Translate

19 Şubat 2012 Pazar

361. bölüm..




tu---- yoo.. koydurmadım.. madem şüphelendiniz.. gelin bizim arabaya.. ben aldırırım ,onu..
park etsin.. abim.. 
 
er--- tamam.. 
 
eren abi gidince ,camı kapatıp..
 
tu---- herkes şaşırdı.. iyi misin irem... 
ir---- hıımm.. çokk.. ben bayılmadan ,gitseydik.. hayırlısıyla.. 
 
abimler bizim arabaya gelip ,oturdular... 
 
babam önde ...biz arkada ,çiftliğe gittik... 
 
hepimiz nasıl gerginiz ama.. biliyor musunuz..
kimse konuşmuyor.. 
eve girdik.. 
 
tuna dışarıda hüseyine , arabanın anahtarını verip.. 
tüm ışıkları yakmasını. kapıları kontrol etmesini söylemiş.. 
salonda, sus pus oturuyorduk.. 
 
içeri girdiğinde... 
cekedini çıkardı... 
 
tu---- evettt.. hoşgeldiniz.. 
öz--- hoşbuldukk.. pek aksiyonluymuş hayatınız... 
er---- yaa.. kim der ki.. çiftlikteler dimi... 
 
ir---- tunaaaa.. halamm.. halamı unuttuk.. off yaa... ben kadına söz verdim.. 
kahretsin ya, kahretsin.... nasıl bakacağım ben yüzüne... 
 
tu---- (gülerek...)  unutmadııkk.. halam da oradaydı.. seni izledi..
ir---- neredeydi, niye görmedim... 
 
tu----benim odamdaydı... üstten daha iyi gördü,kalabalığın içine girsin istemedim...
 
ir---- başka deyişle... halama bir zarar gelsin istemedin ...
 
tu---- (güldü ) aynen öyle ..
ir--- ee,şimdi nerede.. yanımdaydın hep.. 
 
tu--- ayşeyle,beraber taksiyle gittiler.. 
  ıslandım ben üstümü değişip, geliyorum hemen... 
irem.. siyah kot pantolonumu
nereye koydun... sabah göremedim... 
 
 
tunanın bütün kıyafetleri ,yerli yerindedir.. bulamaması gibi birşey söz konusu değil,yani... 
demek beni çağırıyor..
 
ir---- arka dolaba koymuştum.. 
 ben vereyim..dur.. 
 
herkes kalktı birden.. 
 
ne--- ahmet soğanlara baksana.. yeter mi... 
ah---- geldim... 
er---- biz de, ertan beyle dışarı bakalımm.. 
tuğ---- ikimiz açıkta kaldık,özcan bey..
 
tu--- ir--- t--- ne-- ah-- er-- öz-- hah hah hah... 
 
tuna çıkıyordu merdiveni.. bende arkasından.. çıktım..
 
odaya girip.. çekti beni içeri... kapıyı kapadı.. usulca.. 
 
tu--- canımmm.. bitti  işte, bak evimizdeyiz... artık endişelenme.. oğlum sıkılmıştır,şimdi..
 
yatağa oturduk... 
ir---- tamam.. dur,pantolonunu bulayım senin.. 
tu--- iremm, dalga geçme.. bırak şimdi.. o bahaneydi...  
 
ir---- (arkaya itip.. yatırdım yatağa..) sevsinler senin bahaneni.. hiç kimse de anlamadı zaten.. gel desen daha iyiydi.. 
tu--- (gülümsedi) düşünemedim.. aklım başımda mı,irem.. 
 
ir--- ( yanına uzanıp,yüzünü okşadım) 
 ... seni , şu dünyadaki herşeyden çok.. seviyorum tunaa.. 
aklının alamayacağı kadar ,hemde..
bana verdiğin değer ve diğer herşey için teşekkür ederim... 
dudakların beni öp diyor... 
 
tu--- ee..  
minicik öpüp ,çekildim... 
 
ir---- aşağıda bizi bekleyenler var.. yoksa kıpırdayamazdın buradan.. ama.. 
gece devam ederiz..olur mu.. 
 
tu--- olur..bir tanemm.. ben ,kebabı hazırlayana kadar .. sen,yat.. dinlen ..diye çağırdım aslında.. 
 
ir---- eniştem ilk defa geldi.. olmaz.. gelirim bende.. 
 
kalkıp.. değiştik aceleyle... 
 
spor giyinip.. iniyorduk ki... 
mırıldandım.. 
 
ir---- siyah pantolon giymedinn.. 
tu---- irem bulamadı, derim.. 
ir---- beni oyaladı derim ,bende..
 
tu---- oyalamak mı.. yatağa yatırdığını, inkar mı ediyorsun.. kıpırdatmayacaktın  hanii.. ...
.
ir----- (kaşlarımı çatıp..) susss... 
tu---- uuuu.. nasıl da kızarmışşş.. güvercinimm.. 
 
ir---- ( kollarımı uçuyormuş gibi,açıp salladım aşağı yukarı  )güvercin nasıl ses çıkarır... 
gak mı desem, bilemedim.. babama sorayım bari.. 
 
tu--- hah hah hah.. 
 
*******
 

Hiç yorum yok: