Translate

21 Şubat 2012 Salı

417.bölüm..


 
on dakika sonra... zorla, yata çıkardı beni.. 
tu---- ne inatsın..irem.. aç karnına,fazla kalınmayacağını bilmiyorsun sanki...
 
uzattığı havluyu aldım, söylenerek... kurulanıyorum...
tu---- hala,bıdı bıdı bıdı... üstünü değiştir de.. kahvaltı edelim.. 
 
kamaraya girdiğimde, karnım gurulduyordu,sahiden.....
aceleyle çıkardım.. beyaz bikiniyi..   sarı ,boyundan bağlamalı olanı giydim.. 
 
ay bununla, tunanın karşısında kahvaltı edemem ben.. tabi o da, yiyemez.. 
 
gülerek, giysileri karıştırdım...
 beyaz,askılı bir elbise var.. mini ama olsun... geçiriverdim üstüme... 
çantamdaki..gözlüğümü de alıp.. 
dışarı çıktım... şezlongların arasına sehpa koymuş.. üstünde de..iki tepsi.. 
 . kahvaltıyı.. hazırlayıp da.. gitmişler sanırım.. tuna da.. getirmiş.. 
 
gidip.. oturdum karşısına... 
 
tu---- .....................
 
çatalı elime aldım..ama ... 
tunanın yememesi dikkatimi çekti.. hiç konuşmadı da...başımı kaldırdım...
 
ir---- ne oldu.. hani,acıktım diyordun... 
 
melül melül bakıyor...bana...
tu---- doydum sanırım... 
 
bir parça peynir alıp.. ağzına verdim... 
gülerek... 
ir---- ye ye...açsın hala.. ama elbiseyi giymesem ne yapacaktın , bilmem.. 
 
tu---- iptal olurdum ,herhalde... 
ir---- şimdi anlat bakalım.. bunları nereden, nasıl aldığını... 
 
yerken..konuşuyoruz.. 
tu---- dün aldım.. aslında.. bülentle ayrıldıktan sonra.. niyetim, seninle yata gelmekti..
ama..   denize giremezdik.. 
mayomuz yoktu.. sahildeki büyük mayo mağazasına gittim..beğendim,aldım..
 
ir---- beğendim dedin... tezgahtar, bunları sana  açıp açıp.. gösterdi,öyle mi.. 
hadi canım.. inanmıyorum.. 
 
tu---- (gülümsedi.. ) eh bir bakıma .. gösterdi sayılır.. 
yeni modellerin olduğu ,katoloğunuza bakmak istiyorum dedim.. 
 
ir---- uyanııkk...
tu---- seçtim,işte.. bunları istiyorum diyip, bedenini söyledim... 
ir----- aldın da.. niye görmedim ,öyleyse.. az önce getirdin ya... 
 
tu---- kiminin modeli ...kiminin bedeni kalmamış ellerinde..
kadın, diğer mağazalarından getirteceğini. akşamüstü ,teslim edebileceğini söyledi.. 
giysiler ve çamaşırlar da... askıdaydı... onları da.. alıp...
parasını ödedim.. otelin resepsiyonuna bırakın, dedim.. 
bu sabah da.. gidip,aldım.. başka sorun var mı..
 
ir---- var.. biz nasıl gideceğiz.. yat ,burada mı kalacak... ya sen ,nasıl kullandın botu.. 
burası Mersine
uzak değil mi.. yönünü nasıl buldun... 
 
tu---- ohoooo.. ara ver ... sorguluyorsun sende... kullanmayı öğrendim,işte....
ufff ,sırtımı yaktı güneş... 
 
kalkıp, havluyu koydum omuzlarına.. arkasından da, sarılıp... öptüm yanağını... 
 
ir---- sen, güneşe alışıktın hani.. 
tu---- (kollarımı tuttu... ) bu sezon.. ilk kez güneşe çıkıyorum da.. ondan hayatım.. 
 
ir---- hımm.. kremleme hizmeti istiyormusunuz...
tu---- evet... lütfen....
ir----   önce, şu tepsileri kaldıralım da.. 
 
tu---- sen dur..  yürüyen afet,beraber götürürsek..
ben merdivenlerden yuvarlanırım.. 
 
tuna tepsileri götürüp geldiğinde, elbisemi çıkarmış... elimde krem ,ayakta hazır bekliyordum... 
 
tu---- güneş mi, sen mi daha fazla yakıyorsunuz..emin değilim..
 
ir--- üniformamı beğendiğiniz için, teşekkür ederim.. 
 
tu---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: