Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

386.bölüm..


aylardan sonra sokakta, tek başına yürüyorum.. 
ayaklarım kendiliğinden ,gidiyor sanki.. nereye bastığımı bilmiyorum,bile.. 
çınar ağaçlarının hışırtısını,kalabalığı  özlemişim..
tam bir köyden indim şehire, tablosu yani..
etrafıma ilk defa görmüş gibi bakıyorum.. gölgeden gidiyorum  ama hava müthiş sıcak..
 halbuki daha saat sabahın dokuzu..
bulvardaki eve çıktım.. tertemiz içerisi.. 
şöyle bir dolaştım .. herşey tertipli.. buzdolabı dolu.. toz bile yok.. 
terlemişim, evimde yıkanmak gibisi var mı.. duştan çıkıp,havluya sarıldım.. 
kendime bir kahve yaptım,sigarayla beraber içiyorum.. 
beynim durdu, düşünemiyorum..belki kahve ayıktırır.. 
salondaki klimayı açtım.. oturdum koltuğa..
düşüncelerle boğuşuyorum.. 
tuna nasıl beni aldatır.. bir başka kadının adını ..yanımda anmazken.. ne oldu da birden değişti ...
herşey bu kadar yüzeysel miydi yani.. 
eve gitmedim diye.. 
hemen birisini mi buldu.. yada vardı da ben bilmiyordum.. nasıl olur,nasıll.. aklım hala almıyor.. 
gerçekten gözümle görmem gerekli ,inanmam için...
 kaç aylardır benimleydi.. eve gitmemem bardağı taşırdı demek ki... 
ama affedeceğim manasına gelmiyor bu.. 
sevgilim dedi yaa.. banyoyu beraber yapacakmış... alçak.. ne olacak..
belki de bunu koz olarak, kullanabilirim..
hani çocuğum olmayacağı için ayrılmak istiyordum ya..işte kılıfı da buldum.. tek celse de işi bitiririm.. 
ağzını bile açamaz.. 
zaten bir başka kadına dokunduysa,bana asla dokunamaz.. 
 katil de olmamış olurum böylece.. 
ne var başkaları boşanmıyor mu.. biz de boşanırız..
tunadan bahsetmiyorum sanki.. bizim aşkımıza ne oldu.. 
hastanedeyken bile.. bana aşkla bakmıyor muydu.. onun sevgisiyle iyileşmedim mi.. 
nazara mı geldik..ne.. 
yaaa, ben.. nasıl bırakacağım tunayı.. 
üçüncü sigarayı içerken ,telefon çaldı.. 
kalkıp açtım.. 
ir--- buyrun.. 
ne--- niye geldim diye ,haber vermiyorsun..
ir---- aklım başımda mı ,benim.... aldatılmış bir kadınla konuşuyorsun.. herhalde.. 
annee.. bizim fare zehiri hala duruyor mu.. silah ses çıkartacak şimdi.. sessizce hallederdim..
ne--- yok,silahla bitir işi.. ses olsa da, garantili hiç olmazsa..
  sersem sersem konuşma.. da.. beni dinle.. şu arkadaşlarınız vardı ya.. ev,lojman yapıyorlardı hani..
ir---- hıı, marufla zübeyde.. ne olmuş onlara.. 
ne--- baban ,çiftlikten geldi az önce..
mimarları... 
akşama doğru, Adanaya geleceklerini söylemiş..
yarın lojmanları ,teslim edeceklermiş de.. 
arabası yok.. iremi de götüreyim diyor.. anladın mı.. 
ir---- tuna mı,çağırıyormuş yani.. 
ne---- yoo, görüşmemişler bile.. tunayla.. baban münasibi bu diyor..
ir---- inanmıyorum size.. tuna ne yapsa hoşgöreceksiniz yani.. münasibi buymuş demek .. 
söyle babama.. gelmiyorum.. 
sevgili damadı.. bir başka kadına sevgilim dedi , madur olan benim.. 
anlamıyor musunuz ..
çıldıracağım ha.. 
ben gece gidip vururum, şenliği renklendirmiş olurum böylece.. 
elim değmişken ,marufu da öldüreyim bari.. .. 
ne---- sen bilirsin,ona karışmam.. dikkat et de, kurşun sekmesin.. 
çünkü,bütün tanıdıkların orada olacak..ertan da dahil..bizde davetliyiz.. canım..
haa,  halanın.. eren ve tuğrulun karşısında.. tunayı öldüreceksen.. 
sende mangal gibi ,yürek olmalı.. 
 hadi öptüüm.. hoşçakal..
**********
beynim sahiden çalışmıyor ,ne düşüneceğimi şaşırdım.. bir yanda tunanın sevgisi,
 tüm yaşadıklarımız ..aşkımız var.. 
diğer yanda yeni gelişmelerin şekillendirdiği,şenlik sonrası katil olma planlarım var.. 
tuğrul ve eren abi geri mi gelmişler yani.. .. bu nasıl iş ya.. kocamı ağız tadıyla ,vuramayacakmıyım ben.. 
annem birde dalga geçti.. offfff .. of.. 
tuna ne yapsa haklı görüyorlar.. iyi valla..şenliğe gideceklermiş.. ben ne dertteyim, onlar ne dertte.. 
hoşçakal diyor birde.. nasıl hoş olacaksam,artık.. 

Hiç yorum yok: