Translate

19 Şubat 2012 Pazar

357. bölüm..


mutfağa girdirdim.. abimleri.. 
 
fatma hazırlamış.. zaten... 
oturdular... 
 
bende.. bir bardak su içip.. salona çıktım... 
 
telefon çalınca da ,açtım ..
 
ir---- buyrun.. 
---- irem hanımla görüşecektim.. ben zehra.. 
 
ir---- benim,buyrun zehra hanım konu neydi.. sizi tanıyormuyum.. 
 
---- hayır tanımıyorsunuz.. irem hanım.. 
telefonunuzu saliha hanımdan aldım...bana acil bir, ev lazım... para hiç sorun değil.. 
bugün içine girmeliyim.. ama..
sokakta kaldım.. 
 
ir---- tamam da.. been.. 
 
---- biliyorum bahsetmişti.. bana ,tören varmış okulda.. tayinim çıktı.. eşyalarımla ortadayım..
yalvarıyorum size.. buranın yabancısıyım.. ev nasıl bulunur bilmiyorum.. daha 23 yaşındayım..
ne olur geri çevirmeyin beni.. akşam bile olur.. yeter ki,ev gösterin bana... 
 
ir---- ben ilgilenemem de.. size... tel... 
 
---- uhhhhuuuuu.. uhuuuu... 
 
ir---- ............ peki, ağlamayın.. yerinizi söyleyin bana... 
 
not defterine de.. yazıyorum... duyduklarımı... 
 
----  merhametlidir de demişti.. şey deyim... ıııı, tellidere .. kurttepe yoluymuş.. 
taksi beni burada indirdi ,korkuyorum.. 
 
''saliha hanım, zehraya telefonumu niye verdin kadın... 
şimdi evin zamanı mı.. 23 yaşında kız, telliderede... bir başına...
kurttepe yolunda hemde..
vay anam vay...
nereden  buldun oraları be kızım.. kurda kuşa yem olacaksın... ''diyorum içimden.. 
 
ir---- bak korkma ama tekin değildir oralar.. bir benzinlik var.. o yolun üstünde.. gündüz şimdi..
yürü oraya kadar... ben akşama doğru seni aldırırım, tamam mı... 
 
---- sizz  geliinn... .. lütfenn.. 
 
içimi çektim... 
ir---- peki gelirim.. benzinlikte ol.. soyadın ne.. saçın ne renk.. ne giydin.. 
 
---- saçım sarı, kot pantolon.. mavi bluzüm var üstümde... soyadım laleci.. zehra laleci.. 
allah razı olsun.. irem hanım... bekliyeceğim sizi... 
 
kapattım telefonu..notu koparıp çantama koydum...
 
mutfaktan seslendi tuna... 
tu---- iremm.. kimdi ..arayan.. 
 
ir---- ev için aramışlar.. canım.. gencecik bir kız.. tayini çıkmış.. eşyasıyla,gelince de..
ortada kalıvermiş.. taa kurttepeye götürüp bırakmış taksici ... 
ne iğrenç insanlar.. var yaa..
 
gittim yanlarına... 
 
tu---- iyi, naili gönder.. alsın.. yerleştirsin..bir yere..  
 
ir---- (anlattım.. ) çok korkmuş tuna.. duysan, nasıl ağlıyordu.. benim gitmemi istiyor... naille gideriz ... 
sen de.. misafirlerimize kebap yaparsın.. özcan eniştem,abimler.. elinden kebap yesinler dimi..
babam da yardım eder......  tamam mı canım... 
 
tu---- (gözümün içine bakarak.. )  iremm,ısrar etme..kesinlikle , göndermem seni.. 
 
tuğ---- ben götüreyim.. 
 
tu---- gecikiyoruz.. konuşuruz..sonra.. 
tuğ---- ben iremin arabasını alayım,öyleyse..  oradan gideriz.. 
 
 
************
iki arabayla, geldik okula.... 
 
 nasıl kalabalık biliyor musunuz.... veliler,öğrenciler.. akın akın geliyorlar... 
 
bir podyum kurulmuş... ses düzeni, kürsü..hazır..  
 
 sandalyeler sıralanmış..oturmuşlar bile... . arka kısıma , bizim sıralar bile indirilmiş... 
brandanın altındayız.. neyse ki... 
hafif hafif.. yağmur atıştırıyor...
 
abimleri.. . protokolün iki sıra arkasına...oturttu tuna.. 
 annem,babam.. özcan enişteme yer ayırın dedim.. 
 
ben heyecandan yerimde ,duramıyorum... arkadaşlarla kucaklaşıp.. öpüşüyoruz... 
özlemişiz birbirimizi... cansuyu soruyorum ama görmemişler..
 
 
tuna da.. hocalarla tokalaşıyor.. hepsi oturuyorlar... 
yine naili gördüm ... hem de,binaya girdi.. 
 
ne işi var onun..orada... arkasından gidiyordum ki..
kolumu birisi tuttu... 
 


Hiç yorum yok: