Translate

21 Şubat 2012 Salı

427.bölüm..


ahhh ah.. gençlik işte...gece sabahladık.. sabah uyutmadık birbirimizi... 
öğlen,evden çıkarken  yine de dinçtik..
sarmaş dolaş,indik aşağı... 
 
arabada...
elimdeki kıyafet poşetimi ve çantamı arkaya koydum.. 
 
tu---- teyzene mi gidiyoruz,kahvaltı etmeye mi... 
ir---- geciktim... teyzemde yerim birşeyler...  ekmek alabilseydin,hazırlardım ama..
tu---- ama meşguldük,goncam.....
 
gülerek hareket etti... 
 
ben yine asi genç oldum....sıfır makyaj,dik dağınık saçlar...kot pantolon..
geniş siyah tişörtümle erkek çocuğu gibiyim..
 
 
tu---- akşam teyzenden mi ,alayım seni.. 
 
ir---- annemde orada olacak, büyük ihtimalle.. sen gelme,ben babamla  dönerim..
yok yok.. tek başıma... gelirim... 
yürümek istiyorum.. 
 hıı, tunaa birşey söyleyeceğim sana.. 
 
tu---- söyle,canımm.. 
 
ir---- bak bizi takip  etmek yok ha.. valla, acayip bozulurum ona göre..
 bundan sonra.. kimse yaklaşamaz yanıma... müsterih ol... 
ne koruma istiyorum... ne de ,gölgem olmanı... anladın mı.. ayaklarımın üstünde duracağım artık..
 
tu---- ......................... peki.. 
 
teyzemlerin evinin önünde durunca.. arkadan çantamla, poşeti aldım... 
 
ir---- sağol... hem söz verdiğin,hemde getirdiğin için... beş dakika,gelsene yukarı.. 
 
tu---- rica ederim.. hiç getirmezmiyim.. ama ben gelmeyim..... mustafa bey bekliyordur... şimdi... 
ir----- amaannn.. biraz daha beklesin.. ne var... aşkım,hadi geell.. 
aç gitmeni istemiyorum.. 
 
gülümseyerek ,kontağı kapattı... 
tu---- sen böyle dersen... nasıl yok ,derim ki .... ama kahvaltı yapmadık ,deme sakın.. 
ir--- teyzem varken.. hiç gerek yok,görürsün yukarıda.. 
 
 
kapıyı zuhal açtı.. yukarı çıktık.. hazırlanmış... ev pırıl pırıl.. içeri buyur etti bizi.. 
hoşgeldiniz derken.. 
ben çaktırmadan... teyzem izin verdi mi dedim... gülerek başını salladı... 
sevindim tabi... 
 
teyzem  mutfaktan..çıkınca da, elini öptük.. nereye oturtacağını şaşırdı.. canım benim.. 
 
se---- zuhall.. tunaya ,pasta börek getir yesin.. meyve suyunu da unutma... 
 
tu---- sağol teyze.. gideceğim...zahmet olmasın... şimdi.. 
ir--- hah hah hah.. 
 
se---- aaa ,o ne demek oğlum.. zahmet mi olurmuş.....e nasılsınız... 
 
tu---- iyiyiz teyze.. sizler de iyisinizdir inşallah... 
se---- çok şükür,oğlum..
 
ir---- teyzeee.. allah muhabbetinizi ,artırsın... ohh valla..  beni gördüğün yok ,bakıyorum.. 
varsa yoksa tuna.. pasta böreği ona yedir sen... damadına da ,böyle yaparsın.. eminim.. 
 
tu---- kıskanmayalım,irem hanım... 
 
se---- sen buradasın diye,şey ettim kızım.. o gideceğim dedi ya... aşkolsun yani irem... 
 
ir---- hadi hadiii.. ben bilmezmiyim sizi.. zuhal eziyetinizi çeker, sen oğullarına deli olursun..
zuhal evlenince ,çok arayacaksın onu... gör bak... 
 
zuhal ikimize de... meyve suyuyla pastaları ikram etti.. 
ir---- sağol hayatım..
zu---- afiyet olsun.. yiyin de, kahve de yapayım size... 
 
tu---- ben, başka zaman içerim zuhal... börek nefis olmuş.. . eline sağlık.. 
zu---- afiyet olsun tuna... elmalıyı da tavsiye ederim.. 
 
tu---- (gülerek...) paket yapsan?
zu---- ... yaparıım.. 
tu---- yok yok..şaka .. teyze ,zuhale izin verdin mi.. iremle çıkmaları için.. 
se---- o kadar baskı yaptılar ki.. verdim.. gitsinler bakalım..
 
ir---- kim yaptı.. ben daha ağzımı bile açmadım...
 
se--- deli olduğumu söylediğin oğullarım , annen... saadet.. 
zuhalin evden çıkması için ,ittifak kurmuşlar sanki.. 
 
ir---- eee, hepsi aynı fikirdelerse... durup düşünmek gerekir.. dimi teyzeciğim.. 
 
se--- saadet hülyayı, nermin de seni... hiç yormadı.. 
ama bizde böyle...
  zuhalin abilerine ve babasına yaptığı hizmet, hürmet.. 
ileride kendi işine de ... yarayacak iremciğim.. 
gidin,gezin... ama 
 
ir---- güneş batmadan geliriz teyze.
merak etme... 
se--- ben ,etmiyorum kızım.. enişteni bilirsin.. ya... kuraldır o... 
 
böreği yiyip, meyve suyunu içince.. 
ir---- zuhal.. kimse gelmeden,gidelim mi.. 
zu----  gidelim... 
tu---- ben bırakayım sizi.. hani zaman açısından ,dedim... 
 
vedalaşıp... üçümüz, indik aşağıya..
 
ir---- tuna, seni yolundan alıkoymayalım... teyzemin yanında birşey demedim.. ama.. 
biz kendimiz gideriz... 
 
tuna başını salladı ,sağa sola... arabaya bindi.. 
tu---- dikkatli olun.. tamam mı.. 
ir---- tamam.. sende sözünü unutma.. hadi byy... 


Hiç yorum yok: