Translate

21 Şubat 2012 Salı

405.bölüm..


 kendimi şarkılara kaptırınca.. baş ağrısı falan kalmadı..
masamız neşelendi.. şen şakrak konuşuyoruz.. 
 
maruf da fıkra öğrenmiş.... anlatıp duruyor.. ders mi,aldı nedir.. 
 
tuna masanın altında, elimi tutup.. mırıldandı.. 
 
tu---- iyisin dimi.. baş ağrın geçti mi.. 
ir---- hımm,geçti.. sağol.. tuna çok içtiniz..
 Adanaya .. marufların arabasıyla mı,döneceğiz.. şöför var ya... 
 
tu---- yoo, dönmeyi düşünmüyoruz.... 
hani bizim kaldığımız, otel vardı ya.. onlarda kalacaklar... 
seen...geceliğim yok ,demezsin dimi.. 
 
ir----(gülümsedim... ) demem de.. sabah için.. yanıma,giyecek birşey almak isterdim doğrusu.. 
 
tu---- ee, burada yok mu.. alırsın... 
 
ir---- neyse.. marufları otele bıraktıktan sonra,gece  denize girmek istiyorum.. 
mayon yok, demezsin dimi.. 
 
tu---- hah hah hah... 
 
***********
 
geç saatte,otele geldiğimizde.. 
yukarı çıkarken... otel içindeki ,butikte gözüme bir elbise çarptı.. 
 
bembeyaz.. kalın askılı,incik boncuklu birşey..onu almayı kafama koydum.. 
birde bir ilan gördüm,işte aradığım şey ... 
 
hepimiz ,asansöre bindik... 
 
maruflara, iyi geceler dileyip.. odalarımıza girince..  
 
tuna kapıyı,örttü.. cekedini çıkarıp.. yatağa uzandı... 
 
tu---- offff..ne uzun,gündü..
iremm.. niye duruyorsun.. kapının yanında.. gelsene.. 
 
ir---- gelemem, aşağıya inip.. elbise alacağım.. on dakika sonra gelirim.. tamam mı.. 
tu---- haydaaa.... nerede gördün ki.. beraber alalım.. öyleyse.. sabahı bekleseydik ya.. 
 
ir----olmaz.. şimdi alacağım ve sen gelmeyeceksin.. hanii,anlamıştın kii insan her yerde tek.. 
ben güçlüyüm.. başarırım....öyle demiştin dimi..
 kendime,yardımın olmadan  bir elbise alabilirim.. sakın,kıpırdama bile yerinden... 
 
tu---- irem,dur... bana benim sözlerimi .. söyleme.. çarpıtıyorsun konuyu.. 
 
tunanın yanına gidip ,oturdum yatağa... 
ir---- tunaa.. lütfen,hevesimi.. cesaretimi kırma.. bir yandan yüreklendiriyorsun.. bir yandan,kısıtlıyorsun.. 
bak zaten, dengemi kaybetmişim.. birde sen şaşırtma beni.. hadi git de.. 
 
tu---- ................................ peki.. ama on dakika.. geç kalma sakın.. paran var mı.. 
ir---- (öptüm yanağından... )sağol, var....
 
****
 
asansör ve butik arasında ki,yolu ..rekor hızla katettim.. butiğin,sahibi hanımda ..
tam kapatıyormuş mağazayı.. 
 
ir---- iyi geceler, hanımefendi.. 
---- sizede.. buyrun... 
 
askıdaki kıyafetlere,camekanların içindeki takılara.. yerdeki sandaletlere ve renkli kumaştan 
bağlamalı ayakkabılara bir göz gezdirdim.. 
 
jet hızıyla alacaklarımı aldım,
ir---- paketlemeye gerek yok.. hepsini bir poşete koyun lütfen.. çok acelem var da.. borcum nedir...
 
kadın şaşkın şaşkın.. aldıklarımın toplam fiyatını, söyledi.. 
 
ir---- fazla geldi.. gece indirimi istiyorum.. benim gibi müşteriyi ,kaçırma bence.. 
 
kadın gülerek.. peki dedi..
onun  değil, benim uygun gördüğüm rakamda anlaştık.. ödeyip,çıktım,aceleyle.. 
 
ilanın okla,işaret ettiği tarafa gidip.. minik bir standda.. uyuklayan görevliden de, alacağımı aldım... 
 
asansöre bindiğimde dokuz dakika olmuştu... 
kata çıktığımdaysa.. tuna oda kapısını açmış..bekliyordu... 
 
sığamamış odaya.. daralmış.. 
derinnn bir nefes aldı ,beni görünce...
 
ir---- ne.. ne... tam on dakikada geldim.. off.. elim ayağıma dolaştı... 
 
içeri girdik... 
ir----- sağol hayatım.. seni de beklettim.. yorgundun,yat artık.. dinlen... 
 
tu---- .................. 
 
elimdeki kocaman poşetle, banyoya girerken... ... 
 
ir---- ben terledim.. duş alıp.. geliyorum.. 
tu----...................... 
 
banyonun kapısını kapatıp...
lavobonun yanına koydum poşeti.. 
 
üstümdeki kıyafetleri ,aceleyle çıkardım... acaba işe yarayacak mı diyorum.. 
çünkü ilanda ,acısız, risksiz.. hint kınasıyla.. kendi dövmeni yapabilirsin.. yazıyordu..
 
bu kadar denk gelebilir ancak... 
birkaç da şablon koymuşlar oraya.. güllüyü ve kalpliyi aldım, deneyeceğim şimdi.. 
 
oje şişesi gibi.. fırçası da hazır.. çalkalayıp.. 
sol göğsümün üstüne kalp, kalçama  gülü resmettim.. 
merakla,şablonu kaldırdığımda... yüzüm gülüyordu... evvettt... çok güzel olduu.. 
koyu bir malzeme.. beş dakika sonra kuruyormuş.. gerçek dövmeden ayırt edilmez dedi,adam...
tuna şok olacak...görünce...   
 
 
 

Hiç yorum yok: