Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

371. bölüm..


 
dudaklarım birbirine yapışmış yada sargılı..
damağım ,dudağım..şiş... 
 
susamışım, yanıyorum..dilimle ıslatmaya çalışıyorum da..
ön dişlerim kırık  kırııkk.. dilimle yokladım...  8 ,9 dişim eksik.. diğerleri de sallanıyor....
pis bir tat var ağzımda.. 
 
ir---- ssssssssu
tu---- su mu.. veremem ki.. serum takılı.. yüzün sargılı.. 
ir--- ssssuu..
tu--- peki.. hemşireye sorayım.. geliyorum... 
 
 
tüm vücudum karıncalanıyor.. başım ,boynum ağrıyor...
batıyor, omurgalarımı hissediyorum.. 
nefes alırken ciğerlerime az hava  doluyor.. yetmiyor nefesim... 
 
elimi vücuduma değdirmeye çalışıyorum.. 
omuzumdan itibaren.. alçı var ...ağır, yaklaştıramıyorum bile.. hiç gücüm yok... 
 
 
 
odada yalnız olmam lazım.. ama beni seyreden birisi var sanki.. baş ucumda birisi nefes alıyor..
hatta iki kişiler.. tanıdık bir kolonya kokusu alıyorum..... tütün kolonyası.. 
 
dayımmm.. dayım burada... diğeride yengemdir herhalde.... 
sol elimin altında duran ,butona bastım...
 
h---- geldim..  irem hanım.. yalnız değilsiniz ki.. zaten.. 
 
h---- şeyy, eşinizi çağırıyorsanız.. bülent beyle konuşuyor... su istemişsiniz herhalde.. 
dudaklarınızın üstünden, ıslatabilirmişim.. kesecekmişim bandajı.. 
 
tu---- geldim.. hemşire hanım...kesebilirmişsiniz bandajı...
h---- doktor hanım demiş ......tiii.. 
tu---- tamam.. 
 
makasın metalini dudağıma değdirmemeye çalışıp.. bandajı kesiyor.. 
tunanın,
mırıldanarak konuştuğunu duyuyorum...
dudaklarımın üstünde pamukla sürülen bir ıslaklık var.. suya hasret kalmışım.. yaladım iyice.. 
 
yatağın üstüne sağ elimi sürerek, kalemi buldum... 
kağıdın üstüne.. ''dayım ,yengem''
yazıp. kalemi kağıda vurdum.. ses çıksın diye.... 
 
dayımın yumuşak, sıcak  eli..elimi tuttu... okşuyor... 
 
ero--- senden de gizlenilmiyor..irem hanım.. konuşmaya zorlama kendini diye ,
ses çıkarmamıştık.. yengeni de bildin,beni de... biz  içeri süzüldük aslında.. 
kocan hiç çıkmıyor ki,odadan.. yoksa herkes dışarıda.. 
 
sev--- iremciğim biz,gereken herşeyi yaptık.. elbirliği ile.. sen,iyileşmeye  bak.. biz yine geliriz.
 
ero---- (kulağıma eğilmiş demek ki.. fısıldadı..)  canımm..  seni çok seviyoruz.. çokk.. 
 
ir---- ııııı..
ero--- anladık anladık..  sende seviyorsun.. hoşçakal.. tom ... bir tanem.. 
 
***************
 
 
 yüzümdeki kumaş parçaları kesiliyor.. tunanın içini çektiğini duydum.. 
çok kötü görünüyorum ,demek ki.. 
 
yüzüme hava geldi, klima gibi..bir serinlik oldu.. 
aylardan ne.. kaç gündür buradayım.. gece mi, gündüz mü.. 
 
bana tam olarak ne oldu... hasarım ne.. 
gözlerimi açmaya uğraşıyorum.. göz kapaklarım  yapışmış.. açılmıyor.. 
 
bü---- bekle, damla gerekiyor... 
 
göz pınarına damlatıp.. eliyle göz kapaklarımı kıpırdattı.. 
 
bü----biraz bekleyelim, irem.. yüzüne yine jel süreceğiz... 
 
ir---- ıııııııı
tu---- yaz irem.. 
 
''sen''
tu---- bülent ,ben sürebilirmiyim.. 
bü---- nasıl yaptığımı gördün.. sürebilirsin.. 
 
tu---- ben sürerken..gitmiyorsun.. bekle.. 
 
bü---- tecrübelendin iyice.. sürersin tuna....seni asistanım yapacağım..  bir saat sonra gelirim..  
birşey olursa .. funda hanımı çağır.. 
 
tu---- gitme bülent..böyle olmamalı.. 
 
ir--- ııııı 
bü---- meraklı taze.. sonra konuşuruz.. gitmeliyim.. 
 
tu----  istifa etme bülent.. gitmeni tabi ki,istemiyorum ama... 
 
bü--- tuna.. iki aydır Adanadayım.. 
ya gitmem..ya istifa etmem gerekiyor... siz daha önemlisiniz.. 
 
kalemi alıp.. 
''görevine dön.. benim için istifa etme.. lütfen.''  yazdım..
 
tabi kargacık burgacık,ne yazdığımı anlamalarını nasıl beklediysem.. bilmiyorum..
harfleri üst üste yazmışım.. 
 
"...ııııı .." .diye ses çıkarıyorum gözümü de, çizgi gibi açabildim... 
 
bulanık da olsa, bir ışık var... 
 
tu---- bülent okudun mu.. 
bü---- evet..
 
yüzüme ıslaklık yayılıyor.. tuna dikkatle  jeli... sürüyor.. 
 
tu---- istanbula dön bülent... sağol dostum,tesadüfen burada olmasan.. halimizi düşünemiyorum bile.. 
kariyerini harcama.. 
hastaların seni bekliyordur.. bencillik hakkımı ,saklı tutuyorum...
 
gördümm,gördüm..tunayı gördüüümmmm..
biraz bulanık ama  buu, kısa saçlı ..sakalları uzamış..
 berduş adam ..tunam mı..
 
kaşlarımın üstüne iyice eğilince..baktığımı gördü... 
 
tu--- bülenntt.. irem,gözünü açtı.. 
 
bü--- çekil bakayım... 
(bülent gözümü inceledi..ışıkla...) 
ben dönünceye kadar görüntü netleşir irem, tekrar bakarım..tuna damladan damlat... ikişer kere..
 
tu--- bana bak.. sakın istifa etme, anladın mı.. 
bü--- yelizle konuşmam lazım.. geçmiş olsun.. diyip çıktı... 
 
tu---- iremmm.. beni mi izliyordun sen.. hıı... aşkımm.. şükürler olsun..damlayı da damlatalıımm..
 
ir--- tssuuunaaaaa
tu---- canıııımmmmm.. 
 
''ertan ''yazdım..kağıda..
 
tu--- ertanı uzun zamandır görmüyorum, irem.. yani hep burada olduğum için..
annen baban..  herkes iyi..seni merak ediyorlar..
 
eğilmiş bana bakıyor... 
 
gözlerim de,tunayı  daha iyi görmeye başladı.. 
uykusuz ve yorgun... gözlerinin altı morarmış.. rengi sapsarı... 
sakalları çok uzun ve traşsız. 
yani bakımlı değil.. 
 
sol kolu da, askıda..ameliyat önlüğü giymiş yeşil yeşil.. yakasından ,boynundaki  kocaman sargı görülüyor... 
 
''anlat ''
tu---- ne anlatayım ki, irem... sen düşünme ,bunları da.. iyileş bir an önce..
 
iyice açtım gözlerimi.. 
ir---- tsuunnaa...
 
tu---- aşkım, sorma .. anlatmamı ...isteme,lütfen.. sonra konuşuruz.. 
baban ve annen buradaydı.. 
az önce gönderdim onları... öpüyorlar seni..  ali de uğradı..selamı var... 
saadet teyzen,ne çok severmiş seni..
 hergün geldi..gerçi seni sevmeyen var mı ki.. 
arkadaşların, hocalar...herkes,taşındı hastaneye.. aklına kim geliyorsa.. işte..
içeri girmelerine izin yok diye..aynalı bölmeden izlediler seni.. 
 
''hasat,pamuk''
 
tu--- (gülümsedi... elimi avuçlarının arasına alarak... )
umurumda değil.. önceliğim sensin... tuğrul,eren ve baban..uğraşıyorlar..
işçiler, hep seni soruyorlarmış... 
 
''gönül''
tu---- (içini çekip...) gönülde burada.. iki kere gördüm.. çiftliğe getirmiş ,eren..
istanbulda bırakamamış.. 
 hıı,halam bile 
hergün çiftliğe gelip.. yemeğin yapılmasına nezaret ediyormuş..  kadınlara.. görev vermiş.. 
artık yemeklerini de ,kendileri yapıyorlarmış yani.. 
iremmm.. hayatım, biraz uyu istersen.. 
 
''alçıları çıkarsınlar''
 
tu---  vücudunun filmi çekildikten sonra.. istedikleri gibiysen.. 
hergün alçının bir bölümü çıkacakmış .
 
'' gidelimm''
 
tu--- doktorların ,izin vermesini bekliyorum.. iremim.. 
 
''boynun,kolun sesin.." 
 
tu--- köprücük kemiğim kırılmış,kaynamış ama.. sargıyı,önlem olarak takıyorlar.. 
boynum geçti,sesim de düzelecekmiş
canım..iyiyim ben... 
 
''yalancı''
tu---- ...................
 
''nail''

Hiç yorum yok: