Translate

19 Şubat 2012 Pazar

363. bölüm..


öz----Tarsus da, sıhhı tesisat dükkanım vardı..anneannenin yiğeni ..
sami abiyle , tanışıyorduk.. 
o da aynı işi yapıyordu.. çünkü.. 
evlerinin altındaki dükkanını ,bana devretti... işi ,Adanaya taşıdım yani.. 
anneannen ve kızları sami abilere gelip giderken..
ben yıldızı gördüm.. bilgileri de aldım çaktırmadan..... 
ahmet te nermine göz koymuş..  sami abinin peşinde dolanıyordu.. 
dükkana 
eve gelip giderken.. tanıştık,ben ahmetten herşeyi öğrendim..daha detaylı olarak...  
nermini vermek istemiyormuş.. kayın babam
yaşı çok küçük diye... 
ahmet  isyan ediyor,nasıl efkarlı biliyormusun..
hiç küçük değil diyor.. tabi kendisi de  ,17 yaşında... 
 
dokunsam ağlayacak...
 göl kıyısında ki.. balıkçılardan birisine, götürdüm... 
 balık,  rakı.. söyledim.. hiç alışık değilmiş,içki nedir bilmezmiş.. ahmet içince.. kalk dedi..
nermini kaçıralım... 
 
ne---- ne dediinn.. 
ir--- tu-- t-- öz--- hah hah hah... 
 
ir---- abime kızmamak lazım..irsi demek ki... babam  ,demişti dimi ..hülyayı kaçıralım diye.. 
adam hiç uslanmamış... 
 
tu--- sende diyordun.. 
ir---- karıştırma şimdi oraları.. ee, enişte.. 
 
öz--- ahmeti ikna etmek için.. çok uğraştım.. baktım olmuyor.. bende yıldızı kaçırırım öyleyse dedim.. 
ayıktı biraz.. olmaz,sen daha kayınbabamla konuşmamışsın bile.. erol seni vurur dedi.. 
erol da, daha orta okulda.. 
 
babamla eren abi.. ellerinde tepsiler.. şişler.. ekmekler.. geldiler içerii... 
 
ah---- eveettt...kebap isteyenler.. parmak kaldırsın.. 
 
ben kaptırmışım kendimi... 
parmağım havada..
 
ir---- ben ben ben... 
 
ay nasıl güldük... babam verdi herkese... 
 
tu---- yoruldun abi.. buyur.. bizde senin maceraları dinlerken,duyduk ki..sen içki de içermişsin.. 
kızın,birinci olmuş..  bugünde içersin herhalde.. dimi..
 
eren abi ,içkileri doldurdu bardaklara... 
 
ah---- özcaann.. ne anlattın sen.. 
 
tuğ---- çok heyecanlıydı ,ahmet bey.. kaçırmada kaldık.. 
 
ah--- (gülerek..) bana bak özcan... ağzından tek laf daha çıkmasın.. gençlere rezil olmayalım.. 
 
öz--- daha dut toplayacaktık ahmett.. hah hah hah... 
ah--- şiişşş.. söyletme benii..
 
güldük hallerine.. annem bir yandan.. ifadesini alıyor... 
 
ne--- demek kaçırmaya niyetlendin ha... 
ah--- yok ya.. sarhoş olmuşum işte.... 
 
içkileri  verdi eren abi.. 
er--- kötü gün görmeyelim.. şerefinize.. 
 
şerefinize dediler.. 
 
babamı ilk defa elinde, içki kadehiyle görüyorum... 
su içer gibi ,lıkır lıkır içti... 
 
öz---- bilmiyorsun işte.. öyle, içilir mi o.. 
 
ah--- tuna dedi diye, içtim.. öğrenmeye niyetim yok.. özcan.. 
 
tuğ---- kebaplar nefis olmuş.. ellerinize sağlık.. salatalarda.. herşey çok güzel.. 
 
öz---- soğan da güzel tuğrul.. beceriklisin.. 
 
er---- istanbula gelin özcan bey.. bende yapayım da.. görün, salata nasıl sanat eseri oluyor..
tuğ---- kıskanç... 
 
kahkahalarla gülüyoruz... 
 
tu--- ahmet abi.. izin ver.. enişte anlatsın..yada sen anlat.. o da olur...
havamız ,kasvetimiz..
değişsin..
 
ah--- anlatsın hadi.. detaya girmeden... 
 
öz---- damadına da ,kıyamıyor.. 
 
ah---- kıyamam tabi.. 
 
tu----(gülümseyerek... )sağol abi.. 
 
öz---- ey allahım,bir kız vermedin.. nispet yapıyorlar bana... 
 
ne--- allah oğullarına uzun ömür versin..gelinlerin, kızın olsun özcan... 
 
öz---- inşallahh.. sen anlat.. efkarlandım... 
 
ah---- peki.. özcan annesine söylemiş yıldızı.. dünür gitmiş.. 
rahmetli.. kayınbabam.. 
oğlunuz dükkanıma gelsin ..göreyim .demiş..
. özcanın, eli ayağına karışmış..
 beraber gidelim dedim.. tabi benim derdim başka... 
 
öz--- fırsatçııı.. gittik şimdi.. ahmet ,daha önce çok gidip,yalvarmış.. ..kıdemli ya... 
kayınbabamın,bana sorduğu sorulara.. 
pat diye.. benim adıma.. kendisi cevap veriyor..
bir,iki..ses çıkarmadım...
üçüncüde.. ahmet sen sus, bak..nermini sana vermez.. cumali bey dedim.. 
kayın babam.. şaşırdı.. niyeymiş dedi.. beklemeyi bilmiyor dedim... 
sen biliyorsan, bekle öyleyse demez mi... 
 
ah---- hah hah hah... özcan morardı.. tabi.. acıdım haline... cumali amca.. benim yaşım küçük..
o evlensin önce dedim.. 
sen bana akıl mı veriyorsun.. diye ..sinirlenip.. kovaladı bizi.. 
 üzgün üzgün..  dükkanına gittik özcanın..  
 
anneme bakıp.. yutkununca.. 
 
öz--- hadiii.. devam ett.. hah hah hah...
 
ir--- ne oldu ki.. 
 

Hiç yorum yok: