Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

38.bölüm..

(tunanın ses tonu ''bak elimi sana dokundurursam ,olacaklardan sorumlu olmam'' der gibi... hafif tehditkardı..)
tu--- ireemm otur.............. lütfen... 
çöktüm adeta ,yerime.. 
tu--- ( kendi kendine, konuşur gibi..  kısık sesle ) 
sadece, sana karşı zayıfım.. haklı haksız diyip de..  içimde ki, yangını.. körükleme istersen.. 
  ok yaydan çıktı.. madem ,geldin.. sonuna kadar gidelim.. ne olacaksa ,olsun... 
ir--- (başımı çevirdim hızla.. gözlerimi açarak...)  neyin sonuna gidecekmişiz.. ........ ne diyorsun sen... 
tu--- hah hah hah... 
ir--- aaaa.. yetti ama.. hadi ,durdur durdurabiliyorsan... (ayağa kalkıp,küçümser gibi baktım ) 
rüyanda görürsün sen.. son muş, hıh.. 
tu--- ( gayet rahat.. eliyle çenesini sıvazladı... ) rüyalarıma karışma.. keşke oradaki kadar.. uysal olsan..  
 dün akşam ve  gece zehirlerini saçıp.. saçıp.. 
içeri kaçtın ya... sonuna kadar derken...ben yarım kalan konuşmamızı ,tamamlayalım ..demek istemiştim.. 
kalbim ,dediklerine aldırma ..neden geldi sanıyorsun diyor.. 
söylediklerinle, yaptıklarının arasında uçurum kadar fark var..  
emin olmam için..  senden gerçekleri duymak istiyorum.. irem.. sıra sende.. madem,cesursun.. hislerini saklamadan anlat.. 
mutfağa gel... başım dönüyor hala.. kahve içelim...
kalktı ve çıktı salondan...
aptallığım tescillendi... eline koz verdim, yanlış anladım.. 
ay rüyalarıma karışma, dedi... uysalmışım.. ne yaptırıyor ki,acaba.. 
yanıyor yüzüm... allahım bana yardım et... 
seslenince.. alışıkmışım gibi.. yürüdüm mutfağa doğru...
her yer pırıl pırıl.. sandalyeyi.. işaret etti...
tu--- otursana... 
oturdum.. elinin yatkın olduğu belli.. kahveyi ocağa koymuş bile... 
benim,bir birayla yalpaladığımı düşünürsek.. yine iyi ayakta durup.. aklı başında, konuşabiliyor... 
bana dönmeden.. 
tu--- bitti mi,boya badana..
ir--- hımm,bitti..
tu--- annenler de geldi.. 
ir--- evet.. az önce, geldiler..
tu--- ben, ben abine ve ardaya eziyet ettim sanırım.. taksiden inmedim.. merdivenleri çıkmam diye ,direndim falan..  bağırıyordum  da..  ne dediğimi  tam,bilmiyorum... birşey söyledi mi.. 
ir--- inanamayacağım şeyler,söylemişsin..  çok anlatmadı da... adımı ,herkesin öğrendiğini düşünüyor.. 
tu--- (bana dönüp, gülümsedi...)  demek hatırladıklarım doğru... 
elindeki filcanları, koydu masaya... salondan sigara getirip, oturdu.. karşıma.. 
 benim sigaramı yaktı önce.. 
sonra da ,kendisine aldı.. 
garip bir kahve muhabbetiydi ,bizimkisi... gecenin yada sabahın dördüne yaklaşırken..  
sessizce içiyoruz kahvelerimizi..
ir--- bülent bey.. sarhoşluğunun nedenini öğrenince .. kızmıştır bana..
seni, çok merak etmişti de..
tu--- haddine mi, düşmüş.. sana ,kimse kızamaz.. 
.. nedenim.. onu, ilgilendirmediği için.... bilmesine de,gerek görmedim.. 
ir--- (gülümsedim hafifçe... ) sana yazık,tuna.. neden bu kadar içtin ki... sarhoş olunca,ne değişti.. hiç.. 
tu--- (gözlerimin içine baktı.. kaçıramıyorum da... ) zevkten olmadığı kesin.. ama değişen bir şey var... karşımdasın... yazık diyorsun.. önemli bir aşama,bence.. 
kıpırdandım huzursuzca.. 
ir--- ben, ben kendimi sorumlu hissettim.. nasıl olduğunu görmem gerekiyordu... dayanamayıp geldim.. ve bir an öncede ,gitmem gerekiyor.. annemler beni bekliyorlardır...
anahtarı isteyince,öylece kalakaldılar... şimdi, deli olmuşlardır ..nasıl gönderdik diye... 
tu--- (elini çenesine dayamış..gülümsüyor...) ne söyleyeceksin... nereden geldiğini duyarlarsa... ne derler sence... 
ir--- (savurdum dumanı yüzüne.. meydan okurcasına...) birşey söylemeyi düşünmüyorum..  bana güvenin ,nereye gittiğimi sormayın dedim.. ama abim duyarsa, anlar herhalde.. ne deli olduğumu bilir de.. 
tu--- gidemezsin.. 
ir---( kaşlarımı çattım..) anlamadım.. bir daha söyle istersen.. 
tu--- (muzipçe gülümsüyor..) gerçek hislerini anlatacaktın ya.. beni sevdiğini söylemeden gidemezsin..diyorum..  kabul et.. şu halimde,gelmen çok riskliydi.. yani,sevmiyor olsan  aileni karşına alma pahasına .. gelmezdin..  yanılıyor muyum.. 
ir--- (dudak büktüm...) o çok iddialı ,bir laf.. henüz bilmiyorum... şimdilik ilgiliyim,diyelim.. 
ben yarım işleri sevmem.. yaptın mı.. tam yapacaksın.. 
emin olmalıyım.. sevdim dediğim zaman da.. tam sevmeliyim... kendim inanmalıyım ki.. kimse umurumda olmasın.. anlıyor musun.. 
tu--- (söndürdü.. sigarasını...) hımm.. anlıyorum.. bekle diyorsun yani... iyi de.. nereye kadar.. ben ,iki yıldır bekliyorum seni... 
ir--- o da ,senin sorunun... senden haberim mi vardı.. niye ortaya çıkamadın... demek ki, sen de kendinden emin olmak istedin.. şimdi de, benim emin olmam,gerekiyor... 
ve büyük bir sorun daha var ,halledilmesi gereken.. biliyorsun.. 
sen beni beklerken.. ben sözlenmişim.. haberin yok.. kader işte.. 
tu--- (başını salladı..iki yana.. ) zehirli oklarını ,acımasızca atıyorsun yine..   ben seni görür görmez ,aşık oldum.. o andan sonra ,emindim zaten.. kalbime yerleştirdim seni....
hayatımın tek gayesisin..  
hiçbirşey umurumda değil.. sen hariç.. hiçkimse engel olamaz bana.. 
başımın tacı.. gönlümün sultanı olmanı.. beklememin.. 
sana ulaşamamamın nedenleri ,
başkaydı.. bilmeden yaralıyorsun.. şimdi düşünüyorum da ,bazı şeylere karşı çıkmalıymışım.. 
ir--- tam anlamadım ama kahve için ,sağol.. eline sağlık.
geldi ,yine gelir diye....düşünüp içme sakın..  kendi düşen ağlamaz derim, bir daha gelmem.. 
okulda
görüşürüz.. hoşçakal..
tu---( gülümseyerek ) afiyet olsun.. bir daha ki,sefere..  sen yaparsın..ben içerim.. de,  bu akşam görüşeceğimizi,unuttun mu.. 
ir--- bir daha ki, sefer diye birşey yok.. gelmem dedim ya.. sen beni duymuyorsun herhalde..  
akşam yemeğe gelmemizin de.. şu anda.. iyi fikir olduğuna, emin değilim.. buraya geldiğimi anlarlarsa.. fırtına kopabilir..  gelemeyebiliriz.. babam ergün abinin ,aradığından bahsetti.. bir planları var herhalde.. ama bilmiyorum.. 
tu---- ( gülerek ) evet,ben seni duymuyorum.. bazı şeyleri yani.. 
hiç anlamam.. geleceksin.. yoksa  benim almamı mı, tercih edersin.. sen çılgınsan.. bende fena sayılmam.. yaparım da.. 
bilmiş ol.. 
ir--- hımm, gelip beni alabilmen..cesaret ister biraz.. yani, ben istemedikten sonra.. içeri adımını bile atamazsın.. hem ne sıfatla, beni alabileceğini sanıyorsun ki.. 
tu---   cesaretim var..  gelirsem... ,sıfat falan dinlemem.. alırım.. dene istersen.. 
gözlerimin içine bakıp,dürüstçe.. "seni istemiyorum ,tuna "diyebilir misin.. 
ir--- ( gülümsedim,birbirimizi tatlı tatlı tehdit ediyoruz.. işe bak ) 
diyemem herhalde ama çılgınlığın da,sınırı olmalı.. ailecek tehlikeliyiz.. vurulmanı istemem.. derslere giremezsin sonra.. 
gelemiyecek olursak..arar.. .. haber veririm sana.. 
kalkıp yürüdüm...antreye..
 arkamdan geldi o da.. 
ben ayakkabımı giyerken... yağmurluğumu almış.. tutuyor giymem için... 
ir--- sağol... ben giyerim... 
tu--- giy lütfen.. 
ir--- ( kollarımı geçirdim... saçlarımı çıkarttı dışarı... okşar gibi ,nazik..bir biçimde.. 
döndüm.. )iyi sabahlar.. 
elimi uzattım... 
gülümseyerek tuttu... 
tu--- sağol geldiğin için.. gerçekten,çok memnun oldum.. 
evi öğrendin..ben ayık olunca..tekrar gel..  pek birşey konuşamadık.. 
ir---- ( güldüm ) senin,kulaklarında ..kesin bir  problem var.. küvete yatınca su kaçmış,herhalde..  bülente söyle de ilgilensin.. 
dudaklarımı oku.. gelmemm.. 
gülerek .. öpmek için, yanağıma uzanınca
çektim başımı, geriye.. 
durdu ,bana bakıyor.. 
... 
ir--- ben...alışık değilim.. öpme..  
yabancısın sen.. 
kapı arkalarında ..sıkıştırılmaktan da ,hoşlanmam.. 
sende istedin..durdurabilirdin diyorsun da.. denemedim mi.. kurtulamadım ki.. benim şaşkınlığımdan faydalandın.. 
şunu bil ki.. karşımdaki kişiyle ,aynı duyguları paylaşırsak
..ben öperim
hiç de ,utanmam.. önce ,o benim diyebilmeliyim.. sonuna kadar da
giderim.. al sana, itiraf.. şimdi ,sen düşüne dur.. dediklerimi..
ben gittim... 
tu----( elimi bırakmadı ki.. üstelik ,diğer elini de.. yanağımın üstüne koydu...parmakları ,kulağımı yakıyor... ) 
ireemm.. delirtme beni.. kalbimdesin..
hayatımın tek gayesisin..  dedim.. 
hiçbirşey umurumda değil.. 
başımın tacı.. gönlümün sultanı olmanı.. beklememin.. 
sana ulaşamamamın nedenleri ,
başkaydı..dedim..  bir itiraf da ,benden gelsin öyleyse.. sana ulaşmışken.. seni ,karım olmanı çok istiyorum.. aklım hala ,pek yerinde değil.. gidebilmek istiyorsan... sonuna kadar diye ,kışkırtma beni.. hiç kimseden faydalanmadım,durdurabilirdin.. 
(dudakları bana yaklaşırken... fısıldadı.. ) dudaklarımı oku.. sende istedin.. 
tavşanın ışığı görünce, kaldığı gibi.. dondum..
ikinci kez dokundu ,dudaklarıma.. ve ben yine kıpırdayamadım... bu sefer.. daha arzulu ama ürkütmeden  öpüyor.. nefesi yüzüme çarpıyor ,ateş gibi...
gözlerim kapanmış.. yere basmıyor ayaklarım... o sözleri söyleyen, ben değil miydim... çok mu,ileri gittim .. istediğimi nasıl anladı acabaaa.. 
 nemli saçlarını ,parmaklarımın arasında hissediyorum... boynuna dolamışım kollarımı.. 
dehşetle fark ettim ki..
 tunaya karşılık veriyorum... ay benn, öpüyorum onu... 
kahretsin 
ne demiştim ben... bu zaafiyetin sebebi ne... 
kalbim kulaklarımda ,atıyor sanki... 
tunanın elleri, belime sarılmış..yapışmışım tam anlamıyla..  
başım dönse de.. ... öpüşmemiz,hiç bitmesin istiyorum.. istiyorum ama mantığım bitmeli diyor..  
nefesim kesilmiş zaten.. çektim başımı geriye.. hızlı hızlı ,nefes alıyoruz... kollarımı da indirdim... belimi bırakmasını bekliyorum... gördüğünden memnun, bir bakışı var.. 
"eridin "der gibi... 
sevgiyle, sarıldı bana... saçlarımın arasında,geziyor bir eli... 
hızla çarpan... kalbinin sesini duyuyorum.. 
ağzım dilim kurudu... yutkunuyorum devamlı... 
tu----- el değmemiş hazinem,
          saçların bir girdap misali
           bense,girdaba kapılmış bir gemi..
           çevirip ,içine aldın tenimi..
         . aşkına mahkum ettin sen,beni.. 
          artık şenlendir,gönül hanemi.. 
          zay etme,muzdarip sevgimi..
          yazmaz oldu,sevda kalemi..
         sevginden mahrum etme beni.. 
hala.. senden,faydalanmış bir yabancı mıyım... 
aynı şeyi hissetmedim, dersen de.. yalancısın derim.. ben seninim..sen de, benimsen.. dediğini yapmanı... bekliyorum... 
 başımı kaldırdım göğsünden... gözlerinin içine bakarken...
koyulaşmış bakışlarında ki, arzuyu görebiliyorum.. bu kadar yakından ve onu hissederek.. bakmak çok farklı..
parmaklarımın üstünde yükselerek.. dudaklarını öptüm.. minicik... 
kollarının arasından sıyrılıp... kaçarcasına dışarı attım kendimi... 
tu--- durr.. beni beklee... 
dururmuyum hiç... 
koşarak indim merdivenleri.. 
tuna da ,peşimden geliyor tabi.. 
arabaya binip..kapıları kilitledim ,o panikle..  kontağı çevireceğim de, anahtarı yerine sokamıyorum ki.. titremekten.. 
 tuna ,kapıyı açamayınca.. cama vurdu.. yağmur da, nasıl yağıyor.. araladım hafifçe.. 
ir--- ne var.. nee.. 
tu--- aç kapıyı.. beraber gidelim.. 


Hiç yorum yok: