Translate

19 Şubat 2012 Pazar

359. bölüm..


tuna gitti.. 
kendimi bomboş ve yapayalnız hissediyorum.. 
kalbim sıkışıyor ,stresten... 
 
abim ..omuzumdan bir an ,çekmedi kolunu.. 
 
babam,arkadan belime sarılmış.. sinirimden güleyim mi, ağlayayım mı bilmiyorum.. 
 
ertan huysuzlandı durmuyor.. özcan enişte.. susturmaya çalışıyor...
 
annem.. dua okuyor ,bıdı bıdı.. 
herkes paranoyak olmuş vaziyette..etrafı izliyor..
 
 bir arkadaşım geldi.. 
konuşmaya.. 
abim nazikçe.. irem müsait değil.. konuşamıyor ses telleri iltihaplanmış dedi.. 
yalana bak.. kız geçmiş olsun ,diyip gitti... 
 
ayy aklımı kaçırmasam  iyidir.. bunaldım.. avazım çıktığı kadar ,bağırmak istiyorum... 
 
mustafa bey, alkışlarla kürsüdeki yerini aldı.. uzuunnn bir konuşma yaptı.. 
ben bayılacağım zaten..
kaderime razı olmuş gibi.. babamın omuzuna yaslandım.. duymamak için..
sonra bir kaç kişi daha konuştu..  uzadıkça uzuyor tören.. 
 
içimden,kendi kendime konuşuyorum.. 
tekmeler arttıkça.. 
"bahadırımm.. tamam canım.. anne biraz sinirli.. geçecek yavrum.. bu da geçecek..
bak, akşam rahatça yatağıma yatıp.. uyuyacağız, söz.". 
 
tuğ---- iremm.. irem..
ir---- efendim abi... 
 
tuğ---- halini iyi görmüyorum.. kendine gel.. her an ,bir tokat yiyebilirsin benden... 
tecrübeliyimdir, bu konuda.. feleğini şaşırırsın.. diyeyim de... 
 
ir---- yaa.. sen tokat mı atıyordun.......... eşine... 
 
tuğ---- (içini çekerek..) hiç sırası değil de.. 
sevgili karıcığım.. biz yoksuluz ,niye paramız yok diye ..sinir krizi geçiriyordu da.. hamileyken... 
ki, doğru olsa gam etmeyeceğim.. 
aç gözlüyü.. doyuramadım.. 
bir kaç kez ,tokat atmışlığım vardır..
tedavi amaçlıydı ama.. keşke .......... 
neyse... tunayı çağırdılar.. dinle kocanı..sana, iyi geliyor ya .. 
 
tuna çıktı kürsüye.. alkışladık..
 tuğrul abi  ve babam hariç... beni tutuyorlar ya... 
 
tuna önce bana baktı..gülümseyerek...  sonra konuşmaya başladı... 
 
tu---- sevgili misafirler.. bir eğitim yılının daha ,sonuna geldik.. 
acı,tatlı çok şeyler paylaştık öğrencilerimizle..
üzülenler de oldu ,sevinenler de.. 
sizler de veli olarak,desteklediniz evlatlarınızı...
başarısızlıklarının 
nedenlerini ortadan kaldırmak için.. biz buradayız.. sizlerde.. onların yanında olursanız ,
el birliği ile meseleyi çözeriz.. 
 
birde.. başarılı öğrencilerimiz var.. onlarda taktir edilmeyi..hak ediyorlar.. 
dereceye giren öğrencileri açıklamayı ,ben istedim.. çünkü.. verilmiş bir sözüm vardı.. 
onur belgelerini vermek için.. dekanımızı  davet ediyorum... 
 
alkışladık yine... mustafa bey  podyuma çıktı... 
 
bizim arkadaşlar ,arkadan tempo tutuyorlar.. ''irem irem ''diye... 
 dönüp..başımla selam verirken, el salladım onlara.. 
 
tu---- kendimi çok şanslı hissediyorum, şu an... 
adlarını okuduğum öğrencilerimizi , buraya  bekliyoruz ..üçüncü... erdem kaya... 
 
(erdem kaya.. ilerledi.. alkışlar eşliğinde... ayyy kalbim çarpıyorr... ) 
 
ikincimiz... nursen fırat... 
(yine alkışladık... elim ayağım titriyor... iyice.. ) 
 
birincimiz ise... 
söz verdiğim gibi.. adını okuyorum... irem kara... 
 
ıslık alkış yıkılıyor ,ortalık.. ben dondum,kıpırdayamıyorum.. tuğrul abi ,kalkıp.. elimi tuttu.. 
 
tuğ---- iremm.. tebrik ediyorum...seni.. 
 
öz---- hadi gari.. uçuver güvercin..
ah---- nerminn.. kızımız birinci olmuşş... 
 
ne--- okutmam diyen sendin... sen bak... helal olsun  yavruma.
.. 
er--- götüreyim mi,irem.. 
 
kalktım.. 
ir--- sağol abim.. ben giderim..
(anneme, babama.. enişteme.. eren abiye bakıp.. dikleştirdim vücudumu.. ) 
sağolun.. yanımda olduğunuz için... 
 
podyuma doğru yürüyüp, çıktım merdivenleri... 
 
başımla selam verdim ,oturanlara... üçüncü ve ikincinin yanına gidip.. tebrik ettim... 
 
mustafa bey..belgelerimizi ve hediye paketlerimizi verdi... tokalaştı... 
 
alkışlandık yine... 
 
tuna da sırayla tebrik ediyor.. üç,iki ... 
elimi tuttu...bakışıyoruz... aşkla... 
 
bizim sınıfın sesi bastırıyor..diğer sesleri.. .  bağırıyorlar... ''öp öp öp ''diye..

Hiç yorum yok: