Translate

21 Şubat 2012 Salı

426. bölüm..


tu--- şaşırıp ,alındı .. beyefendi.. 
"ben,acılıymışım.. kendimde olmadığımdan..
ne dediğimi de,bilmiyormuşum.. 
irem gelmedi diye,kızgınlıktan....
  karısının, kayın biraderine ilgisini yanlış değerlendiriyormuşum..
kötü huyları varmış da,onu.. ilk baştan kabullenmediğimiz için.. abartıyormuşuz.. 
o kadar da değilmiş..."
abartmadığımı.. söyleyeyim diyorum,
dilimin ucuna kaç kere geldi..de.. 
utancımdan ağzımı açamadım.. 
birde iftira atıyorsun, o zaman diye söylemedin.. diyebilir.. diye..çaresiz sustum.. 
erene, içimden ne çok küfür ettim ..bir bilsen..  
"ufuk uyuduu ,artık bende içki içebilirim.. "diyerek gelip yanıma oturdu... pervasızca...
tuğrul da karşımızda ha..kaşlarını çatılmış görünce..
  tunanın yanına oturma ,diyeceğini anladı.. (............... )
yılanın ,yalanı da hazır.. tabi... 
kocasının yanına oturmamış ki.. yakışıklı ,yüzünü görebilsinmiş.. 
tuğrul duyunca  nasıl mest oldu..biliyor musun.. 
 onlar ,ayrılamaz.. kedi köpek gibi didişselerde.. yakında yeniden barışırlar, gör  bak.. 
parmağında kukla gibi oynatıyor.. abimi.. 
artık zerre kadar ,acımıyorum ona... 
hak ediyor demek ..eren doğru söylüyor muş.. 
.kahretsin ki..olan ufuğa
olacak ...
ir---- eee.. 
içini çekti.... 
tu--- e si... kocasının gözüne ,baka baka... bana karşı,aynı tavırlarını sürdürünce.. 
ipler koptu bende.. 
tuğrula ..bakarak..  
"sen ya körsün..ya gerizekalısın..  ya da (................. )  "diye bağırıp.. çıktım evden..
sonra burada içki içerken,baban çağırdı..beni..  gerisini biliyorsun... zaten.. 
işte durum bu.. bundan sonra..tuğrulu da anmak istemiyorum.. 
ir----- vay bee... neler olmuş,ağzım açık kaldı ... 
tuğrul abinin anlamamasına ,gerçekten..inanamıyorum.
peki,şenliğe nasıl gelmiş.. öyleyse..
söylediğin, yenilir yutulur şey değil..
tu---- bilmiyorum.. sormadım.. beklemiyordum da... muhtemelen,eren zorlamıştır.. 
belki, hala kendimde olmadan söylediğimi ...özür dileyeceğimi ,düşünüyor da olabilir.. 
nasıl beyni yıkanmışsa artık.. gözünün içine bakıyor...
(........... ) karısı,kendi  çıkarı için.. git demiştir...kimbilir..
ir---- babam,bu konuda birşey biliyor muydu.
tu----tabi ki, hayır.. bu  söylenilir mi.. 
sizde,tuğrulların gideceğini söyledim ya... baban ertesi gün..yolcu etmek için, havaalanına gitmiş
.. tabi ben olmayınca..
bir terslik olduğunu anlamış.. 
ben de.. ..sabah, seni  bırakıp.. buraya geldim.. 
canım burnumda,başım korkunç ağrıyor.. uykusuzum,uyuyamıyorum sinirimden..
sana duyduğum  hisler  apayrı.. 
herşey üstüme geliyor,çatacak adam arıyorum.. yani... 
duşa girdim... ,zil durmaksızın  ısrarla çalınınca... 
tepem attı... havluyu kaptım,üstümden sular süzülüyor.. zili çalanın, ağzını burnunu kıracağım...
hışımla açtım kapıyı.. bir baktım ahmet abi....
ben birşey diyemeden.. 
elinin tersiyle , beni iterek içeri girdi..
 .. sağa sola da,bakıyor.. 
salona  bir göz gezdirdi.. ve bana gayet sert bir sesle... " evde yalnız mısın "dedi.. şok oldum..
ir----- babaamm? bak sen.. ne konuşacakmış ki sabah sabah... 
tu---- hah hah hah...ay ireemm... ne konuşması.. bana yalnız mısın diyor ,düşünsene..  
sen gelmedin.. ben de ,ısrar etmedim..
 abimleri yolcu etmeye de,gitmemişim..
banyodan çıkmışım..  gece gördü ,aşırı içkiliyim.. kızgınım.. 
aylardır, yaşadığım gerilimi de biliyor.... ..  baban, beni bir kadınlayım sanmış... 
ir---- aaaaaaaaaaaa...sevgili ,toz kondurmadığı damadına baskın mı...yapıyor.. hemde babam.. 
ay daha neler duyacağım bakalım... sen ne dedin, peki.. 
tu---- babanla benim aramda,hiç yalan olmadı ...güveniriz birbirimize.. 
durum değişmiş,birde damadı olmuşum..  
 huylanmış.. baskın yapıyor ama yine de,ilişkimizi zedelememek adına ... 
o bana yalnız mısın dedi..basitleşip.. açıkça "kadın nerede " yada "kiminleydin ",demedi... 
bende ,ukala ukala .. yatak odasına da bak ,istersen diyemezdim tabi.. 
"yalnızım abi.. evin hanımı.. yolu şaşırdı ama babasının evinde... biliyorum.. 
o olmasa da... benim yolumu şaşırmayacağımı ..umarım ,sen de biliyorsundur "dedim..
ir-----  vaayyyyyy... babam, tabi biliyorum demiştir.. açık verir mi... hiç...
tu---- (gülerek...) aynen öyle...abinler gittiler gelmeyince.. merak ettim seni dedi..
yalnız mısın imasını da..güya ..temizlik için gelen kadın olabilir diye ,söylemiş..
  ...ikimize kahve yapayım,tuğrulla biraz atıştık ..dedim....
"o abin,barışırsınız nasılsa... şimdi  giyin,bizde kahvaltı yapalım...karını al,getir evine...
irem çekiniyormuş.. "dedi..
 çekinmemeli,karar verip.. kendi isteği ile , gelmeli diyip, kabul etmedim..  
ayşe aradı..o sırada.. halamın tansiyonu 20 olmuş...
 o da geldi,benimle.. halamı hastaneye götürdük...serumlar ilaçlar derken..çiftliğe
getirdim..
evin anahtarı sizdeydi.
gelip, kontrol ettiğine eminim..
esnedim.. hava aydınlanırken...
ir---- sevgili bahanesiyle de olsa...kendi isteğimle ,geldim işte..
bilseydim babamın da,kontrol ettiğini
içim rahat olurdu... 
çıldırttı annem beni... 
sevgilisi varmış diyorum,onu suçluyor musun diyor.. babamla bir olup,bana oyun oynadılar yani.. 
 durmadan,evine git ..uzatıyorsun... çekinme mi çıktı şimdi de... diyip duruyordu.. 
hele ilk bıraktığında.. ikisi de, kovdular resmen.. 
ben nereden bileyim,çiftlikte ki sıkıntını.. tuna çağırmadan yada gelmeden gitmem dedim.. 
sen onun ne halde olduğunu, biliyor musun dedi.. tahmin etmiş birşeyler,uyanık babacığım.. 
ama yanlış numara diyip ,suratıma telefonu kapadığında...öyle çok kırılmıştım ki ,sana.. 
birbirimize çok özürler borçluyuz ,sanırım.. 
ayağa kalkıp.. elimi tuttu.. 
tu---- evet gel de.. önce ben, özür dileyeyim... 
gülümsedim.. içeri girerken..
ir---- fiili olarak mı.. dileyeceksin...
mutfak tezgahına, yasladı beni... 
tu---- evet,aynı şekilde senden de bekliyorum...
dudaklarımın üstünde gezinen parmağını ısırdım hafifçe... 
ir---- yok yaa.. başka arzun var mıydı... 
tu---- var,hiç olmaz mı.. iremm, beni kucağına alll..
tu---ir--- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: