Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

373. bölüm..


koridor,asansör derken.. 
 beni bir odaya aldılar, yatağımla beraber.. 
röntgen çekiliyor..
karanlık..  sesler, kokular.. gezinen bir bey.. 
ben bunaldım, tabi.. 
yarım saat sonra.. 
bana bakarak " işimiz bitti..hanımefendi..   filmlerinizi doktorlar değerlendirecekler ama benim gördüğüm kadarıyla, kemikler mükemmel durumda.. ameliyatınızı kim yaptıysa,madalya verilmeli.. ilk röntgeninizi  ben çekmiştim de.. " 
tavanında ki lambaları gördüğüm ,hastanenin koridorunda..ilerleyip.. 
yine asansöre bindirdiler beni..
tuna da,röntgen çekileceği için..onu alıkoydular.. 
 iki bayan hastabakıcıyla ,ben varım .. kabinde... 
benim hakkımda.. konuşuyorlar ,kısık sesle... 
---- yazık ya,su gibi kızmış... eli kırılasıca.. nasıl kıymış yavruya... 
--- sapıkmış iştee.. 
kızz.. kocası yanına yatmış da.. uyumuş bugün.. doktor söyledi.. eridi,aktı adam... 
sanki.. çok sağlammış gibi.. o da ,ameliyatlı güya..  ne sevgiymiş bu,anlamadım gitti.. 
bizim herifler olsa.. çoktan boşayıp..başka karının koynuna girmişti bile... 
---- haklısın valla.. bir daha hiç anne olamayacağını .. karıma asla söylemeyin ,üzülür demiş.. 
bu zaman da, böyle adam bulunur mu.. 
çok da zenginmiş ha..allah, dört başı mamur vermiyor..ki..
para,mal mülk var...çocuk yok.. 
akıl sır ermiyor,allahın işine... 
ben şoktayım.. içimden yalan, olamaz diye çığlıklar atıyorum.. 
kalbim ,ağrıyor.. sıkışıyor.. bıçaklar batıyor sanki... 
asansörden çıkardılar beni.. 
tuna bekliyormuş kapıda... 
gülümseyen ,gözlerine takıldı gözüm.. 
çok üzgünüm,çookkk...ağzımı açıyorum da, nefes alamıyorum ki...
tu---- iremm..  ne oldu sana.. hemşireeee... karıma birşey oluyor... 
kulağıma zayıfff.. bir sinyal sesi geliyor devamlı... 
tunanın "bülentttttttt " diye bağırdığını duydum.. gerisi yok.. 
ben kriz geçirmişim.. kalbim bir an durmuş.. 
alçılarımı kesip.. şok vermişler.. 
kendime geldiğimde.. 
bülentle ,yeliz vardı yanımda.. ağızları maskeli..
bülent aletle.. göğsümü dinliyor.. alçının kesildiğini o zaman gördüm.. genişce,oymuşlar sanki.. 
yelizin gülen gözlerini ,insanı rahatlatan sesini çok özlemişim... 
y---- hoşgeldin,irem... 
gülümsedim hafifçe... gözlerim tunayı arıyor..
ye--- tuna dışarıda.. buraya giremez ... yoğun bakımdayız.. 
ir---.............. ııııı... (elimi kıpırdatınca.. ) 
y---- yazamazsın, irem.. harfleri  tek tek.. parmağınla yatağa çiz.. 
 ben,dediğini yaparken.. 
yelizin  yüzüne dikkatle bakarak.. sordu... 
bü---- ödümüzü kopardın.. ne oldu sana irem.. kriz geçirecek, bir durumun yoktu..
 ölümüm ,tunanın elinden olacak ha... 
y---- bülentt.. irem diyor ki... ''hiç bir zaman,anne olamayacağım doğru mu ''
bü--- şimdi anlaşıldı..
hangi kendini bilmez.. söyledi.. allahtan umut kesilir mi ,irem.. 
senin nefes alman bile, bir mucize inan bana.. 
nasıl hamile kaldığını anlamamıştın ya ..kimbilir ,onun daha ne mucizeleri vardır..
sen akıllı kadınsın.. ve çookk şanslısın.. çünkü,hayattasın .. 
tunayla.. aşılmaz ,kopmaz bir bağınız var.. 
belki böyle olması gerekiyordur.. kısmet irem,kısmet..
yelizle bakıştıklarını hatırlıyorum..
ne yaptılarsa bana.. kendimden geçtim....

Hiç yorum yok: