Translate

21 Şubat 2012 Salı

428. bölüm..


biz ters tarafa doğru ,kolkola yürürken... o da arabayı çalıştırdı... 
 
konuşa konuşa epeyce yürüdük,zuhalle... 
 
zu---- nereye gidiyoruz, ne bakacağız... 
 
ir---- kuyumcular çarşısına bakalım önce.. yelizle bülent evleniyor da.. hafta sonunda.. 
sonra,kıyafet kısmına geçeriz.. 
 
zu---- çok sevindim.. mutluluklar dilediğimi söyle ikisine de... 
ir---- söylerim de.. sen bülenti nereden tanıyorsun.. hatırlayamayabilirim de.. görmüşmüydün ki..
 
zu---- evett gördüm, tabi.. sen hastanedeyken .. bayağı, samimi olduk sayılır.. 
 
ir----(içimi çektim... ) haklısın.. o günleri.. unutmaya çalıştığım için.. düşünemedim... 
hala boşluklar var.. ama sormaktan bile korkuyorum.. dengemi bulamadım daha.. 
 
kuyumcular çarşısına girecekken.. tunanın arabası, yanımızda duruverdi..  
kaldırımdayız daha...
ben kaşlarımı çatarak.. eğildim..  tunaya bakıyorum..  
 
zuhal, bizi yalnız bırakmak adına...  kolumdan çıkıp.. vitrinlere yaklaştı... 
 
 
ben , buz gibi baksam da.. tuna inip yanıma geldi.. bir de ,sinir sinir gülümsüyor... 
 
tu---- goncam.. ne bakıyorsun.. sizi takip etsem.. kendimi gösterir miyim.. sence.. 
paran var mı.. aldın mı.. sormamışım.. onun için geldim... 
 
ir---- sağol, var.. 
 
tu--- peki.. alışveriş yaptığımız kuyumcuda beğenirsen..eğer..
 para verme, yanında da taşıma.. 
onlar eve gönderirler... tamam mı.. 
 
ir---- tamam.. 
tu---- şimdi, git diyorsun yani... 
ir----.........................
tu---- pekiii... renk ,siyah olsun ...
 
diyerek... arabaya oturdu...hemen de çalıştırınca... 
 
pencereye yaklaştım... 
 
ir---- dur, ne siyahı... 
tu---- (kaşlarını kaldırdı...) ben dedim.. gerisi sana kalmış.. hadi hadi, zuhali bekletme... 
 
aaaa... hareket edip ,gittiii... 
ben kaldırımda kalakaldım... ne siyahı yaa.. ne demek istedi ki..
birşey almamı istiyor.. ama rengi siyah olacakmış... iyi de... o şey nee... 
 
******
 
saat beşte.. yorgunluktan perişan bir halde... pastaneye zor attık kendimizi... 
 
elimizdeki paketleri poşetleri ,koltuğun üstüne bırakıp .. oturduk... 
 
havanın sıcaklığı, bizi bitirdi... ama epeyce de gezdik... girmediğimiz mağaza kalmadı sayılır... 
harika "siyah şeyler "aldım.. nikah için de beğendim.. tunayla beraber alırız... dedim.. 
hıı, takı işini de hallettim.. eve gönderecekler... 
 
garsonu görür görmez... 
ir---- zu--- su istiyoruz... 
 
önümüze konulan,menülere bakarken... 
 
zu---- bir daha kendine, başka kurban bul.. olur mu... kesinlikle iflah olmaz bir.. bir ... 
cimrisin ve müthiş kararsızsın.. 
off ayaklarım,mahvettin beni... 
 
ir---- hiiii,nankköörr... kurbanmış...hemde sen ha... tunamın sesi bile çıkmıyor.... 
senin dil ,pabuç gibi maşallah...
kararsızlığım belki ama  cimri  değilim .. adam enayi yerine koyuyor.. ne yapsaydım yani... 
bile bile fazla mı vereyim, el kadar  şeye..... tunama yazık dimi... 
 
su gelince ara verdik...bardaklara koyup..nasıl kana kana içtiysek artık.. litrelik şişe bitti.. anında..
 
----- başka bir arzunuz var mı... hanımlar... 
ir---- ben buz gibi kola ve kakaolu yaş pasta istiyorum... zuhal..?
 
zu--- soğuk kola istiyorum... adını bilmiyorum ama geçen gece yediğim.. 
el açması... kıymalı bir böreğiniz vardı sizin.
varsa,ondan alırım.. 
---- var efendim... hemen getiriyorum... 
 
bakışlarım anında değişti... 
ir---- gece kiminle geldin de, börek yedin sen... 
zu---- sana nee.. 
 
ir---- teyzeme, ispiyonlarım seni... 
 
zu---- (sigarasını yaktı... ) deli, gece diyorum.. teyzenin haberi olmadan ,nereye geliyorum ki.. 
ispiyonlayacaksın madem... 
bendee... tuna anında"siyahları" öğrenir desem... yeterli olur mu..
 
ir---- pisss... şantaj ha... 
zu--- evet,karşı şantaj deniliyor buna..  
 
ir---- hadi canım.. söyleyemezsin ki... utanırsın.. 
 
zu--- haklısın.. beni de ilgilendirmez  .. amaa.. 
yanlışlıkla etiketini ,fişini .. bulmasını sağlayabilirim... yadaa minik bir ima yeter tunaya.. hah hah hah
 
ir---- bana bak zuhaall... hele öyle birşey yaapp.. var ya.. hiç konuşmam seninle... sürpriz gülüm, sürpriz..
bekarsın ya.. anlamaman normal... 
 
zu---- iremciğim,ne istersen alır.. nasıl istersen giyersin...sürprizler iyidir.. lafım yok..
ve doğru, bekarım ...
zaten, tunayla kapı arkasında ne yaptığınızı da anlamamıştım... 
 ispiyonlarım diyen ,sendin dimi.. 
 
ir---- yoooo, sen yanlış anlamışsıınn... 
 
güldük ikimizde... 
siparişlerimiz  gelince ... ben böreğinden bir parça.. alıp, yedim... 
 
ir---- ayy.. çok güzelmişş... 
zu---  bu Antebe has bir lezzetmiş.. tavsiye eden,öyle dedi..
 
ir---- zuhaall...kız, kimle yedin bu böreği...kim tavsiye ettii...  ...çatlatmasana be.. 
 
zu--- ............. ziya beyle... 
 
ir---- neeeeeeeeeeeeee... 


Hiç yorum yok: