Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

380. bölüm..


ekim ayına da girdik.. . 
bir ay daha geçti hastanede.. 
herşeyi  yeniden öğreniyorum sanki..  "eğilme, dik dur.. " "ani hareket yapma " devamlı uyarılıyorum.. dikkat et diyorlar bana..
her gün, her güün muayene.. oluyorum.. itiraz etmek gibi, bir şansım bile yok..onların kuklası gibiyim.. 
tahliller, ultrason.. röntgen.. hastane içi aktivitelerim yoğun.. 
fizik tedaviler, kaslarımı güçlendirdi belki ama gün geçtikçe
-aldığım desteğe rağmen - psikolojim daha çok bozuluyor.. 
herşeyi daha acımasız, değerlendiriyorum..
yeliz ve arkadaşları da fark ediyordur..
iyice çekilmez oldum..yüzüm hiç gülmüyor,devamlı bağırıyorum..etrafımdakilere..
ben bile kendime dayanamıyorum,artık.. yaşadıklarımı,aklımda kura kura .. 
herşeye bir kusur bularak, deşarj oluyorum sanki.. 
ama zavallı tunam,bir sabırlı ..bir sabırlı.. susuyor.. 
kaprislerimi yapmaya uğraşıyor.. keşke yeterr dese.. kırsa beni bile diyorum bazen.. daha kolay olurdu benim için.. 
onun,yüzünü gördükçe.. sevgisine layık olmadığımı düşünüyorum..beni bırakmalı..
belki de,bilerek uzaklaştırıyordum..kendimi ..
o odada bulunmaktan ..nefret ediyorum..
getiriliş amacım...
bebeğimi kaybetmem,asla anne olamayacak olmam...
hala orada bulunmam..,fena halde dokunuyor bana..
isyanlardayım..saldırıyorum,sağa sola..
beni çıkartın artık diye ,doktora yalvardığımı hiç unutmuyorum.. 
başını sallayıp gülümseyince,inanamamıştım.. taburcu olacağıma..
eren abimler,kızlarını da alıp..istanbula gitmişlerdi zaten.. 
tuğrul abim de.. iki kere gidip geldi istanbula.. oğlunu gördü.. 
neslişah hanım illa beni de,götür ..geçmiş olsun diyeyim demiş.. çiftliğe gelmişler..
beni,hastanede  ziyarete geldiğinde.. çok şaşırmıştım.. 
tuna ve tuğrul abi..odada.. bir an olsun,bizi yalnız bırakmadılar.. 
geçmiş olsun diyip,gayet ilgiliymiş ..ve aramızda hiç birşey olmamış gibi.. davrandı.. 
haspanın,tunayı tek görmek istediği için geldiğini ben bilmiyorum ..sanki.. 
eminim..oh olsun,demiştir içinden..
ama allah var.. tuna 24  saat benimleydi..hiç gitmedi..onlar varken..
.. gazete okuyor,alakasını esirgemiyor..
herşeyimle ilgileniyor.. 
neslişahın ..hala çiftlikte olduğunu duydum,tuğrul abiden.. 
taburcu olunca,oraya gidermiyim..hiç..
laf sokuşturur şimdi.. estetikliyim ya.. 
offf...kahretsin ya.. dişlerime de,hala alışamadım.. sabahtan bu yana ağrıyor.. bir ağrı kesici daha içtim.. 
sıkıntıyla yattım yatağıma.. uyumuşum.. 
********
tuna öğlenden sonra..odaya girdiğinde.. ben elbisemi giyinmiş...
 pencereden dışarı bakarak.. buraya,hiçbir sebeple .. bir daha gelmemeyi diliyordum..
gülerek çantamı aldı..diğer elini uzattı bana.. 
tu---- hayatım.. işlemler bitti.. gidelim hadi.. 
tuttum.. 
ir---- nihayet.. bitebildi..derhal gidelim.. yalnızz.. 
tu---- yalnız?
ir---- çiftliğe gitmeyelim.. 
tu---- pekii,evimize gideriz..bizde..
ir---- .............. anneme götürsen, beni.. 
tu---- olur,önce annene gideriz.. 
ir---- (içimi çektim..) tuna,annemde kalmak istiyorum..lütfen.. 
tu---- kalmak mı dedin..? ya ben ne olacağım.. niye uzaklaşıyorsun benden.. 
ir----  gücüm yok,tuna..  çağrışımlar,olacak ve ben bunalacağım yine.. 
biraz ayrı kalalım.. seninde ihtiyacın var,buna.. benimde.. 
bıkmadın mı benden.. kaprislerimden.. 
tu---- bıkmak mı.. sen ne diyorsun,irem.. herhalde,sen benden bıkmışsın  ki.. 
böyle bir şey istiyorsun.. 
elimi tutan el,gevşedi.. ve bıraktı..
kapıyı gösterip.. 
tu----buyrun.. irem hanım.. nasıl isterseniz öyle olsun.. annenize gidelim.. 
parmağını şıklattığında,koşup geleceğimi sanıyorsan.. yanılıyorsun.. 
ir---- tunaa, yanlış anladın beni.. ben sadece... 
 kapıyı açtı.. söylenerek.. 
tu---- hiç sanmıyorum.. 

Hiç yorum yok: