Translate

19 Şubat 2012 Pazar

356.bölüm..


ergün ve ali de.. birşeylerin farkındalar da.. konduramıyorlar... 
 
neyse birbirimizle vedalaştık.. 
ergün,ali ..eren ve tuğrul.. alinin arabasına, doğru yürüyorlar...
 
zuhal elbisesini almak için, içeri girdi.. 
ziya ve biz kapının önünde oyalanıyoruz... 
 
zuhal elinde poşetle ,yanımıza... geldiğinde sarıldık.. 
 
zu--- iremm.. bunları gönderirim ,sana.. sağol herşey için..
ir---- tamam tamam.. acelesi mi var.. güle güle gidin.. 
 
zu---- (güldü.... ) manzarayı  da,unutmam... 
ir---- ben seni, bizim yayla evine götüreyim de.. sen manzara gör ama.. gidemiyoruz, ne çare.. 
 
tu----  birgün,zuhali de alıp gideriz .. hayatım.. ne üzülüyorsun.. 
zu--- inşallah.. hoşçakal tuna.. sende ,sağol... 
 
tu---- rica ederim zuhal.. ne yaptık ki.. senin yaptıklarını unutabilirmiyiz... 
 
zu---- hııı,şu sizin muhabbetleri  diyorsun senn... 
 
ir--- zu--- tu--- hah hah hah... 
 
tu---- pardon ziya.. anılar canlandı da.. birden.. 
zi---- ortak anınız,güzelmiş demek ki.. güldüğünüze göre.. 
 
tu----evet güzeldi...
zu---- abim çağırıyor.. hoşçakalıınn...
 
koşarak gitti.. 
ziyayla tokalaşmamak için.. yaptığına eminim... 
 
zi---- teşekkür ederim.. misafiriniz oldum.. bende beklerim.. 
tu---- güle güle ziya.. inşallah geliriz.. 
ir---- tekrar buyur..ziya... 
 
ziya da.. bindi arabasına... ali de.. 
arka arkaya hareket ettiler...
 
***
 
saat sabahın sekizi ... eren,tuğrul ve tuna esniyorlar... 
 
ir---- beyler...beenn.. yatıyorum.. iyi uykulaar... 
t---- bende.. 
er---- e ben dee.. 
tu---- bende yatayım bari... öğlen kalkarız... 
 
abimler alt kattaki odalarındalar... 
 
odaya çıkınca... 
şile bezinden geceliğimi giyip .. yattım..
 
tunada saati kurdu ... klimayı ayarladı... kapıyı.. sessizce kapatıp...  
kendini , yatağa attı resmen.. ..
 
 
ir--- uffff... 24 saattir ayaktayız yaa.. 
tu---- kapat gözünüü.. uyuyalım hadi... dört saatimiz var... 
 
ir---- ıııı.. uykum kaçtı... 
tu----( bana döndü... ) benim de mi.. kaçsın istiyorsun.. goncam.. 
 
gülümsedim... boynuna sarılırken..
ir--- tunaa, senin anlayışına bayılıyorumm.. 
 
*********
 
 """ahhhh.. ah.. unutulmazdı.. unutamadık ta zaten.. 
o sabahtan sonra.. hayatımız değişti.. korkunç acılar,çektim... çektik.. 
aylar boyunca gerçek...kabuslara teslim olmuştum... 
 
keşke, hiç o saat çalmasaydı da.. uyanmasaydık... tunamın kollarında.. huzurla yatsaydım... 
evden hiç çıkmasaydım...yada ertesi sabahı da görebilseydim..''"""
 
**********
 
tunamın omuzunda uyumuşum... tuna da uyuyor tabi.. 
saat başucumuzda çalınca ,panikle doğruldum.. 
saçım başım dağılmış.. gözlerimi ovuyorum..
 
ir---- geciktik tunaa.. 
 
omuzumdan bastırıp yatırdı..  nasıl gülüyor ama... 
 
tu---- iremm.. dur, çırpınma... sakin ol .. sakinn.. iki saat öncesine kurdum..
ir---- offff tunaa.. geciktik sandım, gülme yaa... 
 
yanaklarımı avcunun içine alıp... öptü beni... 
tu--- giyinelim hadi.. 
 
****
 
duş alıp, giyindim.. şıkır şıkır...
 
makyajımı yaptım bir güzel.. 
zümrüt takımlarım, çok yakıştı.. elbiseme.. 
beyaz ince topuklu ayakkabım,çantamla... hoş oldum.. 
 
saçlarımı açık bıraktım..
parfümümü sürdüm kulağımın arkasına... 
 
tunam da.. bembeyaz takımın içinde nefis görünüyor... 
sevinçle..coşkuyla.. sarıldım arkasından... 
 
ir---- öpim mi ha, öpim mii.. 
 
tu---- (gülerek.. ) sen bilirsin... sonra bu ruj izi kimin de ,dersin sen.. cekedimi rahat bırak... 
ben seni öperim... goncamm... 
 
önüne çekip.. öptü yanaklarımı... 
 
tu---- aşkımmm.. seninle gurur duyuyorum... 
ir---- oldum mu.. tuna.. birinci oldum muu... sorma dedin diye ,soramıyordum.. 
 
tu---- sen yine sorma.. inelim hadi... erenin sesi geliyor..
ir---- (kapıya yaslandım...) açmıyorum.. söyle lütfeenn.. 
 
tu---- hani, inatlaşmayacaktın benimle.. 
 dereceyle geçmek, zorunda mısın sanki.. dünyanın sonu değil ya.. canımız sağ olsun..
 
omuzlarım düştü birden.... 
ir---- hımm.. o 98 lik ,puanlardan mı olmuş.. 
tu---- .................
ir---- eğer o yüzdense..üzülmem.. senin için yapmıştım, çünkü.. iyi tamam.. gidelim.. 
 
açtım kapıyı.. 
ben önde, tuna arkada..indik merdivenleri... 
 
eren abi mutfaktan çıktı...
 bizi görünce.. 
er---vay vayyy vayyy.. maşşallaahh.. tuğruulll... buraya bakk..
 
tuğrul abide geldi yanına.. uzuunn bir ıslık çaldı... 
 
tu--- sağolun, sağolun... size de maşallah beyefendiler.... düşman çatlatıyorsunuz.. 
 
tuğ---- erenn.. bunlar kiimmm.. 
ir---- (güldüm...) abiiii.. yapmayın yaa.. hadi yemeğinizi yiyin de.. gidelim... 
 
tu---- sen yemiyor musun... 
ir---- canım istemiyor.. 

Hiç yorum yok: