Translate

21 Şubat 2012 Salı

416. bölüm..


öyle güzel uyumuşum ki.. dinlenmiş olarak gözlerimi açtım.. 
aa tuna,yanımda  değil..
 kalkıp,
pencereden baktım...güneş yeni doğuyor,daha.. 
Mersine gelmiş olmalıyız..diyordum  ama demirlediğimiz yer .. ağaçlık bir koy.. 
çapanın sesine falan mı, uyandım nedir... 
 
dudak büküp.. banyoya girdim.. aynanın üstünde bir not var..
 
"goncam.. bir saate kadar, gelirim.. personeli denize attım.. yatta teksin.. 
sakın bensiz denize girme.. meraklı,bekle dedim bekle.. işte o kadar.. 
hıııı, yedek anahtar paspasın altında"
 
güldüm.... "şakacııı .. ne paspası "diye de düşünüyorum... bir yandan..
 
 eşofmanlarımı giydim.... dışarı çıkacağım..ama kapı kilitli ... tekmişim ya.. 
kilitlemiştir beyefendi..
 ayıktım..paspasın üstüne basıyorum ya ,işte... 
eğilip.. anahtarı aldım... açtım kapıyı...  
 
 
deriiinnn bir nefes aldım...mis gibi, deniz havasını içime çekerek.. güvertedeki
.. korkuluğa... yaslandım..
deniz akvaryum gibi...
manzara tek kelimeyle nefis.. 
 
sadece bizim yat var ,denizin üstünde.. 
allahım ne kadar güzel ve huzur verici bir sakinlik bu...bayıldım bayıldım... 
 
birde ayaklı dürbünü gördüm ki.. keyfime diyecek yok.. 
geçtim başına.. koyun sahilini inceledim önce.. 
yerdeki taşları ,ağaçlardaki kuşları bile görebiliyorum... 
 
motor sesini duyunca.. o tarafa döndürüp.. zoom yaptım..
oyyy... tunam geliyor ,tunam.. 
botta da tek.. kahretmesin..nereden biliyorsun ki kullanmayı.. nasıl ,hız yapıyor... 
can yeleğini de , giymemiş.. olacak şey mi.. 
 
o da ,beni gördü.. elinde,rengarenk birşeyler sallıyor.. 
ay bu nee.. hiiii... mayooo..mayo almaya mı gitmiş..iyi de.. nereden... 
gözlerim dolu dolu.. doğrulup, bende.. elimi salladım ...
 
ir---- eh tuna.. ne diyim ki.. irem ,kurban olsun  sana...
 
bot...merdivenlere yanaşınca... o tarafa gittim.. 
 
tuna, botu alışık hareketlerle yata..bağlayıp..  elinde poşetlerle.. yukarı çıkıyor.. 
 
tam son basamaktayken.. 
 
ir--- dur.. 
tu---........... niyee..
ir--- ayaklarını sil.. 
 
kahkahalarımız ,inletti koyu.. 
sarıldık.. öpüştük.. 
 
tu---- günaydın...
(eliyle vücudumu  kontrol ediverdi...) ıslak değilsin ..iyiii... 
ir--- (gülerek.. ) sana da...
sahip emretmiş,yüzümü bile yıkamadım..ödüm koptu...kızarsın diye...
 
tu---- aferinnn..
ir----nereye gittin ,senn.. bunlara ne gerek vardı.. 
tu--- saat beşte, demir alıp.. Mersine gittik.. personelle.. 
gel ,giyin çabuk..denize gireceğiz.. hadi hadi.. 
 
elindeki poşetleri karıştırıp.. mayolara, bikinilere.. bakıyorum . hepsi de.. süper ...
 
ir---- inanamıyoruumm.. şu kesime baakk.. sen.. sen, nasıl aldın bunları.. 
sabahın köründe ,mağaza mı açtırdın..kızlarla, parti veriyorsun sanmışlardır... 
 
omuzumdan tutup... kamaraya doğru.. götürürken..
tu---- hıh, daha neler...
 
kamarada...
yatağın üstüne döktüm .. poşettekileri... 
 
giysiler, çamaşırlar falan da var ama...  beyazı,sarısı... yeşili.. bir mayolar var kii.. 
eh yani.. dedirtecek cinsten...
 
tuna mayosunu giyip.. çıktı bile banyodan....
 
tu---- ooo.. daha bakıyor musun.. 
 
ir---- acelemiz ne canım,yeni uyandım zaten... 
 
tu---- yüzmek istemiyormuydun... sen..
saat altıda ,Adanada olmalıyız... 
çiftliği aradım da.. fatma söyledi..mustafa bey, not bırakmış...
bizi ,mutlaka görmek istiyormuş... 
 
hevesim kaçıverdi,birden... 
 
ir---- hıı, acaba niye ... ben , ben.. o okula gitmem tuna.. lütfen hiç ısrar etme... 
aynı şeyleri ,tekrar tekrar.. hatırlamak istemiyorum...
zaten..hala,gözümün önünden gitmiyor...
bazı şeyler..
 
yanaklarımı tutup...
tu----pardon, eksik söyledim...  gitmeyeceğiz ki... o gelecekmiş.. çiftliğe...
ir---- ........................... beni görmese ... nasıl olur...
tu---- peki..
ir---- (gülümsedim.. )şimdi oldu.. işte..  
 
beyaz bikiniyi giydim... 
sonradan yaptığım tüm dövmeler silindiler.. iki günde.. 
ama kalp ve gül yerli yerinde duruyor.
 
havluyu da elime alıp.. salına salına.. dışarı çıktım...
tuna.. şemsiyeyi açmış..minderli şezlongları  .. merdivenin yanına yerleştiriyordu.. 
 
ir---- piştt yakışıklı... 
bana dönünce... uzuunn bir ıslık çaldı... 
 
tu---  ben sana boşuna venüs demiyorum,canım..... harika görünüyorsun... 
ir--- sağol,sayende..
 
elimi tuttu... merdiveni inince... 
tu---- atlıyoruz.. bir,ikiii... üççç..
 
fooooşşşş diye bir ses çıktı... biz suya atlayınca.... 
 
ir---- uhhhh soğukmuuşş... 
tu---- yavaş yavaş..yüzelim.. ısınırsın....
 

Hiç yorum yok: