Translate

21 Şubat 2012 Salı

420.bölüm..



ir----- öğretmen olmayı ne kadar istediğimi ,biliyorsun.. 
ama o sonuca ulaşabilmek için.. çabalayacak gücüm, hevesim ve enerjim kalmadı... 
hepsini.. değersiz bir (............) yüzünden kaybettim...içim bomboş.. 
o ortamda bulunmaya,tahammülüm yok... 
belki,dediğin gibi..ileride hakkımı kaybettiğim için.. pişman olacağım.. o nu da ,tam bilmiyorum...
her yönüyle, aylardır  yapabilirmiyim diye...düşünüyordum..zaten...
 kendimi çok zorladım..olmadı,lütfen birde sen zorlama ... üzülme de...
ben kararımı verdim, ...bu iş bitmiştir...
 
tu----....................... 
 
ir---- tamam de,tuna... rica ederim.. seni üzgün görmek istemiyorum.. 
eğer ,azıcık bir isteğim  olsaydı... senin için denerdim.. inan.. 
 
tu---- peki, karar senin...ben,kendi adıma..vicdanım rahat olsun diye ,
son dakikaya kadar..bekleyeceğim... cumartesi yola çıkarız... 
alışverişe ne zaman gidiyoruz..
 yeliz... için alacağına, karar verdin mi.. 
 
ir----- yok,düşünmedim henüz.. biz yarın, zuhalle mağazaları gezsek... 
seninle de ,alsak olur mu.. 
 
tu---- olur... teyzene,sen mi gideceksin.
ir---- konuşalım da.. müsaitse.. giderim.. 
 
 
ir---- tunam.. ben,halana da gitmek istiyorum aslında... ama... 
ne konuşacağımı,nasıl davranacağımı..
bilemiyorum... 
o ,neler olduğunu soracak.. hatırlamak acı veriyor ,nasıl derim..
 
elimi aldı, elinin içine...
tu---- kendini hazır hissettiğinde.. gidersin..irem.. 
o seni çok seviyor,çok da mutlu olur..özlemiş.. 
ama....yaşlıları bilirsin.. sorar..
konu dönüp dolaşıp.. seninde dediğin gibi..................
 
 
yüzüne baktım, öyle  yıkılmış bir ifadesi var ki...... dudaklarını ısırıyor... 
bahadır bile diyemedi.. 
 
ağlayacak neredeyse...
ben , kendimle uğraşmaktan fırsat bulup.. 
onun açısından,durumumuza  hiç bakamadığım için..
çok çok çok şaşırdım.. 
 
baba olamamanın, yarım kalmışlığın.. hüznünü görüyorum, tuna da.. 
bende, durmadan.. başkasından çocuğun olsun diyorum... 
o da, bahadırı istiyordu... 
 
tabi benim aklısız kafam ,anlayamadı... 
ayy, ben onu ne kadar yaralamışım.... 
 tek acı çeken ,ben değilmişim... 
söylediği halde.. bu kadar ,etkilendiğini..kötü olduğunu fark edemedim..
 
kalkıp.. dizlerine oturuverdim... 
boynuna sarılıp..
yanağımı ,yanağına yasladım... 
sarıldı, o da bana.... 
 
ir---- tunaamm... canım benim... 
tu---- sende benim canımsın... bir tanemsin.. 
 
hali o kadar dokundu ki 
bana... hiç tunayı bu halde göreceğimi düşünmediğimi fark ettim.. 
sanki onun çocuğu değil.. demirden mi kalbi.. baba olacaktı o da... 
 
nasılda sustu,adını söyleyemedi yavrumuzun... 
ben nasıl konuşuldukça, çağrışımlarla daralıyorum.. o da ,öyle demek ki.. 
bana sabrederken, kendi içine atıyormuş.. başka bir imkanı var mış gibi.. ben yetiyordum zaten..
 
aşkım benim... bencilliğimden,fark etmedim...
 bende ona, yardım etmeliyim..morali düzelmeli..... 
bir an önce toplamalıyım kendimi...ki,  destek olabileyim... daha yeni aklım başıma geliyor...
 
gayet neşeli bir sesle... 
saçlarını alnından kaldırıp...
 
ir---- tunamm... az sonra gideceğiz..uyumak mı istersinnnn, bir kere daha denize girelim mi... 
şimdiden söyleyeyim, denizi tercih edersen... şortuna da sahip ol..
benden söylemesi.... 
 
tu---  girelim.. 
 
 gülümseyen gözlere bakıp, yanaklarını  avucumun içine aldım...
ir----- uuuu, aşkımmm.. 
öptüm ,dudaklarını şap diye....
 
sonrada kalkıp... elinden tuttum...çekiştirirken...  
ir----- koş koş koş... korkuluğun üstüne çıkıp, atlayacağız..... 
 
itiraz edemedi bile... çıktım, çığlık çığlığa bağırarak... balıklama atladım denize... 
 
gerisi  geldi zaten... kaç kere, tekrar ettik kimbilir... çocuklar gibi koşturuyoruz..  merdivenlerde..
 
sen güzel atlamadın, ben daha iyiydim derken, tunanın aklındakileri dağıttım...artık gülüyor..
denizde yüzdük, uzun uzun... sakinleşmek isteyenlere tavsiye olunur... 
 
yorgun ama  gülerek yata çıktığımızda... telaşla... 
dağıttıklarımızı
topladık.. şemşiye şezlong.. filcanlar hepsi yerine yerleşti.. 
kamarayı da.. düzelttikten sonra... 
 
tu---- ne giyeceksin,irem... diğerlerini kaldıracağım...
ir--- sen,işine bakk.. evraklara imza atacağım diyordun ya.. 
tu--- tamamm..
 
******

Hiç yorum yok: