Translate

21 Şubat 2012 Salı

418.bölüm..


 
denize girdikten,bir saat sonra... yorgunluktan bitap halde..şezlonga ,yüzüstü attım kendimi...
tunanın üstünü değiş diyeceğini bildiğimden... 
 
ir---- sus tuna... 
kıpırdayacak halim kalmadı... güneş kurutur şimdi,değiş deme.. 
 
tu----( şemsiyeyi ayarlayıp)  tamam demem... 
 
elinde buz gibi,kutu kolalarla geldiğinde.. yanmıştım iyice... nasıl içtiğimi bilemedim.. 
oturdu ,o da... 
 
tu---- yavaş iç.. miden ağrır.. 
ir---- ohhh.. öyle iyi geldi ki... sağol... tuna,boynumdaki ipi çözermisin....
 
tu---- hımm.. elbettteeee... çözmem miii.. 
ir---- hah hah hah...
 
ikimizde güneşlenirken.. 
 
ir---- tuna, yarın  zuhali çağırmak istiyorum..  evdeysen,çağırmayım...
 
tu---- çağır canım.. bende görmüş olurum, zuhal hanımı.... büroya gideceğim,öğlenden sonra...
ir----- (başımı çevirdim, ona doğru... ) niye öyle kinayeli dedin.. bilmediğim birşey mi var...
tu---- olabilir,kendisine sorarsın... 
 
oturdum... 
ir----tunaaa.. anlat çabuk.. 
 
tu---- (gülerek yan döndü...) meraklıı..ergün askerden geldikten sonra.. 
osman enişteden,bir alet alacaktım... 
evlerine gitmem gerekti.. sokağa döndüm ki.. 
ziya arabasını evin karşısına park etmiş,elinde sigara duvara  da..yaslanmış.. üst kata, bakıyor.. 
 
ir---- aaaa....  sonra... 
tu---- arkasına park ettim bende... indim, selamlaştık... ne bekliyorsun dedim...
 ergünle buluşacaklarmış da.. 
bu erken gelmiş... neyse,ben  zili çaldım... 
 
ir---- bak seennn...
 
tu---- zuhal beni görünce..otomata basıp,kapıyı açtı.. içeri girdim..
 o merdivenlerin başında, bende aşağıda konuşuyoruz..  seni sordu.. 
evde tek miş.. osman enişte,cuma namazına giderken..aşağıya bırakmış bana vereceğini.. aldım..
teyzen , komşuya
yardıma gitmiş.. gelir birazdan diyince... 
başımla,ziyayı işaret ederek...
ne bekliyor bu , pencerelere bakıyordu.. dedim.. 
güldü.. sokak burası, kim kimi bekliyor.. ben nereden bilebilirim.. dedi.. 
 
ir---- vaayyyy, yani beklediğini biliyor... görmüşş.. yaktım seni zuhal... 
pencerelerden bakışıyorsunuz ,demeekkk..
 
tu---- benim söylediğimi bilmesin .. utandı zaten.. kızcağız..
 iyi günler diyip,çıkarken.. demir kapıyı da,kapattım.. ziyaya selam verip.. 
ayrıldım oradan.... 
 
ir---- sennn..kapıda,ziya var.. zuhal evde tek ve ayrıldın öyle mi.. ya tuna kimi kandırıyorsun... 
tu---- hah hah hah... nasılda tanıyorsun ama durup, bekleyecek bir konum yoktu ki.. 
çevrede,şöyle bir tur atıp... 
diğer sokağın içine girdim.. görünmeden,ziyayı izledim..
  uslu uslu , pencerelere bakıyordu.. zuhali görürmüyüm diye... gördümü bilmiyorum
az sonra ergün geldi zaten... bende içim rahat ayrıldım... 
 
ir---- desene zuhal hanım,ilgisiz değil.. ziya da, uslu durmayıp ne yapacak...
demir kapıya tırmanıp,içeri girecek hali yok ya... 
osman eniştemin, bunları yakaladığını düşünsene tunaa... 
ziya kaçıyormuş... eniştem peşinde kovalıyormuş.. hah hah hah... 
 
tu---- henüz yakalanacak birşey yok gibiydi.. hem zuhal yakalanmaz,bence..izin vermez yani..
hıı, lütfü bey de.. sorup duruyor.. yemeğe ne zaman gideceğiz diye.. bahsi kazanmış..
ergünü askere yolcu etmeye gittiklerinde,ziya da.. eve girmiş.. oturmuşlar... kahveler ,içilmiş..
 
ir---- oooo ,ben neler kaçırmışım ya... 
yarın zuhali sıkıştırıp..kalp çarpıntısı oluştu mu, öğreneyim öyleyse... 
 
ayağa kalkıp.. ellerimi tuttu... 
tu---- önce benim çarpıntıma çare olsan, nasıl olur.. 
ir---- nee.. 
tu---- sıcak diyorum.. hava,deniz ..seennn... yüzelim de.. biraz ferahlıyalım... 
ir---- olur.. şu  ipleri bağlar mısın.. 
 
boynumu öpe öpe.. ipleri bağlarsa...  ben de .. denizde.. bir anda.. üstsüz kalırım tabi.. 
..
 
yan yana yüzüyorduk... bir tuhaflık  hissedince..
seslendim tunaya... 
tu---- efendimm.. 
suyun içinde kollarımı kaldırıp ...
ir---- baakk banaa.. 
tu---- hiii... suya gir çabuk.. geliyorum.. 
ir---- gel gell.. bak ben ne yapacağım ,şimdi sana... 
 
daldım suyun içine.. tunanın şort mayosuna bir yapışmışım ama.. ben ,aşağıya çekiyorum..
o yukarıya... 
allahım ne şamataydı.. güleceğim diye.. boğulacaktım neredeyse.. 
o ,kendini kurtardı da.. benim bikininin üstü kayboldu..
 o kadar da aradık...halbuki.. 
tu---- irem arama artık.. yeniden alırız  ...
 
ir----( nefes nefese .. omuzuna tutundum... ) off ,yoruldum zaten.. (elimde ki, mayosunun
ipini gösterip.. gülerek ) amaa intikamımı aldım.. 
 
tu--- aaa.. 
 

Hiç yorum yok: