Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

366.bölüm..


 
(Bu çalışmayı yapan arkadaşıma çok teşekkür ediyorum:) "Mercan " benim rumuzumdu ve sürpriz yapmıştı bana :))
 
 
 
ya ertanıma.. anneme babama bir zarar verdiyse... ya tunama saldırdıysa... 
saçmalama irem... kurma kafanda.. sakin düşün.. 
 
toprak yolda,çamurlu bir yerdeyiz ki.. araba kayıyor... .. 
üstüme baktım.. aynı kıyafetlerim duruyor...karnımda da .. tekmeler atılıyor,durmadan.. 
 
vedat sık sık aynaya bakınca.. iyice kapattım gözümü... 
uyandığımı anlamasın diye... 
 
mırıldanıyor... 
v---- demek buldun,beni.. gel gell..  
seni ,öldüreceğim..
 o küçük.. (......... )  da bulup,süründüreceğim ... daha.. 
nezaretteyim diye de ,paçayı sıyıracağım.. kandırdım hepinizi..
 iremi ben aldım ,bennnn .. avucunu yala sen.. şair oldum ,hah hah hahh.. 
 
 
gecenin sessizliğinde... camı açıp.. bağırdı.... 
 
"tunaaaaaaaaa .." 
 
ben başımı kaldırdım.. o görmeden... 
 
tuna dedi,dimi..  ama araba sesi duymuyorum... 
 
tu---- adiii.. şerefsizzz .. . durdur arabayı... karıma dokunursan ,öldürürüm seni...
 
v---- hah hah hah.... dokundum bile... sütun gibi bacaklarını okşadım... anlatayım mı daha... 
 
tuna ateş etti... birkaç kez... 
 güümm diye  ses gelince. evett, lastik patladı dedim..
duracağız yai seviniyorum güya.. 
 
araba kayıyor... buzdaymışcasına dönüyoruz.. olduğumuz yerde...
... başım kapıya çarpıyor da.. sesim çıkmıyor... 
 
vedat,arabayı durdurdup...açtı kapıyı...  elinde tüfekle indi aşağıya... küfürler ediyor..
arka kapıya doğru bir adım attı..arkası dönük... 
 
başımı kaldırdığımda.. farlar sayesinde  ön camdan ,tunayı gördüm..
 atının üstünde,tüfeğini ona doğrultmuş ..
 
arabanın içinde beni fark etti herhalde..  
azıcık aşağıya eğdi...namluyu.. 
 ateş etse bana gelebilir, çünkü...
 
 vedatın beklediği  de..buymuş demek ki... 
tunaya ateş etmek için,nişan alıyor.... tüfek omuzunda...
 
kapıyı  ayağımla ,açmaya uğraşıyorum.. olmuyor.. 
 
vedat konuşuyor, bir yandan da.. 
güya ben onun muşum.. tuna beni çalmış..
 
biz beraber olmuşuz  da,sonra tuna benimle evlenmiş.. 
ben onu kandırmışım,şimdi geri alıyormuş..
 
ellerimdeki ipi gevşettim.. müthiş ızdırap çeksem de.. sıyrıldığını ,kanadığını hissetsem de..  
bir elimi kurtardım..ipten... 
 
oturup, tunaya el salladım... hevesle.. 
eğildim ayaklarımı açacağım, öyle sıkı bağlamış ki,gücüm yetmiyor... 
 
vedatın.. 
''geberrrrrrrr ''diye bağırdığını duymamla... kapıyı ,hızla açmam bir oldu...
vedata çarptırdım, yani.. 
 
 herhalde yere düştü.. görünürde yok.. 
 
ama farklı iki silah sesi  yankılandı... boşlukta... 
 
ir---- tunaaaaaaaaaaaaaaaa... cevap ver... tunaaaaaa... 
 
doğrulup baktığımda, kalbim duracaktı neredeyse..  atın üstünde kimse yok...
 
ben bağırıp ağlıyarak.. 
ayağımın bağlı olduğunu unutup... çıktım arabadan... çamuru düşünecek haldemiyim..  
 
kayıp, dizlerimin üstüne düşerken..  ellerimi refleksle yere koyup..  bahadırımı korudum..
 
tunamı gördüm, yerde yatıyor... 
belimden aşağıya, bir ağrı yayılsa da... yan dönüp.. ellerimle çekiyorum kendimi..  tunaya doğru.. 
 
boynunda  ,göğsünde kan görünce aklım çıktı.. çığlık çığlığa bağırıyorum.. tuna diye... 

Hiç yorum yok: