Translate

21 Şubat 2012 Salı

425.bölüm..


ir--- anneciğim ..ona dayanacak gücüm yok, valla... biraz daha gerilemem.. 
sonra gelsin, bahaneyi sen bul..
 
tuna önümde durup.....eliyle o kim miş dedi... 
 
ir---- mesela..halama "kuduruk damat, kızımı İstanbula götürmüş "diyebilirsin.. 
yine sinirlendim bak...
ne---- iremm,sen istanbulda mısın şimdi..
 
tuna çenemin altından tutup... kaldırdı başımı...minicik bir öpücükden sonra... 
gidip ,yatağa uzandı...
 
ir---- anne sen ne demiştin... az önce... 
ne---- (gülerek ..)  İstanbul dedim ...
 
ir---- hı, tamam..
gitmedik de... gideceğiz..hafta sonuna.. 
bülentin nikahı varmış..  
anne ,birşey isteyeceğim senden..
(anlattım )
zuhalin de,ihtiyacı var gibiydi...
 
ne---- hımm, ben hallederim.. merak etme...
 
ir---- canım annem..sağolasın...babamı ertanımı öp, benim için.. yarın görüşürüz..iyi geceler..
ne---- size de.. kızım... bana dediğini sende yap.. kendine dikkat et.. 
ir---- (gülümsedim...)  tamam.. öptüm seni....
 
kapattım..
tuna ,yatakta ellerini başının altına  koyup.. yatmış.. bana bakıyor... 
 
tu---- halan mı oradaymış.. 
ir---- evet.. yarın gidecekmiş ...annemle babamın ,selamı var sana... 
(eğilip dudaklarını öptüm... ) iade edeyim,konuşurken beni  şaşırttın yine...
 
tu---- halana sinirlenmemiş olsan, başka planlarım da vardı ama..  benim bile,hevesimi kaçırdı... 
ir---- neyse... boşver...sen,uyu hadi.. iyi geceler... 
tu---- sana da... çabuk gell.. 
 
 
banyo da.. elimi yüzümü dişlerimi temizleyip.. geri geldim...
çekmecemde ki, geceliklerime bakıyorum..
 
unutmuşum, en normali hangisiydi ki.. 
tunanın gözlerinin kapalı olduğunu görünce.. en üsttekini alıp, giydim.. 
 
hımm, boyu biraz  kısaymış..bunun..
sabahlıksız olmaz... onu da giyip.. mutfağa gittim... 
kahvemi yaparken..
perdeyi açmadan,balkon kapısını araladım... hava alsın diye... bir serinlik geldi,ayaklarıma doğru..
sonbahar mı geldi ne.. hemde Adanaya... 
 
kahvenin köpüğünü koyarken de, mırıldanıyorum.. ... 
 
 
tu----ohoo ben de, irem hanımı bekliyorum güya.. uykumu kaçırdın, bende istiyorum... 
 
gülümsedim... şarkının ritmine göre oynayarak.. 
ir---- adını söylerken ,titrerim hala
var mı benim gibi, sana müptelaa..
kahveyi fazla ,yapmıştım zaten... 
 
iki filcana paylaştırdım... 
tu---- ( gülerek,tepsiyi aldı) 
 müptelamm.. "bir gönül vardı ben de, henüz aşkı tatmamış " balkona çıkalım... içerisi havasız...
 
ir--- bir tattı zaten, bir daha kendimize gelemedik.. 
 
tu-- ir-- hah hah hah.. 
 
 
gece yarısı, caddeden geçen arabalara bakarak...karşılıklı ,kahve keyfi yapıyoruz balkonda..
 
ir---- tunaa..abinler nasıllarmış.. konuştun mu... 
tu----  konuşmadım...ne yaptıklarını bilmiyorum..  
 
ir---- niye öyle diyorsun amcası..  mügenin kime benzediğini, gönülün halini..
  eren abinin babalığını..
ben ,merak ediyorum mesela.. 
tuğrul abim .. aradığında.. sesi tuhaftı...sordum, söylemedi.. 
sonra..hasat şenliğinde ,üçünüz de birbirinize tahammül edemiyor gibiydiniz.. 
ne oldu size,tuna... kavga mı ettiniz... nesli.... 
 
tu---- hani adını anmayacaktık ,onun.. tuğrulla ufuğun hatırına.. geldi çiftliğe... 
seninleydim, ne yaparlarsa yapsınlar diyip.. çiftliğe,uğramadım bile.. iki ,üç kere gördüm,sadece.... 
 
ir--- telefonda ,sana ellerimle yemek yaptım tuna diyordu.. 
 
tu--- (içini çekip) benim dediğimi duydun mu, peki.. 
ir---- duydum.. 
 
tu--- sonra çıkıp...şölenin iptal olduğunu haber verdim...hüseyine.. 
gidip.. sarhoş olmaktı ,niyetim.. 
arabaya binerken.. tuğrulla ufuk geldi..yanıma..
amcaamm.. diye kucağıma atladı...yavrucak..  ..
senin gelmediğine..canım sıkılmış zaten..
tuğrul da, yalnız bırakmak istemedi herhalde.. "gitme,yemekte beraber olalım ..yarın sabah,gideceğiz "diyince.. mecburen  tamam dedim.. 
( sigara yakıp, dumanını savurdu)
masaya oturduk da.. ben yemiyorum.. 
oğluyla...kocasının yanında 
bile ,"tuna  bundan alsana", "tuna ,bunu senin için yaptım.".. 
"tuna yesene "diyor (................... )
 hiç cevap vermeden.. ya sabır diyorum...devamlı..
ama tuğrulun umurunda ,değil.. 
o kadar ,emin ki karısından.. duymuyor ,hala uyanmıyor..
 boşanmamasının sebebini de, anladım.. tuğrul karısına kör kütük aşık...malesef.. 
burnunun ucunda, olanları göremiyor... 
 
ufuğu yatırmaya gittiğinde...
"abi ,rica ediyorum.. karını sustur, adımı söylemesine bile dayanamıyorum..  ve bir daha buraya.. getirme...lütfen..  "dedim.. 
 
şaşırıp ,alındı .. beyefendi.. 
 

Hiç yorum yok: