Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

388.bölüm..


ti---- ireeeeemmm...
sarılanı görünce.. yüz ifademi tahmin edersiniz ,tabi.. 
ir---- tijeenn.. 
nail cin gibi.. hemen,anladı beni.. 
na---- lütfen,bırakın ... irem hanıma dokunmak, yasak.. 
tijen sarı saçlarını savurarak.. kaşlarını çattı.. bakışları da,buz gibi.. 
.. yanıma oturdu, teklifsizce.. 
ti---- ne diyor bu.. ve kim ki.. emir veriyor.. 
ir---- o bey, benim korumam tijen.. 
ağır bir ,ameliyat geçirdim de.. yakın teması yasakladı doktor.. 
ti---- ayy geçmiş olsun.. tuna nasıl, madem sen ameliyatlıymışsın.. onunla ben  ilgilenirim ha.. 
yemek,ütü.. ne gerekirse.. 
allah aşkına çekinme, gelirim size..
ne olacak canım.. arkadaş değil miyiz.. 
ir--- (sinirlenip ayağa  kalktım.. ) değiliz tijen.. biz arkadaş değiliz..
  kocamla da  ben ilgilenirim ... merak etme,
 .. ne kadar da iyilik seversin ..
 amaa yemezler.. kendine 
başka bir erkek bul.. hatta bir enayi olsun.. sana ancak katlanır.. 
tuna ,senin yüzüne bile bakmaz anladın mı.. 
ti---- ne kızıyorsun ki.. kocanı ,iyi tanıdığını mı sanıyorsun sen..  
ir--- pişkinsin,kızım.. pişkin.. tunayı da çok iyi tanıyorum.. tamam mı.. gidelim,nail.. 
nail ayaktaydı zaten..  başıyla tamam dedi.. 
yürüdük iki adım.. 
içime bir kurt düştü, geri döndüm.. 
ir--- sen ne demek istedin.. az önce..
ti---- hiiçç.. bir ay önce..İstanbulda, fink atıyordu  da.. biliyormusun demek istemiştim.. 
iki kere barda gördüm onu.. 
küfelik derecesinde içkiliydi.. 
yanında ki,bayanları söylemedim dimi.. 
neme lazım aranız bozulur da, benden bilirsin sonra.. 
ir--- biliyorum tabi ki.. bayanlar da, arkadaşımızdı.. sen bizim aramızı bozamazsın .. hiç dert etme.. 
naille dışarı çıktık ama benim sinir katsayım tavan yaptı.. köpürüyorum.. 
 benim fizik tedavilerim sırasında.. 
iş için,iki  kere istanbula gitti gerçekten.. ikişer gece kalıp döndü..
içmiş de olabilir ama bayanlardan haberim yok.. 
bu son olaydan sonra ,çok inandırıcı gelmese de..tijen yalan söylemiştir diyorum.. 
nasılsa vuracağım tunayı diye ,
avunup saçmalıyorum işte.. 
elimdeki paketlerle.. eve doğru gidiyorum,hızla.. yanımda yürüyen ,naili unuttum.. 
anlatacaklarını duymam gerekli.. 
yukarı gel de ,diyemem.. pastaneye davet edeyim bari.. saat de, beşe geliyor.. 
ir--- nail kusura bakma ,şuraya oturalım da.. sen anlatmaya devam et.. 
na---- peki, irem hanım .. oturalım da.. anlatacak fazla birşey kalmadı sayılır.. 
ir---- olmaz mı,  asıl bundan sonrasını bilmiyorum.. 
oturduk.. iki kola söyledim... nail bir yudum içip.. ısrarıma dayanamadı.. 
konuşmaya başladı ,nihayet.. 
na---- o gece, o mevsimde ..Adanaya son on yılın ,en fazla yağmuru yağmış.. 
ana trafo hasar görmüş, yıldırımdan..
 elektrikler 
o yüzden kesikmiş.. 
arabayı çalıştırırken.. o şerefsizin sizi yakaladığını fark edemedim diye, kendimi affedemiyorum.. 
aylarca uyuyamadım.. bana ne deseniz, kabulümdür.. 
ir---- bırak artık bunları.. içim dayanmıyor,nail.. .söylesene, nasıl gittik biz hastaneye... araba da, çalışmıyordu ya..
---- .................. hüseyin efendi.. babanızı uyandırıp,polisi aramış.. 
sizin olmadığınızı görünce de.. uyanabilen, işçiler .. babanızla beraber..lüks lambaları..el fenerleriyle.. seferber olup.. 
sizi aramaya çıkmışlar.. 
çiftlikteki,tüm motorlu taşıtların lastiğini kesmiş alçaklar.. 
beyimin arabasının lastiklerine de,hasar vermişler.. 
beyim havaalanından, taksiyle dönmüş çiftliğe... 
olanları duyunca da.. atla peşimize düşmek zorunda kalmış.. anlayacağınız... 
kahya anlattı ,bana da..
ben... atın kişneyip,tekrar tekrar şaha kalktığını görünce... fırladım arabadan... 
(gözleri dolu dolu ,ilk kez bana baktı...) 
sizin öldüğünüzü sandım.. 
ir---- (yutkundum..)  ölüden farkım kalmamış zaten.. ikimizin kalbi de, durmuş hastaneye gelirken..
----öyleymiş.. doktordan.duydum onu da...  sizi,yerden  kaldıracaktım ama.. 
( o anı yaşar gibi,ellerini yüzüne kapadı ..sesi titriyor.. ) perişandınız.. haliniz korkunçtu..
kemikleriniz elime geliyordu.. daha fazla zarar veririm diye.. ,bıraktım sizi .. 
(kollarını masaya yaslayıp) 
kayıp kayıp.. duruyorum..koşamıyorum,yönümü şaşırdım.. 
her yer aynı ..karanlık,araba çalışmıyor.. 
yol nerede ,bulamıyorum bir türlü.. 
atın arkasına koyup, götüreyim diyorum.. ama kimi orada bırakacağım.. nasıl taşıyacağım.. 
çıldıracaktım neredeyse.. 
neyse içinizi karartmayım daha fazla.. 
sigaramı yaktım.. derin bir nefes çekerek.. 
ir---- kararacağım kadar ,karardım zaten.. anlat  da,bitsin bu işkence..
----- birden gökyüzünden bir ışık, bir motor sesi geldi.. işte dedim, allahın mucizesi .. 
meğerse dayınızın mış..
gülümsedim.. traji komik  halimize.. 
nail nasıl da saf.. tertemiz.. 
sadık,körü körüne.. 
utangaç.. direk olarak ,yüzüme bakamıyor hala.. 
ir---- dayım nasıl haber almış.. ve dayım olduğunu nereden biliyordun..

Hiç yorum yok: