Translate

21 Şubat 2012 Salı

421. bölüm..


giyinip,çantayı hazırladıktan sonra..
"tunaaa" diyerek.. salona geldim... 
 
 dosyaları ,dolaba kaldırıyordu...
ir---- ben hazırım canım... 
tu---- (gülerek )belli oluyor da... çiftliğe gidiyoruz hayatım... şort  uygun mu...... 
 
ir----- tunam, tercih edebileceğim başka birşeyim yoktu.. 
çiftlik bize kaldı,kimse görmez .bacaklarımı merak etme sen...
 
tu---- (gülerek..) yok deme... bari.. 
sen elbiseyi yine de.. elinin altında tut.. ne olur ne olmaz..
 
*********
 
bota binmeden önce,kapıyı kontrol etti ...
bende.. yeleğimi ayarlıyorum... 
bota bindik.. 
ikimiz de ayaktayız.. 
 
tu---- iremim..kesinlikle sakin ol.. gerekmedikçe konuşma..asla ayağa kalkma,
 eşyaların olduğu yere yaklaş..
o kulplara tutun ..anlaştık mı... 
 
can yeleğini giymesi için, uzattım... 
ir---- bunu giyersen,hız yapmazsan..konuşmama gerek kalmaz.. anlaşırız...
 
alıp,  taktı ..
tu--- istedin diye..giydim ama rahat değilim irem.. çıkar de ,ne olur.. 
sen,nasıl  bunalıyordun........
 
ir---- iyi çıkar...madem..
tu---- canımm.. sağol... otur hadi..iyi yolculuklar...
 
botun ipini çözüp, 
motoru çalıştırdı....
 
tu---- iremmm derin nefes al, panik yapma ...
ir----- tamamm... denizin ortasında, benzin bitti demezsen.. yapmam... 
tu---- hah hah hah... 
 
hızımız iyi, çok değil... gidiyoruz... 
tuna acemi gibi görünmüyor..
hali, güven veriyor yani.. rahatladım... 
yattan epeyce uzaklaştık... koyun arka tarafını görüyorum artık.... 
 
tu---- iyi misin.. 
 
başımı salladım... 
tu---- biraz hızlanıyorum öyleyse... etrafına bak,sen... 
 
beni kontrol ede ede.. hızını artırdı kademeli olarak.. uçuyoruz şimdi.. 
Mersin uzaktan görünüyor artık.. kıyı şeridine yaklaşıyoruz..
 
liman sınırlarına girince
hızı azalttı... oturmaktan, daha doğrusu kendimi sıkmaktan ellerim bile uyuşmuş.. 
yattan ayrılalı.. yarım saat olmuştur herhalde..
 
görüntüler,netleşip ..normal boyuta yakın.. görünmeye başladığında... 
kıyıda kaptanı fark ettim.. bizi bekliyor demek ki..
 birçok  da, adam var etrafta.. 
 
teknelerin,yatların arasına gireceğimizi hiç düşünmedim ben...
mr spock gibi..arabaya ışınlanacağımı sandım herhalde.... 
 
poşetin içindeki ,beyaz elbisemi aldım... 
 
kıpırdanınca... 
tu---- ne yapıyorsun... 
ir---- yavaşla sen... 
 
can yeleğini ve 
yeşil bluzü el çabukluğuyla,çıkarıp..
elbiseyi giyiverdim... 
kendi kırışıklığı da olduğundan,gayet normal duruyor.. 
 
tu----  şort kalsın...geldik.. 
 
 başımı çevirdim...  gelmişiz sahiden.. bir kaç metre var..
.eteklerimi indirip..bluzü tıktım..poşete..
 
kıyıdaki ,merdivenlere yanaştı... 
tu---- halatı , kaptana ver...irem...
 
 
çıktık..
kaptanla konuşuyoruz, ayak üstü.... 
başım çok dönüyor... diye fısıldadım..
 
tu---- kemal kaptan... biraz bekle, geliyorum... 
---- tamam efendim... 
 
 az ileride..park yerinde duran arabaya oturdum.. 
poşetleri ,çantamı arkaya koyup.. 
 
tu---- bu normal bir tepki.. birazdan düzelirsin...
ir---- biliyorum da, yıkılacaktım sanki yere... konuş da ,gel hadi... 
bende şortumu çıkarayım ,bu arada... 
 
tu---- (imalı gülümseyerek...) çifliğe kadar,beklesen nasıl olur.. 
ir---- bak bak bak... neler de düşünürmüş....
iyi beklerim.. 
 
gülerek, kapımı kapatıp... 
kaptanın yanına gitti... 
 
 
*********
 
ben ,çiftliğe gelinceye kadar.. uyumuşum ... gözlerimi kapattığımı ,hatırlıyorum sadece... 
 
tu---- iremm.. irem.. uyan hayatım.. geldik.. 
 
mahmur mahmur gözlerimi aralayıp... etrafıma bakındım... 
 
tuna inip,kapımı açmış.. fatmanın sesini duydum..geldiler diyor..
yan tarafta duran ,arabayı tanıyınca..
aniden ayıktım..
 
ir---- mustafa bey, gelmiş..
tu----evet..
 
ir---- kaçma şansım kalmadı,herhalde... içeride miymiş..
tu----  fatma çardağa almış, gördü bizi..gel hadi.. misafirimize iyi davran...
ir---- tamam... 

Hiç yorum yok: