Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

404.bölüm..


anahtarı uzatmadı,elinde tutuyor hala... 
tu---- bilmiyorum.. o nereden geldi aklına... gel arka tarafta, içelim.. 
zübeyde ve maruf da geldiler bizimle..
mimara söyledik nerede olduğumuzu ,çağıracak bizi.. 
platform boşaldı bir anda.. kurdale kesilecek yere doğru,insanlar ilerliyorlar...
çocuk parkındaki banklardan birisine oturduk zübeydeyle.. 
tuna ikram etti sigarayı..  önümüzde ayakta duruyor onlar...
ma---- gayet iyi yönettin irem.. niye canın sıkıldı senin.. o adam ne dedi..
ir---- sağol maruf..
tunaya baktım.. sen anlat dercesine...  
tu---- müvekkili adına katılıyormuş.. irem kim olduğunu sordu.. söylemeyince.. sinirlendi..
dubaide bir kızdan bahsetmiştim.. 
onun avukatı olduğundan, şüphelenmiş de...o yüzden kızgın.. 
ma---- anladım.. mimarımız çağırıyor.. hadi gidelim... 
**************
kurdale kesilince..iş bitecek sanıyordum...öyle değilmiş..
bir sürü protokol uygulamasına,maruz kaldık..
imzalar atıldı.. maruf ve tuna iş akdini ,sonlandırdılar.. 
reklam ,tanıtım amaçlı fotoğraflar çekildi.. 
belediye başkanıyla.. sanayi odası başkanıyla..yok, tokalaşın..
yok..öpüşün.. 
siz sağa geçseniz,daha iyi çıkar... v.s.. v.s............
yemekhane bölümünde.. kokteyl hazırlanmış.. hep beraber oraya gidildi.. yiyecek, içeceklerini aldılar..
fotoğrafçı çekiyor devamlı.. 
galip beyle, babamla.. cengiz beyle sohbet ettik..
iş yaptığımız insanlarla, teşekkür maksatlı  ayakta konuşuldu 
epeyce.. 
çook sıkıldım ama misafirlerimiz gidinceye kadar..bekledik mecburen.. 
hava karardığında ,bitmiştim ben.. 
offf başım çatlıyor....ağrı kesici de fayda etmedi.. 
 bütün gün,sıcakta yoruldum.. 
sabah ki eforu da sayarsak.. normal aslında.. birden yüklendim kendime...
sinirlenmek de,tuzu biberi oldu... 
birde insanlara laf anlatmak.. bunalttı.. iyice.
maruf misafirlerini gönderdi,dubaiye.. çok memnunlardı..
 yarım saat önce,Mersine ... yemeğe gelebildik.. saat dokuza geliyor.... 
tam deniz kıyısında...bahçeli ,nezih bir mekan seçmiş tuna... 
izin isteyip,lavoboda  ellerimi ve yüzümü yıkadım..
boynuma enseme kolonyalı mendille ,kompres yapınca biraz ferahladım..
fasıl ekibinin şarkıları ,duyuluyor .. 
bende mırıldanarak çıktım.. lavobodan... 
ir---- gülünce gözlerinin içiii ,gülüyoorr.. 
tunanın beklediğini unutmuşum.. önünden geçerken... 
tu---- kendimi sendeen.. alamıyorum.. 
döndüm..
ir---- pardon ya.. dalmışım.. 
çimlerin üstünde,beraberce yürümeye başladık.. yemek salonuna doğru..
salon dediğime bakmayın.. 
etrafı açık.. 
deniz kokusunu çektim,içime... 
tu----  anlamadığım neden..dalgınsın....
niye takıyorsun aklına.. avukatın,kim olduğunu.. ne istediğini..
 belki, amacı tedirgin etmekti.. 
belki,iş dünyasından.. kuyruk acısı olan.. sevmediğim birisinin,oyunu..
neden ,onların istediği gibi..
gecenin tadını kaçırıp,başının ağrımasına izin veriyorsun..yazık değil mi.. 
geldiğimizden bu yana .. asık yüzle oturuyorsun.. bir kelime etmedin,bile.. burada yoksun sanki.. 
maruf inşatı bitirip,teslim etti.. eğlenmek istiyor,keyifli.. 
ben de öyle.. seninleyim...
ne kadar, zor zamanlar geçirdikten sonra buradayız.. keyfini sürsene.. 
beni dışarı çıkar diye ,yalvardığını unuttun mu.. e çıktık işte.. kıymetini bilsene..
 buraya gelmeyi,senin için  istemiştim.. şarkıları dinlerken.. eşlik edip,deşarj olursun..diye...ama..
ir---- (gülümsedim.. ) sana bayıldığımı söylemiş miydim.. 
benim gibi bir kadına dayandığın için ,madalya verilmeli.. sana..
valla ciddiyim bak..  dediklerini uygulamaya çalışacağım kocacığım.. sağol..
şarkıcı kadınların yanına da ,giderim birazdan.. aralarına karışırım...
masaya geldiğimizde.. tuna sandalyemi iterken... 
tu---- ( güldü) tamam ama dövme yaptırmak yok..
yanıma oturunca.. 
ir---  öyle bir niyetim, hiç olmadı zaten.. seni kızdırmak için söylemiştim... 
tu---- hııı.. bak senn..
ir--- (gülerek.. ) yanlış anlama.. ben yaptırmayacağım.. ama senden istiyorum... 
tu---- (tek kaşını kaldırdı...) yapma yaa.. istiyorsun demek... 
marufa bakarak.. almanca konuşmaya başladı.. 
"maruf..  bir bayan dövmeciye,dövme yaptırdım demiştin.. harikaymış hani..
adresleri hiç atmazsın bilirim, onun adresi var mı .. "
ma---- " vaarr.. kim için lazım.. illa bayan olmasını istiyorsan.. 
istanbulda da,yapan birisini buldum.. adresi veririm tabi."
ir---- maruff.. "harika"olan.. dövme miydiii, dövmeci mii.. 
ve sen tuna... sana diyeceklerimi,saklı tutuyorum... 
tu---- ma--- hah hah hah... 
ma---- iremm.. fransızca bilmiyorsun değil mi... 
zü--tu--ma-- ir--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: