Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

370.bölüm..
 

tu---- canımm.. elini kıpırdat.. alçını çıkardılar..
ir--- ııı.
 
 
bü--- irem sağ elini ,kapamaya çalış..  tuna tut ya elini ,korkma.. 
şu şekilde masaj yap..kasları hareket etsin.. normal aslında..
çalıştıracağız ki.. kaslar toparlansın..
 
**********
 
bü---- iremm.. çok yavaş , nefes al.. tamponları aldım.. ama konuşmaya  çalışma
 .. acıyacaktır boğazın..gözüne damlatacağım damla da, kızarıklıklar için... 
 
tu--- bülentt.. getirdim.. 
 
bü--- ver bakalım.. irem yüzüne.. boynuna.. göz çevrene.. özel bir ,jel süreceğim... 
cildin çok hassas ,batmalar olacaktır.. kaslarını ve sinir uçlarını uyaracak.. dayanamayacak 
olursan.. elini oynat.. 
sonra ..tekrar bandajlayacağım...
 
 
******************
 
 
bü---- sakinleş tuna.. çek ellerini üstümden...bak.. burnumu kırarsan.. ireme faydam olmaz.. 
sana yumruk atarsam, hiç olmaz... 
 iyice uçtun sen...  
 birde seninle mi uğraşayım ya... buranın hakimi benim.. attırırım seni.. odaya bile giremezsin..
lan bıraksana...  
 
tu---- bülent delirtme beni.. attır attırabiliyorsan.. karım acı çekiyor orada.. az çekmiş gibi.. 
 işini doğru yapsaydın da.. tartaklanmasaydın.. lan,irem deneme tahtası mı .. ne diye bilmediğin 
ilacı veriyorsun.. alerji oldu ,elleri bile kıpkırmızı baksana.. vücudu nasıl kimbilir... 
 
bü---- eee.. çekill.. aptallaşma...ben iremin düşmanı mıyım.. her vücudun tepkisi farklı... 
niye yanında bekliyordum ,sanıyorsun.. iğneyi yaptım işte,bak düzeliyor.. 
 
ir---- ıııııııııı
tu---- iremmm... 
 
ir--- ıııı
tu---- canım iyimisin,yoksa bülenti öldüreyim mi...parmağını iki kere ,kıpırdat yeter..
 sayıyorum,bir,iki.. üçç.. dört.. beş... ooo.. bülenttt.. dua et.. 
 
bü---- zevzek sende.. irem.. sırayla oynat parmaklarını.. çookkk güzelll.. bir daha... evvett.. 
diğer eli görelim.. ......... dene irem...  peki.. bozma moralini... 
yarın ,tunanın has cemalini görebilirsin.. bandajı da,açacağım... 
belki.. kocanın sinirleri yatışır.. 
 
tu---- kes sesini.. bülent.. elimde kalırsın..  
 
tu---- iremm.. inanamıyorum.. elimi tuttun.. canımmm... 
bü---- ooooo.. ben sizi yalnız bırakayım... aile saadetine bak.. 
 
tu---- densiz suss.. birşey anlatmaya çalışıyor... anlamıyorum irem.. aklım çalışmıyor.. 
 
bü---- hele şükür kabul ettin..  irem  parmağına bakıyorum.. harf çiziyorsun.. tamam.. 
r mi.. kızma canım.. k mi.. tamam.. devam et... a.. l... g, yok
 
tu--- kalem.. kalem mi istiyorsun.. tamam aşkım .. ver lan.. kalemini.. 
 
bü--- kaba adam.. kağıt da, istersin sen.. al.. 
 
parmağımın arasına tutturuyor kalemi.. kağıda  çizdiğimi sanıyordum ben.. 
 
''love you''
 
tu---- (ağlamaklı bir sesle... ) bende iremim... bende... 
 
bü---................ ben gittim..  çarşafı  ,size hediye ederiz... allah ayırmasın ne diyim... 
oooooooooooooffffffff of.. 
 
elimin üstünde,içinde.. dudaklarını hissediyorum.. başını yatağa koymuş,demek ki.. 
avcumu yanağına bıraktı..
sakalları uzamış.. parmaklarım arasına giriyor..
göz yaşlarını baş parmağımla sildim ,hafifçe oynatarak.... 
yüzüne gözlerine..kulağına ,saçına dokundum..
 
allahım nasıl özlemişim.. onu..
 
boynundaki sargıya değince.. çektim parmağımı..
o geceki manzara geliyor aklıma..  o cehennemden,nasıl kurtulduk acaba.. tunam yaşıyor,düşünebildiğime göre 
bende yaşıyorum demek ki.. 
 
bahadırımın günahı neydi.. peki.. 
ağlıyorum ,sessiz sessiz.. 

Hiç yorum yok: