Translate

21 Şubat 2012 Salı

415.bölüm..


iyi geceler diyip,yattık.. ama ben uyuyamıyorum..  
bir süre sonra.. 
başımı kaldırıp.. tunanın huzurlu yüzüne .. yastıktaki simsiyah saçlarına baktım.. 
 
tunam,ne kadar sabırlı bana karşı.. incinmeyim diye,sözüne ve tavırlarına 
nasıl da.. dikkat ediyor... 
 
elimi boynuna koyup,mırıldandım..
 
ir---- tunamm, aşkııım... seni ne çok seviyorum...bir bilsen..
 
tek gözü açılıverdi.. 
tu----  tunam, aşkım dedin..ben,unuttun sanıyordum... 
ir---- numaracı seni.. hiç unuturmuyum ama söyleyemiyordum herhalde.. 
 
gözlerindeki samimi,sevgi dolu.. bakışlarına takıldım.. bakıyorum, gözümü kırpmadan..
tunayı böyle ..taaa,kalbimde hissettim.. 
kalbim, sızlıyor... ritmi değişti, hızlandı...
 
ir--- tunaa.. ben sana.. yeniden aşık oluyorum..galiba.. 
tu---- (gülümseyerek.. ) bu kötü mü..
 
ir---- cık.. ama  bağlayıcı ve çok yoğun bir duygu....
bir dişiyi geçtim.. ben şu anda sana dokunan herşeyi ,feci kıskanıyorum mesela.. 
berbat,psikolojimin başka bir boyutuna geçiyorum.. herhalde.. sahiplenme ve paylaşamama... 
sen yandın valla... 
 
tu--- bende öyleydim..hatırlarsan..
hani sen, beni sıkıyorsun ..karışıyorsun..diye isyan ediyordun..
kontrol altına..almayı ben öğrendiysem.. sen de öğrenirsin...
 
ir---- hıh,istiyor muyum ki..
 
 üstümüzdeki yorganı açıp..tekmeleyerek.. uzaklaştırdım.. 
 
tu---- e üşürüz.. 
ir---- ben, ısıtırım seni.. 
tu---- hah hah hah...
 
ir---- ne gülüyorsun..
tu--- pardon,sen de... kendimi gördüm bir an..yün fanila giyme demiştim ya.. 
(içini çekerek..
yorganı tekrar örttü, üstümüze...) goncam.. şimdilik buna,ihtiyacımız var.. 
içinden geldiğinde, beni ısıtacağını.. hatta yakacağını biliyorum.. kendini mecbur gibi hissetme..
 
ir----...................... 
tu--- aklın o kadar karışık ki..bülent ne diyordu, bile demedin.. 
 
ir---- haklısın..niye gelmiş o..
tu---- kongreye gelmiş.. çiftliği arayıp.. fatmadan öğrenmiş.. burada olduğumuzu..
 kimseleri yok..biliyorsun..
davetiye bastırmamışlar.. nikaha çağırdı..bizi..
 
ir---- yaaa..ne zamanmış..nikahları...
 
tu--- beş gün sonra.... 27 ekim..pazar günü,İstanbulda olacakmış.. 
 
ir---- yelizi razı etti belki ama İstanbul da yaşamak kolay mı.. 
kiralar yüksek, tek maaşla.. ne yapacaklar bakalım.. allah yardım etsin... 
 
aklıma gelen fikirle,oturuverdim birden.. 
tunanın belimi tutup.. 
" ne oldu, goncam.. " demesiyle.. 
ona dönüp heyecanla ..anlatmaya başladım.. beni güler yüzle dinledi.. 
 
ir---- nasıl olur..tuna.. 
tu---- iyi olur du ,daa.. olmaz..bülentin zıpırlıklarına ne bakıyorsun.. çok gururludur o .. 
 ev,eşya almanı.. masraflarını üstlenmeni.. hele hediye etmeni.. hayatta,kabul etmez.. 
ve bu aşamadayken.. hiç olmaz.. 
geç 
kaldın.. nikaha beş gün var.. herşeyleri hazırmış.. 
 
yüzüm asıldı.. birden...
ir---- haberim mi vardı,aklım başımda mıydı sanki.. hastanede kendimle uğraşıyordum.. 
seni delirttiğim aşamaları ,atlayım bari.. 
sen dışarı çıkabiliyordun.. 
 hergün başımda bekledin,tamam ama..önce,arkadaşına yardım etseydin ya... 
hayatımızı borçluyuz ona.. 
 
tu---- aman aman,goncam nasıl da sinirlenirmiiişş...belki, etmişimdir.. kimbilir.. 
 
gülerek...
ir---- ettin mi.. 
tu---- bilmeeem.. olabilir.. 
 
öyle çok sevindim ki.. 
yatakta ayağa kalkıp.. yihhuuuuu diyerek.. zıp zıp zıplıyorum.. 
tuna da ,zıplıyor tabi....
nasıl gülüyor... bana.. 
 
tu---- ne alemsin.. yata bile ,bu kadar sevinmedin .. hep böyle neşeleneceksen..
 yeni evleneceklere yardım bürosu açarım,ben.. 
yatak ilk günden kırılırsa.. rezil oluruz iremm.. durr..
 
nefes nefese. atladım yatağa.. dilim damağım kurudu.. yutkunuyorum.. devamlı.. 
tunanın ,salondaki mini dolaptan getirdiği suyu ,kana kana içtim.. 
 
birisi olabilir , diye.. kamaradan,çıkarken.. bornozunu giymişti üstüne.. 
bakışlarımı ,hiç kaçırmadığımı görünce.. 
 
tu--- iremm,iyi misin.. 
ir---- hımm, çookk.. eros olsun.. 
tu--- ne.. 
ir--- yatın adı, eros olsun..
 

Hiç yorum yok: