Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

379. bölüm..


her yer ışıl ışıl  aydınlatılmış..
acil kapısının karşısında ..çay bahçesi var..  
gözlerime inanamadım..ertanı görünce..
 
zuhalin kucağında..oyuncağını ısırıyor.. ergün ve ali abim.. neşe,lütfü çiftiyle sohbet ediyor...
daha bizi görmediler.. 
 
tuna yolu geçirip,kaldırıma çıkardı sandalyeyi..
ir---- tuna.. dur,ayağa kalkmak istiyorum.. 
 
ellerini uzattı..
tu---- iyi... ertan bey, beni fark edip elinden almadan.. yürüyelim biraz.. 
 
ayağa kalkıp.. gülümsedim.. elimi tutuyor..
 
ir---- ben vermeden,seni kimse ..benden alamaz..tuna.. 
 
tuna gözlerini kısıp, ne dediğimi anlamaya çalışırken..
 
ertanın çığlığı inletti ,ortalığı.. nasıl atılıyor tunaya.. zuhal zor tutuyor.. 
maşallah kucağa da sığmıyor.. velet.. daha da,tombullaşmış..boyu uzamış..
 
zu--- aman efendim, kimler gelmiş.. ertana ne oldu diyorum bende.. 
 
yürüdük yanlarına.. 
sarıldım hepsine tek tek.. özlemle.. hasretle.. kucaklaştık.. gözyaşlarımız söz dinlemiyor.. 
 
ertan tunanın kucağına gitti bile.. boynuna sarılmış ..sakallarını tutuyor..
uzanıp öptüm yanağını.. her yerim emanet gibi olduğundan.. kucaklayamadım.. onu..
 
lü---- irem..çok iyi görünüyorsun.. tuna gözün aydın.. otursanıza.. 
tu---- sağolun.. 
 
*******
 
ben tekerlekli sandalyeye oturdum.. 
 
onlar soğuk birşeyler içiyorlardı.. tuna bana da ,meyve suyu istedi ama ılık.. 
 
ir---- ee,anlatın bakalım.. birkaç ayda neler oldu... 
neş--- hepsini bir geceye sığdırmayalım,iremciğim..anlatırız nasılsa.. ama genel olarak iyiyiz.. 
 
lü---- seyahatler devam ediyor.. ,meşhur sıcaklarınızla boğuşuyoruz.... işte..
 
ir---- (gülümsedim) bitti sanmayın sakın.. bundan sonrada sıcak olur..
 bizim ,bir yemek meselesi vardı ..o, ne oldu..
 
lü--- muhatabına sor derdim de.. uygun değil.. beklemedeyiz..
 
ir---- sizler nasılsınız,kuzenler.. hiç sesiniz çıkmıyor..
 
er--- yorgunluğumu daha üstümden atamadım bacım.. ,askerden yeni döndüm sayılır..
ir---- oo,gözün aydın.. ali abi, sen ne zaman gideceksin.. 
 
al---- benim ,biraz daha var.. 
ir---- sınavı kazandın mı yoksa.. 
 
er---- kazandı,beyefendi.. benim çalıştığım yerde.. muhasebeden sorumlu,  müdür oldu..bize para dağıtacak..
 
güldük hepimiz... 
ir---- zuhal ?
 
zu----( içini çekip.. sigarasını söndürdü.. ) kazandım irem.. ama okul  Ankara da, gidemiyorum..  
 
neş-- herşeyin sonu değil ya.. zuhalciğim.. hakkında hayırlısı olsun..demiyormuyduk.. 
 
zu---- evet de..yine de üzülüyor insan.. 
 
ir---- olmadı mı, çok zorlamamak gerekiyormuş zuhal.. sen,benim ..okumak için..
çırpınmamı biliyorsun ..oysa şimdi,keşke hiç ... 
 
tu---- irem.. iznimizi çok aştık.. 
artık..içeri girelim ..geç oldu.. 
 
tunaya döndüm.. ertan kucağında uyuyor diye.. kısık sesle konuşuyor.. şevkatle sarılmış..
 ben..
bunu tunaya yapamam.. o evlat istiyor, kucağında ..yanında.. 
heveslerini, arzularını anlatmamış mıydı zaten.. 
eğilip..ertanın saçlarını öptüm... 
 
ir---- hepiniz sağolun.. sizi çok özlemiştim.. iyi geceler..
 
********
 
tuna ertanı.. ergünün kucağına verdi.. 
 
ben el salladım..hepsine.. tuna beni yolun karşısına  geçirdiğinde.. 
annem ve babam da hastaneden çıkıyorlardı.. 
 
ah---- doktor sizi arıyordu..nerede kaldınız..
ir---- çok mu özlemiş beni.. görüşünce,hemen   pişman ederim...
 
ne---...unutmadan ,anneannenin de selamı vardı.. 
yarın ertanı aşıya götürüp, sevim ablama bıraktıktan sonra , gelirim..istediğin birşey var mı.. 
 
ir---- as..var.. minicik bir kız olmak ..senin kucağına sokulup , ..dertsiz tasasız uyumak.. 
istiyorum..yapabilir misin.. 
 
ne---- malesef elimden gelmez.. hem,senin yerinde olsam ..istemezdim de.. 
tunayla yollarınız kesişmezdi..  o zaman..  ve ben ,
dünyanın en mükemmel damadını... tanımamış olurdum.. sen ,gerçekten çok şanslısın.. 
 
tu---- teşekkür ederim.. 
ne---- rica ederim,iltifat etmiyordum..
 
ir---- ......... o bakımdan,şanslıyım amaa.. 
 
ah--- ergünler kalkmışlar.. iyi geceler,size.. yarın görüşürüz... 
ir---- tu--- size de.. 
 
**********


Hiç yorum yok: