Translate

21 Şubat 2012 Salı

414.bölüm..


ma---- Girnenin ışıkları görülüyor... geldik sayılır... bizim için..çok güzel bir yolculuktu .. 
konser muhteşemdi.. getirdiğiniz için de..teşekkür ederiz..
 
tu---- rica ederiz.. ne demek.. senin yaptıklarının yanında.. sözü bile olmaz.. 
bizde keyif aldık, birlikteliğimizden.. 
 
ir---- evet,maruf.. ben hastanedeyken gelmişsiniz ,uçağını tahsis etmişsin tunaya..
 ilgin için,sağol.. 
zübeydeyle tekrar gelin.. bekleriz.. her zaman.. 
 
ma---- elbette edeceğim.. irem.. aileler bu günler içindir ,değil mi.. 
 
başımı salladım... evet manasında..
o anda..zübeydenin kardeşini ve annesini düşündüğüne eminim.. 
elini tuttum.. güç vermek için.. 
 
ir---- maruf.. ricamı unutmadın değil mi.. 
ma---- unutmadım...dönünce, ilk işim o olacak..
ir---- teşekkür ederim..  zübeyde.. bu türküyü.. senin için okuyacağım...
 
zübeydenin.. minnet ve hüzün karışımı....nemli gözlerini, bakışlarını da.. hiç unutamadım.. 
çeresizliği,içime işledi ..
ir--

bazı yerlerde, alkışlarla eşlik ettiler bana... 
tuna ,nemrudun oğlu dediğimde.. gülerek,falso verecekti. neredeyse.. 
 
girne limanına girince.. yolcularımız kalktılar... 
vedalaştık..  sahil güvenlik ve bir küçük tekne yanaştı yata... 
 
prosedürlerden sonra.. zübeydeyle, maruf... tekneye geçtiler.. 
el sallayarak.. uğurladık onları... 
korkuluğa dayanıp.. uzun süre..baktık arkalarından...
 
yatımız, tekrar hareket edip.. dönünce... 
 
ir---- tuna, kaptan o kadar mesafeyi geri mi gidecek şimdi... sabahı bekleseydik.. ya..
dinlenirdi adamcağız... 
 
tu---- (gülerek, kolunu belime koydu...  ) kaptanımız  işinin ehli ve rotasını biliyordu...
kaldı ki.. yalnız değil hayatım.. ikinci kaptan var.. 
 
ir---- hı,iyi bari.. uuu,üşüdüm.. serin oldu birden... 
tu---- içeri girelim öyleyse... 
 
ir---- yok yok.. yakamozu seyretmek istiyorum.. üstüme alacak birşey, bulsam yeter.. 
tu---- gel bakalım.. neyimiz varmış.. 
 
ir---- tunaa..bu garsonlar.. hep böyle dolaşacaklar mı etrafta...ben istemem ha..
 nerede kalacaklar..ki...
 
tu---- hah hah hah... bende istemem...denize atalım en iyisi.... burada kalacaklar tabi.. 
yukarıda.. personele ait,özel bölüm var.. mutfakta, işlerini bitirip..yatacaklar..
biz varken..  belirli saatten sonra.. aşağı inmiyorlarmış..  
 
yatın içine girdik.. sahiden, kimse yok.. 
 
 
ir---- ben kamaraya bakayım bir..
tu---- tamam..
 
ikimize de.. ince,kalın.. eşofman takımlar konulmuş.. etiketi üstünde daha... 
bornozlar, havlular.. renk renk.. boy boy.. 
havlu, terliklerimizi de gördüm.. bu arada... 
iskoç battaniyeyi bulduğumda.. aldım kucağıma.. 
 
ir--- tuna ben dışarıdayım.. 
tu--- gelirim birazdan.. 
 
güverteye geldiğimde ,
ayakkabılarımı çıkardım..kesin bu bağcıkları koparacağım ,birgün..yine uğraştırdı beni.. 
battaniyeye sarılıp... ikili koltuğa uzandım.. denize bakıyorum ama.. 
 
tu---- hani,benim battaniyem...
 
gülümseyip.. doğruldum.. 
ir---- bu ikimiz için de yeter.. gel, otur yanıma.. bacaklarını da topla.. 
 
ikimizde yanyana oturuyoruz.. bağdaş kurduk.. üstümüzü de.. örttük iyice... 
başımı omuzuna yaslarken..
 
 
ir--- bizi,kimse görmez değil mi.. 
 
tu---- görmez...gel... 
 
kollarının arasında,burnumu göğsüne dayadım... sokuldum iyice.. 
öyle çok özlemişim ki..bu halde yatmayı.. 
kıpırdamadan uzun süre durduk... müthiş bir 
dinginlik içindeyim...  gözlerimi de kapattım...
yatın geçişinden dolayı... denizin sesini ve tunanın nefes alışını duyuyorum sadece.. 
 
devamlı.. sırtımı  örtüyor ,yanağıma dokunup üşümüşmüyüm diye kontrol ediyor......
bacağı , ayağı.. uyuşmuş olmalı.. 
ir---- tuna.. ben çok rahatım da.. sen değilsin... içeri gidelim hadi.. 
tu---- burada, yan yana yatalım.. 
ir---- sığmayız ki.. kocaman yatak dururken.. boynun mu,tutulsun..
 
doğrulup,ayaklarımı sarkıttım.. sonra.. uzanıp, yumuşacık yanağını öptüm.. .. 
ir---- sağol..
tu---- ne için..
 
ir---- herşey için desem...
tu--- (omuzuma attı kolunu.. ) herşey sana feda olsun.. goncam.. 
 
ir---- sana da ama.. benim verebileceklerim sınırlı... 
tu----  yapma allahaşkına.. yine mi başlıyoruz... yoksa.. 
onlar bana yetiyor..
ir---- ....................
 
 

Hiç yorum yok: