Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

382.bölüm..


uyumuşum..nasıl olduysa.. 
 
kulağıma gelen seslerle.. gözümü açtım.. saat 02:00 .. 
 
tuna ,annem ve babam... salonda..
kısık sesle konuşsalar da duyuyorum... 
oturdum yatakta.. ertan da, beşiğinde yatıyor.. eğilip.. öptüm usulca... 
 
ah---- tuna,sakinleş artık..ireme şimdi.. alınmanın zamanı mı.. daha normal düşünemiyor ki.. 
 
tu---- bende insanım abi.. dediklerini duyunca,beynimden vurulmuşa döndüm.. haksızsam söyle..
 
ah---- haklısın tabi.. ama seni çağırmak için..aradığında.. yüzüne kapamışsın..telefonu.. 
gerisini tahmin edersin, perişan oldu.. 
 
tu---- evet,kapattım.. neyim ben.. kocası mı,kuklası mı... 
çağırınca koşacağım, git deyince..  gideceğim.. oh ne ala...
 
ne---- tuna,ikinizin de sinirleri çok yıprandı.. yaşadıklarınız..kolay şeyler değil...
 iremin,seni kırmak ..
istemediğine eminim.. ama söyleyiş tarzı yanlış olmuş.. bir kaç  gün, kalsın burada..
evini özlesin.. kendini hazır hissetmiyor ..demek ki..
aylardır,gece gündüz başında bekledin.. 
onun korkunç halini,bir nebze olsun sen de unutursun ..hiç olmazsa.. ne dersin.. 
 
tu---- ............... kahve için teşekkür ederim.. ben kalkayım, geç oldu.. 
irem hanım ,size emanet.. 
 benim,değil.. onun istekleri önemli olan.. nerede isterse,orada kalsın..bir daha gel demeyeceğim.
kendisi bilir.. beni bile isyan ettirdi..  
 
ah---- çağırınca ..geldiğin için, sağol..
 içki kime çare olmuş ki.. şimdiye kadar.. 
sitemlisin ..anlıyorum da..  içine, dert etme..irem doğruyu  görecektir.. 
yerimiz var,
gitme.. sende kal burada.. 
 
tu---- yok,abi.. gideyim.. hoşçakalın.. iyi geceler,size... 
ah--- ne--- sana da..iyi geceler... 
 
ne--- yarın akşam,yemeğe gelin..abinlerle..
 
tu---- sabaha gideceklermiş ....
ben de,gelemem herhalde.. işçilerle ilgilenmem gerek..
biber salçası yapılacak.. fıstık,patates ..zeytin , mısır toplanacak..iş çok..
 
ah---- yardıma gelirim.. 
tu---- yeterince yoruldun,abi.. gelme.. çalışırsam ,belki biraz aklımı dağıtırım .. 
 
********
çantadan,uzun penye geceliğimi çıkarıp giydim.. 
 
babam, tunayı yolcu ediyor..
 pencereye dayanıp.. dışarı baktım..
tunam bitkin,arabaya bindi..
hareket edip, geçerken..  beni gördüğü halde .. durmadı,devam edip gitti.. 
 
içim düğüm düğüm..buna neden ben değilmişim gibi kızıyorum ona.. 
niye kızıyorsam artık.. 
 
 yatak örtüsünü kaldırıp.. yattım.. her yerim ağrıyor.. ben iyi değilim..
 
 ruhum yaralı, bedenim iyi olsa ne yazar..  
gözlerimden akan yaşlar,yastığı ıslatmış.. farkında mıyım ki.... 
 
kapı,açılınca.. kapadım gözlerimi..  
 
fısıldaşıyorlar.. 
ah---- nermin, beşiği bizim odaya alalım da.. rahatça uyusun.. hanımefendi.. 
ne--- tamam.. tut hadi.. 
 
 
ah---- buradan alacak,başka birşey var mı.. 
ne---- yok.. yat sen.. filcanları yıkayıp, bir sigara içeceğim.. gelirim birazdan.. 
 
ah---- tuna bir yandan, sen bir yandan.. çok içtiniz.. içme artık.. 
 
ne---- hadi ben neyse de...hastaneden,neredeyse hiç ayrılmadı ki.. tuna.. 
bu akşam da.. kızının sayesinde .. içki,sigara koyvermiş..işte.. söylenme..sakın.. 
 
ah---- .........  kıyamadığımdan söylüyorum.. 
irem için, ilk defa sana hak verdim.. keşke yapmasaymışım.. 
 
ne--- geç kaldın,ahmet.. çok geç.. 
 
annem ve babam.. nihayet yattılar... 
ses çıkmıyor..
 
kalkıp, mutfağa gittim.. 
 
pasta ,buzdolabında..öylece duruyordu.. yiyememişler.. 
kocaman bir dilim, yaş pasta kestim.. 
bir bardak da..buz gibi kola doldurdum.. 
 
salondan da, sigarayı çakmağı aldım.. tepsiyle,odaya girip.. kapıyı örttüm.. 
 
 balkonda ki... koltuğa oturdum.. ağustos böceklerinin müziği eşliğinde.. 
bunaltıcı sıcakla beraber.. 
- yediğim, çorba.. muhallebi.. yağsız,tuzsuz yemeklerin acısını almak istercesine.. -
pastayı ,mideme indirdim.. 
kaçıracaklar sanki.. 
 

Hiç yorum yok: