Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

369. bölüm..


 
 

 
 
bü--- konuş tuna.. bugün tepki verebilir.. umudunu kaybetme.. 
 
tu--- bir aydır diyorsun, var mı ki...
ne umudundan bahsediyorsun.. 
nerede ha.. hanii.. yok işte ,yokk... defol git.. bülent.. 
yalnız bırak beni.. 
 
bü--- tuna istediğin doktoru,cerrahı getir yapabileceği birşey yok... elimizden gelen bu..
irem istemiyor,direniyor tedaviye... 
 onun normal tepki verebilmesi için, dua et sen.. 
 
tu--- allahım yardım et.. onu bana bağışla... 
 
başımın üstünde, sıcaklığına hasret kaldığım bir el var...saçıma ne oldu,tenime dokunuyor sanki.. ölmedim mi, ben.. tuna da konuşuyor ,çok şükür, kurtulduk mu yani.. 
ama nasıl.. 
 
tu---- iremmm.. canım..  
 
hıçkırıklarını duyuyorum... 
 
benimde ,göz yaşım akıyormuş... ..farkında değilim.. 
 
b--- tunaaaa.. bak bak...bandaj ıslandı... seni duyuyor, konuş...devam et.. 
hemşire hanım.. serumu getir... çabuk çabuk... 
 
tu--- ireeeemmm duyuyormusun beni..kirpiğini kıpırdat... 
 
gözümün üstünde tonlarca ağırlık var... kıpırdamıyor ki.. 
ir--- ııııııı..
 
tu--- canımmmmmmmm.. peki,zorlama kendini .. kıpırdamaya,konuşmaya  çalışma.. dinle beni.. 
kırıkların var.. ellerin, bacakların.. başın.. her yerin alçıda.. tüm vücudun... 
ayak parmaklarını oynatsın diyor ..bülent... 
hadi hayatım yapabilirsin... 
 
bü--- irem.. sağ ayak parmaklarını oynat... 
 
herhalde oynadı... çığlık attı bülent... 
 
bü---- sol da sıra.. hadi irem.. 
 
tekrar çığlık duydum.. bir tek,kulağım sağlam herhalde.. 
 
boğazımda..boynumda..  yüzümde.. gözümde... ağırlık var... 
yutkunamıyorum bile... 
 birde, bağlıyım herhalde... 
 
tu---- aşkım.. kıpırdamaman gerekiyor... 
ir---- ııııııı.. 
 
tu---- .............
bü---- söyle tuna..
 
tu---  irem..  beni bülent ameliyat etsin ,demiştin ya... dileğin gerçekleşmiş... 
bebeğimizi de,kaybettik malesef... 
 
ir---- ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı
 
tu---- sakin ol.. irem... seni de,kaybediyordum 
neredeyse... yaşaman bir mucize.. 
gayret et aşkım,iyileşmek için.. beni düşünüyorsan, gayret et.. 
 
 
gözümden yaşlar akıyor.. durmaksızın... 
bü---- irem.. bu gözyaşları şu an için, sana zararlı.. genzin tıkalı.. tamponlar var.. 
ameliyatlar oldun..hokka gibi bir burun yaptım sana... nefes almakta zorlanabilirsin.. 
bizi duyup..  tepki verebileceğin  tek yer,gözyaşındı.. 
uyandırdım ki.. sinir sisteminde  hasar var mı ,bilincin açık mı..
görmek istedim.. iyileştikten sonra ,istediğin kadar ağlamana izin vereceğim.. 
şimdi değil.. anlıyormusun beni.. 
ir---- ııııııııııııııııı
 
bü---- aferiinn.. az sonra tekrar uyuyacaksın... gerekli çünkü.. 
şu adamın halini bir görsen..var ya..
 
tu---- bülenttt.. 
ir---- ııııııııııııııııııııııııııı
 
bü---ben başında beklemekten ,harap demek istemiştim... 
ihtiyarladı bir ayda... kocanı ,görmek istiyorsan.. yaşamayı, istemelisin.. 
 
ir---ııııııııı
 
bü--- yakında yeni bir alfabemiz olacak.. "ıııııııııııııııııı "diye.. 
bak günde bir kere uyanacaksın..
beş gün sonra.. parmaklarının alçısı çıkacak.. o zaman daha iyi anlaşırız.. iyi uykular iremm.. 
 
tu---- uyu hayatım... ben,hep  buradayım.. 
 
ir--- ııı

Hiç yorum yok: