Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

368.bölüm..


.. nail tunanın kollarının altından 
sarılıp... çekerken.. 
inledi sanki..  
 
ir---- tunam.. tunaa.. ses ver.. 
nail burada, seni hastaneye götüreceğiz.. iyileşeceksin..
 
düşe kalka.. tunayı taşıyoruz.. naille... 
nihayet,arka koltuğa yatırdık... 
 
yağmurdan, göz gözü görmüyor... 
birden, motor durdu...
yine zifiri karanlık oldu.. her taraf... 
 
nail arabaya oturdu..  akü boşaldı ,kahretsin diye bağırıyor... 
marşa basıyor... tekrar, tekrar... tekrar... 
 
ben de,çalışsın diye dualar ederek.. kapıyı kapadım.. yerime oturmak için.. acele ediyorum... 
 
 
o anda , vedat  ayak bileklerime..  bir yapıştı... 
bu sefer...çok kötü düştüm .. boylu boyunca.. yüzüm ,burnum taşa falan geldi herhalde.. 
beynim sallandı.. .. 
 
.. karnımdaki sancıdan ,nefes alamıyorum... acıyla kıvranıyorum... yerde.. 
kan tadı geliyor ağzıma.. ekinin sapları battı her yanıma...
 
son bir gayretle... çeviriliyorum... çuvalı çevirir gibi.. döndürdü beni.. 
sesim çıkamıyor.. karnımı tutuyorum... saatlerdir yerdeyim sanki..  ben bittim, mahvoldum..
 
karnıma... ellerime..koluma..yüzüme.. ..defalarca , sert sivri birşeyle  vurdu,vurdu .....
hala vuruyor... 
burnum kırıldı..o kemik sesini  de.. o duyduğum acıyı da, hiç unutamıyorum.. 
 
bahadırım tekme atmıyor artık.. tunam da öldü.. beni bekleyin, geliyorum diyorum.. 
içimden.. 
bacaklarımın arasından ,sızan..sıcak sıvıyı hissettiğimde.. kelimeyi şahadet getiriyordum.. 
nail  söylenerek ,marşa basıyor hala ... 
oysa ben ölüyorum..burada... 
 
birden  fısıldadım....
ir---- ireeeeemmmmm..
 
kişneme seslerini  duyduğumda... yana dönmeyi başardım... ..
kırılan kemik sesleri ,benden gelmiyor... yani herhalde... 
hissetmiyorum ki, benden de geliyor olabilir.. 
 
artık  hiç birşeyin önemi yok..
 
ben.. tunamı ,bahadırımı istiyorum... 
gözlerimin önünde onun gülen yüzünü görüyorum.. "gel "diyor.. "gel.. "
 
 
 
 
tombiş bir erkek çocuğunun koşarak gittiğini..görüyorum... 
ir---- bahadırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... oğlum,durrrrrrrrr.. gitmeeeeeeeeeeeee.
 
uçuruma doğru gidiyor.. yakalamak için elimi uzatıyorum ama ayağım kaydı..
onun arkasından da, ben düşüyorum ... uçurumdan.. 
 
yuvarlanıyorum..
kayalara çarpa çarpa.... 
 ..her tarafım acıyor...ama artık bahadırı göremiyorum..
 
ben huzura kavuşmak .. 
tunamla ,oğlumla bir arada olmak  istiyorum..
 
sonsuza kadar ...


Hiç yorum yok: