Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi


393. bölüm..


http://www.izlemex.net/pera-classics-vuslat/ ( lütfen dinleyek okuyun :))
 başımı eğerek.. 
ir---- buraya ,biraz da.. o yüzden gelmemiştim.. bana,zaman vermelisin tuna... 
ben, gerçekten korkuyorum.. o kadar psikolojik destekten sonra... 
çekincelerimi yenmem gerekirdi, biliyorum ama... olmadı işte.. ben standart dışıyım.. herhalde.. 
tu---- (elimi avuçladı... ) hiç şüphem yok bu konuda.. zamanı verdim ama sınırsız değil.. 
bu sefer akıllandım.. ömür boyu demedim bak.. 
gelen konsolosluk plakalı ,araca bakarak..
ir---- biliyorlar mı.. benn............. 
..her sorduklarında.. bir kat daha ,acı çekiyorum.. 
geçmiş olsun, demelerini bile istemiyorum..
tu---- üzülme.. biliyorlar... görmedin  ama  kaç kere geldiler..
sen hastanedeyken.. 
maruf  uçağını tahsis etti.. bana..  
seni kıpırdatmaları yasak olduğundan.. 
tedavin için,doktor..ilaç ne gerekiyorsa buraya getirdik.. 
neyse.. konuyu kapatalım.. 
ir----  marufa borçlandım mı ,şimdi.. tuh yaa.. onun için de ,hain planlarım vardı.. 
araba durunca.. tuna kapıyı açtı..
 her zaman ki..yakışıklılığıyla maruf indi, sarıldılar onunla.. 
sonra bana döndü... tokalaşırken,
ma---- muhteşem görünüyorsun ,irem.. 
ir---- teşekkür ederim, maruf.. sizi karşılayabildiğime sevindim.. zübeyde yok mu... 
ma---- malesef gelemedi.. sara ateşlendi,son anda.. onu bırakamadı.. 
yarına kadar iyileşirse,gelecek.. selamlarını gönderdi.. 
ir---- sağolsun.. ciddi bir durum yoktur ,umarım.. 
ma---- doktorlar yok dediler.. üşütmüş.. 
tu---- ayakta kaldık.. hadi, geçelim şöyle... 
masaların olduğu yere giderken.. 
maruf almanca konuşunca.. dikkat kesildim.. anlamaya çalışıyorum.. 
 yelize bile sardığım zamanlardı.. oyalanacak birşey bul kendine demişti.. 
son iki ayda, hastanede kendi kendime .. el kitabından.. almancayla ilgilendim..
ingilizce temel bilgim de,olunca.. 
basit kalıplar halinde de, öğrendim sayılır.. 
yalnız kaldığım tek yer olan,yürüme bandında.. bu kadar oldu.. tunanın da haberi yok henüz..
anlayabildiğim kadarıyla.. diyor ki, 
"durumu gerçekten göründüğü kadar,iyi mi.. "
tuna da" fiziksel olarak iyi.. ama ruhsal olarak.. berbat.
 atlatması.. uzun sürecek gibi..
 rica ederim, yanında çocuk muhabbeti yapma.. neler düşündüğünü duysan şaşırırsın.. "
ma--- "anladım,senin ve onun adına çok sevindim.. tuna.. umarım,yakında eskisi gibi olursunuz "
tu----" sağol,maruf.. umarım oluruz.. "
ir---- maruf.. diğer eşlerin,çocukların.. annen ,baban nasıllar.. 
ma--- iyiler,irem.. en kısa zamanda,sizi dubaiye bekliyoruz.. bu sefer,sarayda kalacaksınız ama..
gülümseyerek... 
ir---- kısmet maruf.. 
 ne yalan söyleyim... içimden,saray koridorlarını gözetlemekten.. uyuyamam ki.. diye geçirdim..
tuna masada bulunanlara -tanımayanlara yani- marufu tanıştırdı... 
maruf çok saygılı canım.. annem ve babamla tokalaştı.. 
diğerlerine de ,başıyla selam vererek.. tunanın diğer yanına oturdu.. 
meyve ve içki servisi devam ediyorken.. 
annemler kalınca, biz de kalktık tabi.. 
babam ertanın arabasını itiyor.. 
 benim yanıma gelince.. durdu.. 
ah--- ee, durum nedir..kızım.. bekleyelim miii, gidelim mi...
tu--- ne için..bekleyeceksin  abi.. irem? 
ah--- irem, cevap versene.. annen,çantandakini görmüş de.. 
ir---- tunanın dediklerinden sonra.. 
ne yapmamı bekliyordunuz ki..
vuracaktım tabi.. ama kurşuna gerek kalmadı ... sevgili laftaymış..
ah---- ben bilmem.. tuna ,çantayı sen al.. neme lazım.. iremin sağı solu belli olmuyor.. 
tunaya verdi çantamı.. 
tuna da ,gülerek alıp.. bana uzattı... 
tu---- ayaklarınıza sağlık.. sağolun,çok yoruldunuz  bizim için... 
ah---- önemli olan,sizin iyi olmanız.. 
irem?
annemi öptüm.. 
ir---- efendim, baba.. 
ah---  kalıyor musun.. geliyor musun..
ir--- sen,annem..evine git, diye kovmaktan beter etmediniz mi.. kalıyorum , iyi geceler size..
ah--- aferriin..ben de;  götürmek için değil.. bunu söyletmek için, sormuştum zaten..  allah ayırmasın.. hoşçakalın... 
tu---- amiinn..
ir----............
 onlara.. arabalarına kadar,eşlik ettik.. 
geri gelirken.. 
tu---- babana,bir an.. geliyorum diyeceksin sandım.. 
ir---- ...................
tu---- beni,vuracak mıydın sahiden.. 
ir---- düşüncem oydu da.. yapabilir miydim.. bilemiyorum.. 
sakın,bir daha kimseye sevgilim deme.. 
dersen de.. ben duymayayım.. 
annem söz verdirmeseydi,o sinirle.. buraya gelmiş olsaydım.. 
kötü olurdu herhalde.. 
tu---- tamam da.. ben .. bir şey dedim, sen senaryoyu yazdın.. halbuki aradığında ,oturma odasında yatıyordum.
ir----sus,lütfen.. hala  ürperiyorum..  
 halan da şaşırmıştır, sevgilim diyince.. 
tu--- ( güldü) 
yok,üzülmüş... giyinip indiğimde,ağlıyordu.. 
ne oldu dedim.. 
"dil alışkanlığı ile sana sevgilim diye seslendiğimi ,sanmış"
teselli ederken,senin duyman için söylediğimi öğrenince.. beni niye karıştırıyorsun diye.. kızdı,bana demediğini bırakmadı.. 
o yüzden, kaçar gibi gitmiş..
ir--- ( içimi çekerek )maruf burada mı kalacak.. yoruldum,uykum geldi..
 misafirler de.. oturuyorlar hala.. 
tu---- maruf gider de.. misafirler için.. birşey yapamam.. biraz daha dayanırsın, değil mi.. 
ir---- peki.. 
masaya oturduk yine... 
****


Hiç yorum yok: