
 
lü--- hımm.. gitme ziya... sende gitme... kızlar uğruna, bazen işi de ekmek gerekir... proğramını
ona göre değiştirirsin... 
 
zi---- ben,kimin için ekiyorum ki.. abla, lütfü abiye.. ne oldu.. viski mi,çarptı nedir.. 
 
lü---- sana da,vereyim mi.. 
 
zi---- yola gitmekten bahsediyorum ben.. müdüre bak.. içki veriyor.. 
allah müdürün de ,hayırlısını versin... 
 
nasıl gülüyoruz biliyor musunuz... gözlerimizden yaş geldi... ziya hepimize biraz, garip bakıyor.. 
tunanın bardağı doldu tekrar.. ziyaya da verdi.. 
 
lü---- cuma gecesi,yemeğe gidiyoruz ziya.. onun için.. gitme dedim.. 
 
zi----............... iyi de.. 
lü---- sende geliyorsun... 
 
zi---- bu grup olarak mı.. gidilecek... tamam da... işi ekecek, kız nerede...
 
lü---- o da, gelecek...
 
zi---- hıııı...o kim.. bana kız mı buldun,yardım mı istedim senden... görev edindim, deme sakın..
 ... abi dedik, bağrımıza bastık.. nereye düştüm allahım.. 
 
ay kırdı geçirdi bizi.. o kadar da ,doğal söylüyor ki.. 
lütfü abi,gülmekten konuşamıyor... 
 
neş--- ziya, lütfüm seni düşünüyor.. 
 
zi---- aman abla.. sende mi , yoksa..
ya gidin işinize.. yeni yetme ,delikanlı mı sandınız beni..
 kötü kötü konuşturmayın... 
 
tu---- ziya.. zuhalden bahsediyorlardı...
zi----...........................
 
deriinn bir sessizlik oldu... ziya,ellerini kenetleyip ..başını da yere eğdi...
şakıyan adam gitti.. yerine dut yemiş,bülbül geldi.. 
 
hiç sigara içmediğimizi.. o çıkarıp yakınca fark ettim... 
dumanını savururken... 
 
zi---- abla.. kusura bakma.. yanında içtim ama.. 
neş---- önemli değil ziya... pencereyi açarım... 
 
zi---- pardon.. size de,ikram etmedim dimi.. 
 
ikimiz de aldık..
lü---- hadi bana da ver.. efkarlandım.. 
 
neşe abla kül tablası getirdi.. bize...
 
zi---- nasıl gideceğiz.. lütfü abi.. 
lü---- arabaylaa.. 
zi---- abii... dediğimi anladın ..
 
onlar konuşurken... 
 
tuna bana kısık sesle.. 
tu---- yata davet edelim mi.. aynı yerde.. ayrı konuşma imkanları olur.. ne dersin... 
ir---- olurr ..
 
tu---- lütfü bey.. bir teklifim var .. cuma akşamı hepimiz ..yatla açılıp, balık yiyelim.. diyorum.. 
kabul ederseniz..tabi..
 
lü---- tamamm, yat kimin ve  ebatları ne..
 
gülümseyerek...
tu---- çok yakından tanıdığım,birisinin... .ve yeterince büyük.. 
lü----Mersin limanından mı ,hareket edeceğiz... 
tu---- evet... 
 
lü---- kabull.. tuna,ben götürecektim.. yemekler de.. senden mi oluyor ,şimdi.. 
 
gülüyoruz.. 
tuna "canınız sağolsun... fark eder mi "dedi... 
 
zi---- nasıl da ,hoşuna gittiii...  pinti karadenizli ,ne olacak.. 
 
lü---- sus sus, seni .. çakma 
Adanalı yapmaya uğraşıyoruz .. 
müdürüne iyi davran.. 
Ankaralı...
 
zi---- senin gibi..çakma Ankaralı değilim, hiç olmazsa.. 
buldun benim gibi.. munis delikanlıyı.. kızınızı.. vermek istiyorsunuz da.. 
o ,Bilecikli olacak.. haberiniz yok..
 
ir---- heyy ,ne diyorsun sen.. lafını bil de konuş.. zuhalim, sana mı kaldı.. 
bir telefonuma bakar,haberin olsun.. 
 
zi---- niye kızıyorsunuz,irem hanım... şakaydı.. beni tanımadığınız için .. yanlış anladınız.. 
istemediğim birşeyi..kimse bana yaptıramaz.. 
hele de, evlenmek gibi ciddi...bir konuda..beni kim zorlayabilir ki.. 
bu tamamen benim kararım... 
. kuzeninizi çok beğeniyorum..onun hislerinin de.. farklı olmadığını sanıyorum... 
 ikimizin de.. emin olabilmesi  için.. görüşüp ,konuşmamız lazım.. 
lütfü abiler de.. dışarı çıkabilmemiz için yardım ediyorlar.. hepsi bu.. 
yani ben tek de giderim,kızınızla görüşmek istiyorum derim ama.. gerilim yaratmak işime gelmiyor.. 
ergün ve aliyi zor durumda bırakmak olur bu.. ilişkimizi zedeler.. 
 arzu ederseniz, arayabilirsiniz de.. kaderlerimiz aynıysa..sonucu  değiştirmez..
 
saate baktım.. 2.30... 
ir----  şu anda zuhal , evet demediyse.. haklısın değişmez..
 
ziya ..neşe ablayla, lütfü abiye baktı... 
zi---- nasıl yani.. 

Hiç yorum yok: