Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

387. bölüm..


kalkıp,odama girdim..
ne olursa olsun, hastane önlüklerini giye giye  ..giyinmeyi özlemişim...
dolabımda ne varsa denedim.. sayılır.. giydiklerim, bozuk duruyor üstümde..
beli bol,kollar tuhaf.. etek boyları uzun uzun..
 ben ki, bir kuruşunu bile harcamaya kıyamazken.. bir defa , hovardalık yapayım da.. 
tunanın gözleri kadın görsün..
son gördüğü ben olacağım için ...kendimi ,borçlu mu.. hissediyorum ne....
estetikli halimi,o benden önce görmedi sanki.. 
içim tuhaf anlayacağınız.. net değil düşüncelerim..
****
yazlık keten pantolon ve kolsuz gömleğim 
en uygunu..giydim.. 
kasanın şifresi neydi.. hıh hatırladım.. tunanın yaşı ,benim yaşım... 
içim kan ağlıyor " 0" ı tuşladım.. bu da bahadırımın yaşı olacaktı.. 
allah kahretsin.. 
benim halim ne olacak bilmem ki.. 
yelizin telkinlerini hatırlamalıyım.. ne demişti.. "o geçmişte kaldı.. "
kaldı mı gerçekten.. ben,hiç sanmıyorum.. yada kalmasını istemiyorum.. 
içinden banka cüzdanlarımı  alıp.. unutmak istercesine kapadım kasayı.. ,
makyajımı yaptım hafifçe.. aylardan sonra ben bile tanıyamadım kendimi..
 bir siyah kalem ve ruj mucizesi bu.. 
neyse çıktım evden.. 
*****
bankada ilk şokumu yaşadım.. hesabımda çok çok fazla para var.. hasat parasını benim hesabıma mı ,
yatırdı nedir.. 
"sevgilisine de, veriyormudur acaba.. "düşüncelerini uzaklaştırdım... aklımdan.. 
çünkü, tuna.. benden  ne zaman kısıtladı ki, parasını ... nankörlük yapmayım.. şimdi..
emlak komisyonumdan çektim,parayı.. diğerine dokunmadım.. 
iki saat sonra,alışverişimi bitirdiğimde..... tuna beni görünce,gözleri şaşı olacak diyordum.. 
pisboğazım birde,karnımın acıktığını fark edip...bir lokantaya girdim... yedim,kebabımı.. 
tam kalkacağım sırada , naili  görünce.. 
 ikinci şokumu yaşadım, çabucak arkasını dönse de tanıdım.. tabi.. 
önümden geçti.. fırladım yerimden..yetiştim ona.. 
ir---- nail.. nail,bana bak.. 
gözlerini yerden kaldırmadan.. 
na---- bakamam..utanıyorum.. iyi misiniz..irem hanım.. 
ir---- nail..  iyi olmamı istiyorsan,anlatacaklarına ihtiyacım var..
tunanın emriyle,beni mi takip ediyordun sen.. 
na---- hayır.. tuna beyimle görüşmedim ..o sizi ,bana emanet etmişti... ben koruyamadım ..
yüzüne bakamam ki.. 
. evinizden çıkarken,sizi tesadüfen gördüm.. 
bazı konular haricinde,ne öğrenmek isterseniz anlatırım.. vicdanım çok rahatsız..
sizin ve tuna beyimin güvenine layık değilim ..  mahçubum,suçluyum..
n'oolur affedin,beni..  
ir---- (içimi çektim) kaderimiz böyleymiş ..
sen ,elinden geleni yaptın.. suçun yok..
gel, oturalım da..
beni aydınlat,hadi.. 
karşılıklı oturunca , iki kahve istedim... sigaramı yakıp, bir sigara da naile verdim.. 
ir---- zamanım az, ne biliyorsan anlat bana.. 
na----- o günü hatırlıyorsunuzdur.. 
önce , hala hanımı.. taksiye bindirdim.. 
siz okuldan çıkarken, arabanızın bagajına saklanmıştım...bile..
kapağı içeriden,açabiliyordum..
yağmurda çok şiddetli yağıyordu.. 
çiftlikteydim..nasılsa..
 saatlerce kaldım orada,uyumuşum zaten.. 
 tuna beyim, abileriyle gidince...
 etrafı kolaçan etmek için çıktım.. dolaştım epeyce... 
çiftlikteki sessizlik ,dikkat çekiciydi.. 
o kadar insandan, hiç ses çıkmaz mı.. 
ölüm uykusundalardı sanki.. 
 bulaşıkların yıkandığı
yere geldiğimde,kahyanın eli ,ağzı .. gözü bağlı.. yerde yattığını gördüm.. 
neyse,kurtardım adamı.. ayıktırdım..
dört kişi,içme suyu tankerine ..birşey karıştırıyorlarmış, kahya fark edince.. 
adamı bayıltıp bağlamışlar.. 
polisi ara dedim.. 
bir terslik vardı,hissediyordum..
.. eve doğru deli gibi koşarken.. o vedat denen alçak.. sizi kucaklamış,arabanın arka kapısını açıyordu.. 
sizde, baygın gibiydiniz.. .tüfeği de olunca yaklaşamadım.. size zarar verebilirdi.. 
o an da.. tek düşünebildiğim,belki bir faydam dokunur diye...  sizin yanınızda olabilmekti.. 
görünmeden bagaja girmek,çok zor oldu..
ama vedat.. kapak açık kalmış diye kapatınca..
 kendi elimle,kapana kısıldım.. 
(içini çekip) gerisini biliyorsunuz ..çok üzgünüm,çookk..
filcanı tabağına bıraktım.. 
ir---- bende üzgünüm ama olan oldu.. beş aydır.. azap çekiyoruz..
  bazen ,acaba ölüm daha mı kolay.. dediğim zamanlar oldu.. 
çünkü bana.. ömür boyu silinmeyecek izler bıraktı ,o gece..
ikimiz de.. kendi anılarımıza dalmış sessizce dururken... arkamdan boynuma birisi sarıldı... 

Hiç yorum yok: