Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

383. bölüm..


üstüne de...kolayı,içtim.. 
ayaklarımı balkonun demirlerine dayayıp.. yaktım sigarayı.. bir fırt çekince başım döndü.. 
aylardır içmediğimden.. 
 
aklımdan ,neler geçiyor neler..
karmakarışık düşüncelere.. dalmış.. sokağımıza ,bakıyordum öylesine.. 
 
aniden şiddetli bir mide bulantısıyla..sigarayı bahçeye fırlatıp..  banyoya koştum.. 
ağır geldi demek ki... 
 
oraya buraya çarpmışım ,sanırım.. 
ama kapıyı da kilitlemişim... bu arada.. 
 
sesime geri kalktılar,yazık.. ertan da.. uyandı..tabi.. 
annem,banyoya girmeye çalışıyor..  
 
ne--- iremm.. aç kapıyı.. ne oldu sana.. 
ir---- sesimi duymuyormusun..,annee.. 
 
ne---- kapıyı aç, seni.. görmem lazım.. 
ir----  çıkarım birazdan.. 
 
ne--- ne yedin ki.. çıkarıyorsun.. 
ir---- mutfağa git... 
 
ne---- ahmett, kapıya bak.. kim geldi bu saatte.. hayırdır,inşallah... 
ah---- ertana ,süt ısıtıyorum... sen, aç... 
 
yüzümü gözümü yıkayıp.. lavoboya dayandım.. aynada gördüğüm surat..sapsarı.. 
birden o kadar yersem,olacağı buydu tabi.. pis boğazlığın sonu.. 
 
tunanın, telaşlı sesini duyduğumda.. dizlerimin bağı çözüldü..
 
oy canım benimm.. gitmemiş.. beni izliyormuş da..
balkondan  içeri fırtına gibi girdiğimi görünce..
 dayanamadı.. demek ki...
 
tu---- iyi mi.. 
ne--- iyiyim dedi..midesi bulanmış..  
 anlamadım, sen neredeydin.. nasıl geldin.. 
 
tu----  .................... rahatsız ettim,
ah---- nermiin.. 
 
banyo kapısını açıp, koridora çıktım..
annem ,mutfağa girdi herhalde.. 
 
tuna, kapının önünde tek başına duruyor.. 
arkası dönük.. beni görmedi.. 
 
yürüdüm,ona doğru.. mutfağın önünden geçerken... 
babamın,anneme "dur" dediğini duydum.. 
 
kapıya geldiğimde.. 
tunanın koluna dokundum.. 
 
irkilip, döndü bana doğru... 
"tuna......" 
dedim..
birden her yer karardı.. bayılmışım... 
 
 
*****
 
koku müthiş genzimi yaktı.. iğrenç bu.. öksürüyorum,deli gibi.. 
 
kolumda, acı hissediyorum.. 
---- gözünü aç,irem.. 
 
açtım,kırpıştırarak... 
allahım,yine mi hastanedeyim.. 
 
bu kabus olmalı.. uyanmayım en iyisi.. bıktım yaa... doktor görmekten..
 
 yattığım servisteki ..dahiliyeci,selami doktor görevliymiş acilde.. tansiyonumu ölçüyor.. 
 
---- konuş benimle.. 
 
ir---- (kolumdaki seruma bakıp.. yutkundum.. )
uzak kalamıyorum,sizden.. ne konuşayım.. ki.. 
 
---- niye buradasın,irem.. bayılmışsın,ne yaptın kendine.. 
 
ir---- aptalca işler yapıyorum.. pasta yedim,kola içtim..şimdi,gönderin beni evime.. 
daha dikkatli olacağım..   söz veriyorum doktor..
 
---- baban.. gönderme ,benim kızım iyileşmemiş dedi.. 
 
ir---- nee.. inanmıyorum.. 
----- valla aynen,öyle dedi.. ve  gitti.. 
 
doğruldum o sinirle... üstümdeki geceliği,sabahlığı düzelttim.. 
ir---- kendim giderim..öyleyse.. çıkartın serumu.. yetti artık.. oyuncak oldum,iyice..iyiyim ben.. 
 
yanıma oturdu.. 
---- baban gitti ama kocan dışarıda..bekliyor,irem... 
ir---- ................... 

Hiç yorum yok: