Translate

19 Şubat 2012 Pazar

358. bölüm..


ero--- iremm... tombişimm.. 
 
şaşırdım dayımı görünce... 
ir---- dayııı.. canımm.. benim için mi geldin.. 
 
ero--- tabi kii.. niye ,beni çağırmıyorsun hıı... 
 
sarıldım.. boynuna..
öpüştük.. 
 
ir--- hoşgeldin hayatımm.. gel, abimlerin yanına oturtayım seni...
ero--- tuna nerede.. 
 
ir---- burdaa.. 
(bakındım etrafıma.. ) işte orada..dayıcığım.. 
idare binasından çıktı .. 
 
ero--- önce,ona bir merhaba diyeyim de.... çokk güzel olmuşsun.. gözümüzün,önünde ol.. 
 
ir---- sağol dayı.. mahçup ediyorsun beni.. bak tuna da.. geliyor zaten... 
 
tu---- hoşgeldiniz... .
 
onlar tokalaşırlarken..  
ir--- aa, annemler geldii.. 
 
ben  onları karşılayıp.. abimlerin yanına getirdim... annem,ertan ve babam çok şıklar... 
 
dayımla tuna , konuşuyorlar.. yüzleri asıldı sanki... 
 
ertanı öpüp kokladım.. kolunu bacağını sıkıştırdım.. maşallah.. elime geliyor artık.. 
 
aa şuna baakk.. tunayı  istiyor.. az ilerimizde ama nasıl gördü ki.. atılıyor.. 
 
tuna dayanamadı.. dayımla beraber geldiler yanımıza... 
 
özcan eniştemle ,sarıldı dayım.. herkese ,hoşgeldin denilip.. tokalaşma faslından sonra... 
 
ero--- ertan beyy.. sen tunayı mı istiyorsun... 
ir---- hiç sorma ya,dayı.. şımartan da.. benim üstelik.. 
 
tu---- ver bakalım..ablası.. iki dakika gönlü olsun... irem.. gelsene biraz.. 
 
ero--- ahmet.. ben de, sonra gelirim.. bir arkadaşımı gördüm de...  
 
dayım kalabalığın arasında kayboldu.. 
tuna da... okulun dış  duvarına doğru ,yürüttü beni.... 
 
ir--- evet.. aşkım.. birincisin de.. n'ooluurr.. 
 
gülümsedi... 
 
tu---- sen benim gönlümün birincisisin... iyi dinle.. beni... 
saliha hanım ,kimseye telefonunu vermemiş..
sordum.. zehra diye birisini de ,tanımıyormuş..
anladın mı.. bu bir oyun.. 
senin oraya gitmeni, istiyorlar.... kimbilir kimin tezgahı ,bir emin olsaydım zaten......
 iremm, duydun mu beni... 
 
kaşlarımı çattım, duyduklarımı sindirmeye çalışıyorum... 
 
ir---- nasıl ya.. niye.. kim.. nedennn... 
benimle ne alakaları var.. ev istiyorum dedi.. 
bir yerden telefonumu bulmuş ,olamaz mı.. ya gerçekse.. o kız orada ,tek mi kalsın... 
 
tu---- uyan irem,uyannn... vedatın işi buu..başkasının değil...nezarette güya.. 
  onun derdi.. sensin..
gözümün önünden ayrılma.. kim ne derse desin , bir yere adım atma.. 
şimdi mustafa bey konuşacak.. kıpırdama annenlerin yanından..
ben içeride olacağım.. kürsüye geldiğimde.. seni görmek istiyorum.. yoksa kötü olur.. 
söz ver bana.. 
 
başımı salladım.. 
ir---- kahretsin ya.. hevesim kalmadı.. istemiyorum hiç bir şey.. babam beni eve götürsün..
 
tu--- çok geç..ben burada olmalıyım ,seni gönderemem.....ailenin, yanından ayrılma yeter.. 
ir---- peki.. 
 
beraber geldik, yanlarına.. ertanı verdi babama... 
benim de.. oturmamı bekledi.. 
 
tu---- bir dakika, beni dinler misiniz..  iremi ,bir şekilde.. kaçırmak istiyorlar.. 
onu size emanet ediyorum.. 
 
ne--- neee.. 
ah--- kim.. niye.. 
öz---- (............... ,................ ) kolay mı ,kızımızı almak..
er--- aramıza gel irem.. 
 
tuğ---- dur ben.. yanına otururum.. 
 
tuğrul abi gelip yanıma oturdu.. elini de omuzuma attı.. ben ağlıyorum.. ama.. 
 
tuğ--- şişş...moralini bozma..iremm.. 
 
ir---- nedir bu ya.. bıktım..abii..rahat edemeyecekmiyim ben.. 
 
er--- biz eve gidelim mi ,tuna.. 
öz--- prim vermeyiinn.. para sızdırmaya çlışıyorlardır... 
 
tu--- yok..vermiyoruz da,para meselesi olsaydı keşke... istihbarat sağlam.. malesef..
 benim burada olmam gerekiyor.. 
irem de olmalı.. 
hayalini gerçekleştireceğiz dimi..irem..
 
annem kağıt mendil uzattı..
 
aldım.. tunaya bakarak, gülümsemeye çalışıyorum.. 
 
ir---- hımm.. keşke hiç dilemeseydim,diyorum...... 
 
tu---(eğilip, yanağımı sildi eliyle... ) ama ben de.. dilemiştim.. hadi topla kendini.. 
gidiyorum..tamam mı... 
 
ir--- tamam.. 

Hiç yorum yok: