Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

381.bölüm..


doktorlarla,hemşirelerle.. vedalaştım.. 
hepsi,  tebrik ederken... 
tuna ,asık yüzle.. ileride durup,beni  bekledi.. 
 
o önde, ben arkada.. 
hastaneden çıktık.. 
 
arabanın yanına geldiğimizde.. 
hüseyin efendi ,bir koçu ..yere yatırmış ..kesmek üzereydi.. 
başımla selam verdim.. ona..
 
ir---- tuna,kesmesin söyle lütfen.. 
tu---- niçin kestiğimi biliyorsan, karışma.. 
ir---- biliyorum da.. 
tu---- iyi öyleyse.. 
 
adak kurbanı kesildi.. biz arabaya bindik.. 
annemlere gelene kadar,hiç konuşmadı tuna.. başını çevirip, yüzüme bile bakmadı.. 
 
evin önünde,durduğunda 
babam ,bahçedeymiş.. 
gülerek,yaklaştı arabaya.. 
 
ah---- aman aman kimleri görüyorum.. hoşgeldiniz.. buyrun.. 
 
ben inip sarıldım,babama..
tuna da, çantamı aldı arkadan.. 
 
babam, öpüp kokluyor beni.. konuşuyor ,bir yandan da.. 
 
ah---- tuna geliriz,demişti de..bu kadar erken beklemiyorduk.. akşam gelirler demişti ,annen .. 
ertanla  pasta almaya gittiler,..
tuna,geçsene.. niye bekliyorsun.. gözümüz aydın olsun.. 
 
tu---- yok,abi.. ben gelmiyorum.. irem hanım ,sizi istedi..ev tercihi bu yönde,burada kalacakmış..
  hoşçakalın.. 
 
ah----................
 
babamın ve benim birşey dememi beklemeden.. çantayı yere bıraktı.. arabaya binip ,uzaklaştı... 
 
babamın bana bakışını da ,hiç unutamıyorum..
 
hayal kırıklığı,hayreti.. inanamayışı yüzünden okunuyor.. 
ve o ,kadar kızdı ki.. 
kaşlarını çatarak..
 
ah---- bu ne demek oluyor irem,şu anda sana iyi bir dayak atmak istiyorum.. evine git.. derhal.. 
 
ir----- babaa..beni kovuyor musun.. 
ah--- evet.. git ve özür dile kocandan.. 
 
annemin sesini duyunca, başımı çevirdim.. 
bebek arabasıyla gelmiş,içeri girmeye çalışıyor.. 
 
ne---- iremm.. kızım.. hoşgeldin.. ahmet yardım et..  pastayı al.. 
 
babam,arabayı içeri aldı.. biz annemle sarılırken.. 
ertan çığlık çığlığa kucağa alın diye ,çırpınıyor... 
 
babam ,onu da kucağına aldı.. 
ah---- nermin ,ayrılın ... irem.. evine gidecek.. bizim sersem kızımız..tunayı , üzmüş.. 
onu tek bırakıp, burada kalacakmış.. ben,razı değilim..  istemiyorum.. 
 
ne---- irem,bu doğru mu..
ir---- hımm.. 
 
ne--- deli misin ,sen.. içeri girelim de.. ara tunayı..çağır..
beraber  oturup,özlem giderelim.. 
başımızın üstünde yerin var.. burası da evin.. ama olmaz.. sonra,kendi evine gideceksin .. 
 
ir--- sende mi, kovuyorsun anne..
ne--- biz, kovmuyoruz .. kızım.. hata yapmanı önlüyoruz.. yürüü.. tepemi attırma benim.. 
 
hepimiz,içeri girdik... 
akşam üstü olmasına rağmen öyle sıcak ki, hava.. 
hemen,vantilatörü açtı babam.. 
 
ertan ağlıyor,acıkmış.. annem odaya gitti..onu doyurmaya.. 
babam telefonun ahizesini ,elime tutuşturdu. 
 
ah---- ara..
ir----........... ne diyeceğim ben.. gelmez tuna..hem nereye gitti,bilmiyorum ki.. 
 
ah--- (sesini yükselterek)   çabuk ara ,bul ve ikna et.. 
 
 
babam salona geçtikten sonra.. 
bulvardaki evin numarasını ,çevirdim..
uzun uzun çalmasına rağmen,açılmadı.. 
 
çiftliği aradım.. 
neslişah açtı,telefonu.. 
 
nes--- buyrun..
ir---- iyi akşamlar,ben irem.. 
 
nes--- ooo,irem hanım.. bugün taburcu olacakmışsın.. sanırım.. 
ir---- evet,öyle.. kimden,duydun ki..
 
nes--- kimden olacak,tuna söyledi... dışarıda ..şerefine hazırlık yapılıyor,şölen olacakmış.. 
aradığına göre,seni almaya gelmedi mi.. 
sevgili elticiğim.. ekildin mi, yoksa.. hah hah hah.. 
 
ir---- zehirini saçıyorsun yine.. ekecek adam, 24 saatini ,benimle geçirmez herhalde.. dimi.. 
tuğrul abim,orada mı.. birşey söyleyeceğim ona.. 
 
nes---- tuğrul,burada değil.. ne söyleyeceksen bana.. diyebilirsin... 
tuna 24 saatini seninle geçiriyor ama en çok da,sana verdiği kıymeti hak etmediğin için 
kızıyorum..  
bir varis bile doğuramayacakmışsın.. 
sen ne işe yararsın ki, o zaman.. 
kocan çocuk diye deli oluyor.. 
ufuğu severken,içim gidiyor.. bırakta çocuğunun anasını bulsun.. 
iştee, tuna  geldii.. kapıyoruummmm.. çüüzzz..
 
ir---- ne diyorsun sen..bu konu seni hiç ilgilendirmez..tamam mı.. haddini bil.. 
 tunaya ,aradığımı haber ver çabuk.. 
 
nes---- vermiyorum,ne yapabileceksin..ki.. 
 
tu---- kim,arıyor.. 
 
nes--- yanlış numaraymış  ,tuna.. hoşgeldin.. sofrayı ellerimle  hazırladım.. geç hemen.. 
ufuk amcanı rahatsız etme,oğlum.. 
 
tu----senin hazırladığın hiç birşeyi ,yemem ben..  bana ver.. telefonu..
 
nes---- yanlış dedim ya.. kapıyordum tam.. . 
 
telefon yüzüme kapanınca.. şaşkınlıkla baka kaldım,telefona..
 
o sinirle,tekrar aradım... 
 
tu---- aloo.. 
ir---- tuna.. 
tu---- ............. öyle birisi yok,burada.. yanlış aradınız.. 
 
ikinci kez,telefon yüzüme kapanınca.. gözlerim doldu..
 tunanın ,duyduğu halde..beni dinlememesi çok ağırıma gitti.. 
 
ertanın odasına gidip.. yatağa attım kendimi.. hem söyleniyorum tunaya.. hem de hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.. annem babamda duydular tabi..
 
*****


Hiç yorum yok: