Translate

21 Şubat 2012 Salı

413.bölüm..


ir---- biz nereye gidiyoruz tuna... akşam oluyor neredeyse... 
tu---- marufları bırakacağız... 
ir----- bırakmak mıı.. hiii, nereyee.. dubaiye mi.. 
tu---- hah hah hah... yok canım..dönünce ,iş için.. kıbrısa gidecekmiş..buradan daha yakın ya.. 
bırakırız dedim.. 
ir---- hıı.. iyi.. biran dubai diyeceksin sandım... 
tu--- onu daha daha..sonra demeyi düşünüyorum..  Adana da yapılacak işler var.. 
 
masamız temizlendi..  meyveler  ve tatlılar geldi.. servis ediliyor... 
tabağımda ki.. baklava ve dondurmayı görünce... yutkundum.. aşerdiğim günler geldi aklıma.. 
garsona...
ir---- bunu alabilirsiniz.. ben istemiyorum...
tuna da.. hatırladı tabi.. eliyle,tabağını itti .. usulca... 
 
garson, tabi efendim diyerek.. aldı  benim ,tabağımı..  
 
ben, dalmış..güneşin batışını ..seyrediyordum..  tuna da.. bana bakıyormuş.. 
 maruf ve zübeydeye kaydı gözüm..   
.. tatlılarını yiyorlar..  başımı ,tunaya çevirdiğimde.. bakışlarımız karşılaştı... 
 
gülümseyerek.. 
ir---- ne oldu.. 
tu---- hiiç.. yüzündeki.. şu hüzünlü ifadenin ,ne zaman  ve nasıl değişeceğini düşünüyordum... 
 
ir---
 
 
nasıl , candan alkışlıyorlar.. ya.. 
ir---- yapmayın arkadaşlar.. şımarırım bak.. tescilliyimdir.. söyleyim de..
zü---- iremm..çookk  güzeldi.. çok.. 
ir---- sağol canım.. 
 
ma---- en yakın zamanda tekrar dinlemek isteriz..irem.. tunaya söyledim,dubaiye gelin diye.. ama
 
tunaya bakıp,susunca..
ir---- ne dedi..peki.. 
tu---- okullar açılacak ya.. şimdi olmaz dedim... 
ir---- tabi doğru.. 
ma---- ben, yanlış birşey mi ..söyledim.. tuna.. eğer.. öyleyse..
 
ir---- yok maruf.. söylemedin.. ben , bazı nedenlerden dolayı....  okulu bırakmak istiyorum .. 
tuna da.. pişman olacağımı ..düşündüğünden.. 
kayıt tarihinde Adanada olmamızı, kararımı değiştirmemi istiyor ..  işte konu bu.. 
 
ma---- anladım.. tabi karar senin .. kimsenin demesiyle okunmaz... ama sen zoru başarıyordun...
tuna haklı.. iyi düşün.. 
dil konusunda.. yetenek çok başka birşeydir..bu da sende fazlasıyla var..
 
ir---- iltifatın için.. sağol.. maruf.. düşünüyorum,inan.. 
zü----  dubaiye döndüğümüzde.. seni arayacağım ve kararını değiştirmen için.. 
baskı yapacağım sana...  ilk görüştüğümüzde.. konuştuklarımızı hatırlıyormusun..
 
ir---- evet..
zü---- işte, o konu.. biçim değiştirse bile.. . özü ,itibariyle..aynı...
 sen ve senin gibiler..vazgeçerse ..
ne olacak.. birde bunu düşün.. 
 
tu---- eveett..işte bende onu diyorum... 
ir---- ne diyorsun tuna.. konunun ne olduğunu bile bilmiyorsun ki.. 
tu---- bilmediğim doğru... sadece.. hakkından ,vazgeçme .. 
okuyacağım diye, yaptıklarını unutma diyorum ben...
 
zü---- yapabilmenin.. değeri.. o kadar fazla ki..irem.. 
ir---- biliyorum zübeyde.. seni anlıyorum.. 
ma---- ne konuştuğunuzu, bir ben anlamıyorum demek ki..
 
zübeydeye bakarak.. gülümsedim... 
sonra marufa dönüp... 
ir---- boşver maruf... kadınları anlamak..zordur...   genellikle,erkeklerin işine  de.. gelmez.. 
istisnalar kuralı bozmaz.. diyeyim de.. alınmayın.. 
 
ma---- kendi adıma ,alınacak bir durumum olduğunu hiç düşünmüyorum zaten... 
 
ir---- tabi canım.. ne olabilir ki.. 
 
tuna elini ,uyarıcı bir halde dizime minik minik vurunca.. devam etmedim... 
 
 

Hiç yorum yok: