Translate

19 Şubat 2012 Pazar

351.bölüm..


er--- gelecekmiş zaten... ailesiyle beraber.. haberi vardı..  tuğrulla beraber ,biz ziyayı beğendik.. 
mert delikanlı.. uyumlu.. genç ama hızlı yaşamış.. her şeyden  haberi var.. 
aliyle de çok samimilerdi.. 
eğer olursa,birşeyler.. ziya ,zuhali yaşatır.. 
kendi emeğiyle.. ailesini geçindirir...tam not aldı benden.. 
 
ir---- .. abii.. tecrübelerine sonsuz güvenim var... ama zuhal de, ziyayı yaşatır .. 
sen zuhalin ,ağırbaşlı  göründüğüne bakma.. o da,yerine göre ..çok uyumludur..
bana benzemez mesela..müthiş.  sabırlıdır.. 
hem.. bu ziyanın ,hiç kötü bir huyu yok mu.. melek gibi.. sanki,tunam.. 
 
güldük.. 
 
er---- zuhali bilmediğim doğru.. ziyanın,biraz sorumsuzluğu var gibi geldi bana.. 
o da tek çocuk olmasından,birisine bağlanmadığından.. kaynaklanıyordur..
zuhalin sabrı ile değişeceğine inanıyorum... 
 
 
saadet teyzemlerin evine geldik... dört katlı bir apartmanın,üçüncü katında.. oturuyorlar.
 
ev çok sıcak olduğu için... damda yapacaklarmış..nişanı.. 
sandalyeler  dizildi, org geldi demişti hülya... 
 
biz inerken..
park edilmiş..arabalara baktım.. yukarısı epeyce kalabalık olmalı... 
 
merdivenlerden çıkıyoruz.. evin kapısı açık.. birçok insan var tabi.. 
 
tunaya döndüm..
ir---- siz çıkın.. ben hayal ablaya bakıp geliyorum... 
tu---- tamam.. gecikme.. 
 
sevim teyzem geldi hemen.. 
s---- hoşgeldiniizz... 
ir---tu--- hoşbulduk teyze.. 
s---- aç mısınız.. yemek hazırlayayım.. tunaa.. buyrun... 
tu--- sağol teyze,yedik.. yukarıdayız biz... 
 
girdim içeri... 
hayal abla ,hülya .. zuhal.. saadet teyzem.. annem.. saadet teyzemin, çok bilmiş görümceleri..
odada konuşuyorlar.. her kafadan bir ses çıkıyor.. 
 
öptüm,merhaba dedim.. hepsine.. 
 
hayal ablayı kucakladım... 
ir---- ablamm.. dilerim herşey gönlüne göre olur... allah mutlu etsin... 
 
ha---- amiinn.. gülüm.. gel,otur.. 
 
ir---- oturmayım,sen otursana.. niye ayakta duruyorsun... yeşil tuvaletin de.. çook yakışmış yani..
ha--- sağol da.. tam üstüme göre ya.. fermuarın bozulmasını, göze alamıyorum... 
 
---- dedim anam ben sana.. patlar o.. 
---- moralini bozmasana kızın.. 
---- yukarıda nedecek.. dündarın yanında dikilecek mi öyylee.. 
 
ir----( fısıldadım..)  ablaa.. halalarını çıkar şuradan.. ben fermuarını dikerim.. merak etme.. 
 
ha---- hülyaa.. yukarı çıksanıza... gelenlerle ilgilenin anam.. hepiniz buradasınız..
anneee.. halamları da al, çıkın siz.. 
 
sa---- oyyy kara gözünü severim ben seniinn... nişan mı, oluyormuş kuzumm... 
uhuuuu.. uhuuu.. 
ne--- ablaa.. hülyada ağlamamıştın.. hayalde ,niye ağlıyorsun... 
h---- benden kurtulmak istiyordu.. teyze.. bir an önce göndereyim, derdindeydi.. 
 
sa----sen,çok konuşma türemeyesice.. yürü ,evlendin diye bana cevap vereceğini mi sanıyorsun.. 
 
h---- evett..sustur hadi.. 
ha---- yukarıda devam ediinn..işimiz varr.. 
 
zuhal ben ve hayal abla.. kalabildik nihayet.. 
kapıyı kapatıp.. vantilatörü tavana çevirdim... saçımız bozulmasın... 
 
zuhale pembe renk çok yakışmış.. birde esmerleştiler ya.. 
uçuşuyor elbisesi.. 
 
teyzem tüm terzilik hünerini göstermiş.. harika olmuş.. topuklu ayakkabılarla da.. 
fidan gibi görünüyor....
 ziyanın hiiççç,şansı kalmadı.. 
ben kıkırdıyormuşum.. 
 
zuhal  ipliği taktı,iğneye.. 
zu--- hayal abla, irem dikmesin..gülüyor baksana.. iğneyi, batırır bu.. ben yapayım.. 
 
ir---- çekil çekil.. çok çuval ağzı dikmişliğim, var benim.. 
 
ha--- . kız ne diyorsun, sen.. zuhalim diksin... 
 
zu--- yaşaa.. iğne ardı ,sarma yapayım sana.. nişandan sonra ipi kesersin, içinden çıkmak için.. 
 
ha---- sorun çıkarmadan ,nişan bitsin de.. razıyım.. 
ir---- yok, birde çin iğnesi yap..,tohum işi de, fena olmaz hani... teğelle gitsin yaa... 
 
ha--- zu--ir-- hah hah hah... 
 
zuhal inci gibi ,fermuarın iki tarafını birbirine yapıştırdı resmen.. uğraştı yani... 
 
zu---- bittiiii.. ablam,istediğin gibi hareket edebilirsin şimdi.. iğneyi yakama takayım.. zuhaall de, koşarım yanına... 
 
ir---- yaklaşanlara ,batar kız .. delimisin... 
 
zu---- bu iremde bir saflık gelişti.. hayal abla.. hiç sorma.. herşeye inanıyor.. iğne takılır mı..
hem bana kim ,o kadar yaklaşabilirmiş ki.. 
 
ha---- olur olur.. zi... 
 
ir---- hayal ablaaa... dündar abi.. nereli... 
ha--- Çorumlularmış aslen... ama o burada doğup büyümüş.. 
 
kapı tıklatılınca... 
 
ha----aboo.. bizi çağırıyorlar.. nasılım kızlar... 
zu---- bir içim su.. içen yaşadı... 
 
ha--- ir-- zu--- hah hah hah... 
 
sevim teyzem kapıyı açtı... 
se--- hadi bakalım.. yukarı çıkıyorsunuz.. dündar geldi... 
 
****
 
allahım tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum... tamam ,hayal abla da çook güzel değil de.. 
dündar abi..............
ne bilim işte.. ben yakıştıramadım... 
boyu boyuna uygun bir tek.. inşallah anlaşırlar... 
 
kolkola girip.. önden onlar çıktılar..
 ben arkada kaldım.. zuhali inceleyeceğim ya.. ziyada yukarıdadır mutlaka... 
 
org çalan ,söylüyor şarkıyı... 
nişan takılmadığı için.. dans etmediler.. oturdular yerlerine.. alkışladık bizde.. 
 
sevim teyzem tunanın ve annemlerin oturduğu yeri gösterdi bana... zuhale birşeyler söylüyordu.. 
ziyaa neredesinn..yaa.. karşılaşmalarını görmem lazım... 
 
bende, oturdum yerime ..rüzgar serin serin esiyor.. dam..ampullerle aydınlatılmış .. 
iyi olmuş yani,o kadar insan evlerine sığmazdı... 
 
zuhalin.. ziyanın  babasıyla, tanıştırılmasına takıldı gözüm... 
neşe,lütfü iş başında
 
tek tek tokalaştılar... ailesiyle.. 
tunaya bak bak.. dedim.. 
 
ir---- kıza yiyecek gibi ,bakıyorlar... 
tu--- onlar sadece bakıyor... arkadan gelen ,asıl tehlike... şişş ,bağırma sakın.. 
 
ir---- (güldüm.. ) yapabilirim dimi.. ayyy.. dönme zuhaall.. 
 
film gibi izliyoruz... gözümüzün önünde oluyor herşey.. duyuyoruz da... 
nişan kimin umurunda... 
 
eren ve tuğrul abimler de... dikkatle izliyorlar.... 
 
lütfü yanından geçen ,ziyayı durdurdu... zuhalin arkası dönük... konuşuyor... ziyanın babasıyla..


Hiç yorum yok: