Translate

19 Şubat 2012 Pazar

360. bölüm..



tu---- tebrik ederim ,hayatım.. diplomanı da verebilmeyi,diliyorum..  
sonra,  yanaklarımı tutup... alnımı öptü... 
şok oldum.. 
ir---- n'apıyosuunn.. 
tu--- sen öp dememiş miydin.. atılsam da ,umurumda değil.. öpeyim bari dedim.. 
dudağınından da, öpmemi istiyorsan söylemen yeter.... 
ir---- hiii.. sakınn  ha...
tu--- hah hah hah.. 
alkışlanıyoruz.. çılgın bunlar.. ben kıpkırmızı olmuşumdur kesin... 
elimi  tuttu..
.... tunayla beraber.. indik hepimiz... 
protokolün önünden geçerken.. herkes " hayatımmm" diye laf attı, bize.. 
gülerek selam verdik, artık.. 
arkadaşlarımın oturduğu yere, götürdüm tunayı.. 
hem alkışlıyorlar,  hem de hala " öp öp " diyorlar..  
tuna elini kaldırıp " tamam,arkadaşlar.. ne yapacağımı söyleyip durmasanıza.. "
nasıl gülüyorlar görmeliydiniz.. 
tu--- hepinize iyi tatiller.. 
ben de ,el salladım.. 
yerimize gittiğimizdeyse..  
.annem,öpüyor.. babam sarılıyor...özcan enişte ağlıyor.. 
 eren abi..yaşa sen diyor.. tuğrul, tunaya birşeyler fısıldıyor.. 
aptala döndüm.. herkes beni çekiştirip ,tebrik ediyor.. .. 
nihayet oturduğumuzda,tüm vücudum titriyordu inanın..  
galip bey.. geldi kürsüye... 
ga--- merhabalar efendim... ben kimseyi öpmeyeceğim.. yani isterim tabi ama.. 
evlenmeden olmaazz... 
(kahkahalar yükseldi bir anda.. ) 
az önce şahit olduğunuz.. olayı gerçekleştiren , kahramanları.. bende tebrik ediyorum.. 
çoğunuz biliyorsunuzdur... irem ve tuna kara evliler.. 
ama irem kara, o birinciği bileğinin hakkıyla söke söke almıştır..eşinin şu ana kadar, haberi bile yoktu.. 
sınavlarını da ,sorularını da ..başka hocalar okudu ve hazırladı... 
...................................................................................
...............................
.............................................................
.....................................................
hepinizi başarılı ve meslek sahibi olarak görmek istiyoruz... diplomalarınızı alırken.. 
çukurova üniversitesi kampüsünde
görüşmek dileğiyle.... 
. yolunuz, şansınız açık olsun... 
coşkuyla alkışladık bizlerde... 
naili kalabalığın arasında yine görünce.. tunaya döndüm.. 
ir---- gidelim tunaa.. gidelim buradan...
tu---- biraz daha ,dayan.. haber gelmedi henüz... 
ir---- nee, ne haberi.. 
ben bu kadar tedirginken..  birisi arkamdan eğilip.. yanağımı öperse.. 
 tepkim tabi,sert olur.. 
çantamı kafasına geçirdim...yay gibiyim zaten... 
meğerse dayım mış... 
öyle habersiz gelinir mi.. 
ir---- ayy, dayıı.. afedersin.. acıdı mı.. ödüm koptu.. amaa.. 
ero--- (gülerek..) bir dayak yemediğim kalmıştı... acımadı  acımadı.. .. tunaa.. tamam..
tu---- (başını eğerek..)  peki, sağol dayı..  gidebiliriz artık.. buyrun..
ir---- sizz ne yapıyorsunuz.. 
ero--- birşey yapmıyoruz ,tombişim.. seni,tebrik ediyorum..git evine hadi.. 
hava bulutlu zaten... saat beşte karardı ortalık.. hala tören devam ediyor ama biz kalktık.. 
... arabalara binip.... 
arka arkaya park alanından çıktık... 
tuna ve ben  arabadayız.. 
eren ,tuğrul benim arabadalar.. annemler de kendi arabalarında.. 
çiftliğe gidiyoruz... 
yağmur yağmaya başladı.. iri iri damlalar.. düşüyor.. 
abim, iki dakika geçmeden.. sinyal verip.. sağa yanaştı... 
arkasından babam... arkasından  da,biz... durduk..
eren  ıslanarak geldi yanımıza...
tu--- abiii,ne olduu .. 
er---- arabada bir tuhaflık var..gelirken böyle değildi.. bagaj yere değecek neredeyse..birşey mi, koydurdun.. .tuğrul sor da, sonra açalım  dedi.. 
frenler de zayıflamış.. 


Hiç yorum yok: