Translate

19 Şubat 2012 Pazar

350.bölüm..


 
tu--- (gülümsedi..)  kötü değil.. 
ir---- (verdim nefesimi... ) offffff..kalbim güm güm attı .. yani.. 
 
tu--- adı lazım olmayan.. kişi,gözaltına alınmış.. 
ir--- pekiii,herhangi bir şekilde..senin bir bağlantın var mı..gözaltına alınmasıyla ilgili..
 
tu--- yok,tamamen masumum.. 
dün gece,okulun idare binasına girmeye çalışırken.. yakalanmış.. notlarımıı değiştirecektim demiş.. 
nezaretteymiş..şimdi.. 
 nail onu söylemeye gelmiş..
artık  bitti.. goncam.. rahatlayabiliriz... 
 
ir---- sahi mi tunam.. çok sevindim.. çook... 
tu---- bende.. 
 
 
***********
 
masaların düzenini değişmişler..
 
ortada geniş bir alan bırakılmış...  alanı görecek şekilde
dizilmiş... masalar da.. 
 
 işçiler  tertemiz giyinmişler... masalarda boş yer yok.. 
haa, birde orkestra var... bugüne özel... ses düzeni falan.. hoş olmuş..
 
erkek solist...her telden okuyor.... 
davul zurna olmazsa olmazlarımızdan... 
 
bize ayrılan uzun masada.. kimler yok ki... tokalaştık.. herkesle.. hoşgeldiniz dedik..
neşe,lütfü...annem,babam... dayım.. tunanın iş çevresinden birkaç kişi.. eşleriyle katılmış..
.. 
galip,saliha... mustafa bey ve eşi... fevzi,oya..çifti... 
philip.. ihracatçılardan bazıları.. grup olarak gelmişler..
halit bey.. ve  daha birçok kişi... var..
 
ertanım ,yine tunayı istedi.. ağlıyor velet.. al diye... tuna da.. aldı.. 
 kucağında.. olacakmış... keyifli keyifli gülücükler atıyor.... minnoşum..
 
ir---- tunaa.. 
tu--- efendim.. 
 
ir---- masaları dolaşıp,
afiyet olsun diyelim... 
tu---- tamam..
 
dediğim gibi.. yaptık.. 
ayy canlarım yaa.. oturan herkes ayağa kalkıp.. bizim selamımızı aldı.. 
çook mutlu oldular,insanca davranıldığı için.. 
 
ertanı verip,yerimize geldiğimizde... 
ir---- madem.. içki de var... ben bu gece,şarap istiyorum.. babamdan uzağız nasılsa.. 
tu---- peki.. 
 
servis yapılıyor devamlı...
tuna kadehini kaldırarak.. 
 
'' burada bizimle beraber olduğunuz için.. mutluyuz.. 
buğday hasadında yorulduk,şimdi de.. eğlenelim.. hepiniz hoşgeldiniz''dedi.. 
 
müzik,ortam.. hava.. herşey güzel.. kahkahalar.. yükseliyor masalardan.. 
 
eren,tuğrul.. tuna ve ben.. sırasıyla oturuyoruz... 
 
tuna eğildi kulağıma... 
tu---- aşkım.. 
 
ir---- efendim.. 
tu---- hızlı içme.. ne zamandır.. içmiyorsun.. çarpmasın.. 
ir---- sarhoş olurum diye mi, korkuyorsun.. içeceğim de ,bir bardak tunam.. 
 
tu----  (gülerek) oğlum alışık değil ya.. onun için dedim.. eren bilmiyormuş daha.. çocuğunun cinsiyetini... 
 
ir---- (tek kaşımı kaldırarak..)  gönül dayanıyor,benim gibi çözülmemiş demek ki.. 
 
tu--- sen biliyorsun sanırım.. doğru mu..
ir--- hımm.. 
tu---- ............
 
ir---- nee.. söyle mi diyeceksin.. yoksa.. 
 
tu--- yoo.. ama gecenin ilerliyen saatlerinde.. kendiliğinden ,söyleyeceğine bahse girerim... 
 
ir---- hııhhh.. çok beklersin.. demiyeceğim işte.. kızları olacağını.... 
tu---- hah hah hah... oooo.. hah hah haahhh.. 
 
ir---- tunaaa.. eren abiye,sakın söyleme... lütfeennn... 
tu---- peki peki,söylemem... 
 
ir----kahretsin ya... bu kadar da olmaz ki.. 
tu---- hadiii ,üzülme... söylemem... dedim ya..
 
davul zurnayla... 
halaylar çekildi.. oyun havalarıyla coştu ahali...pist hiç boş kalmıyor... ne marifetler varsa.. çıktı ortaya... abimlerle tuna da, katıldı tabi..
halay çekilirken.. bende dahil,herkes kalktı..  çok çok güzeldi.. 
 
gece mükemmeldi tek kelimeyle...kaynaştılar iyice..  geç saatlere kadar oturuldu.. 
topluca,şarkılar söylendi.. inlettik çiftliği..
sohbet edip, ilgilendik misafirlerimizle.. 
 
 
sabaha karşı dağılabildik.. ev sahibi olarak.. en son biz kalmak durumundaydık tabi... 
bayılmak üzereydim, yatağa yattığımda... 
tunanın yattığını, hayal meyal hatırlıyorum... 
 
öğlen gibi uyanabildim..
şiş gözlerle..kahvaltı yaptık..
kahveden sonra,biraz daha ayıkınca... beraber..çiftlikten ayrıldık..
 
tuna beni kuaföre götürdü.. zuhal de orada olunca.. aklı kalmadan.. abileriyle gitti..
iki saat sonra alacak beni..
 
****
 
zuhal ,dalgalı fön çektirdi.. bende eflatun,mor ..pembe karışımı bir makyaj yaptım ona... 
çok değişik ve güzel oldu... 
 
zu---- iremm.. fazla abartılı oldu bu makyaj.. biraz sil.. ben elimi değmeyim.. 
ir---- öf ya.. bir rahat dur... 
 
zu---- (pamukla fazlasını aldı.. )
 babam var kızım.. adam alışık mı beni böyle görmeye.. ooo, hülya hanım geldiler.. 
kocacığıyla..
 
ir---- yazık etti,hem kendine ... hem nuriye... 
zu---- kısmet bu.. neşe abla da,geliyor.. kadromuz tamam.. 
 
neşe ablayla,hülya beraber girdiler içeriye.. 
merhaba dedik..öpüştük.. 
 
benim saçlarım sarılmıştı.. onları açıyor abdullah.. hava sıcak,ona göre bir model yap demiştim... 
toplayacak mecburen.. 
 
tanıştırdım neşe ablayla... 
saçları kısa olduğu için.. ikisinin de,fönleri bittiğinde.. benim saçımla uğraşması henüz bitememişti.. 
hoş bir  topuz yaptı.. 
makyajımı evde yapacağım.. lensimi takayım diyorum... 
 
zuhal ,neşe abla ve hülya konuşuyorlardı... gittim yanlarına... 
 
ir---- hülya.. hayal abla,niye gelmedi.. 
h---- o acelecidir ya... çoktan yaptırdı.. fotoğrafçıdan bile geldiler.. evde şimdi.. annem gözünü seviyor..
 
gülerek.. 
oturdum... 
ir---- iyi bari.. kimle nişanlanıyor.. hiç bilmiyoruz,teyzem mi karar verdi yine.. 
 
neş--- saadet abla ,öyle yapmaz canım... 
 
ir---- sen teyzemi tanıdığını mı ,sanıyorsun neşe abla... sor hülyaya,söylesin sana... 
yapar mı ,yapmaz mı..
 
neş----hülyaaa.. 
 
h---- annem dedin mi.. durup düşüneceksin..neşe abla... 
 aysel ablayı tanırsın ,irem... işte.. o vesile olmuş... 
,birkaç kez..bize gelmişler ..
 tabi.. annem önce olur demese, ablam ne dese boş... 
adı dündar.. ablamla yaşıtlar.. fabrikada teknisyenmiş.. vardiyalı çalışıyormuş... 
osman eniştem ,sorup soruşturmuş.. kimse kötü dememiş.. çok çalışkan ama çulsuz demişler.. 
ana baba dan kalma .. iki katlı evlerinde .. abisiyle altlı üstlü oturuyormuş... kanal 4. duraktaymış evleri.. 
 annem çok kararsızdı... babam olsun demiş.. 
hayırlısı dedik bizde.. bunca sene evlenmedi ablam..yüzü güler inşallah... 
 
hepimiz inşallah diyip.. paralarımızı ödedik..
 
önce lütfü abi geldi.. neşe ablayı almaya... 
lü--- ooo hanımlar.. bu ne güzellik böyle..  eşleriniz mi alacak sizi.. 
 
ir---- evet lütfü abi...
lü----zuhal eve bırakayım mı seni.. 
 
zu--- yok lütfü abi.. ali gelecek.. vee geldi.. hadi akşam görüşürüz.. 
 
onu gönderdik.. beyhan ve tuna aynı anda geldiler.. 
neyse uzatmayım, ayak üstü konuşup.. 
ayrıldık.. 
 
abimler geziyorlarmış.. bizim bulvardaki eve geleceklermiş.. 
 
*********
giyinmeden önce... tunaya beyaz takımını gösterdim.. 
 
ir--- istersen bunu giy hayatım.. 
tu---- bunu yarın için almışsın madem.. giymeyim.. sağol hayatım.. çok güzelmiş.. kesene bereket..
ir---- amin.. seninde.. 
 
ben vişne rengi.. robalı elbisemi giydim... hafif büzgü.. karnımı gizliyor..
uzun kollu.. ipekli, çok yakıştı... 
inci kolyemi, küpemi .. bileziğimi taktım... lenslerimle maviş oldum.. makyajımı tamamlayınca..
siyah ayakkabı çantamı aldım.. 
tuna da.. gri takım elbisesinin içine aynı renk, gömlek ve kravat taktı.. 
 
ir---- pişştt.. çok yakışıklı olduun..
tu---- sende çok güzel oldun.. çook.. 
 
öptü.. yanağımı.. sarıldı... belime...
ir---- tunaa...
 yarından sonraki gün seni kaçıracağım,bir yere... 
iki gün uzaklaşalım istiyorum..hafta sonunda,benimsin..
olur mu.. 
 
tu---- (gülümsedi...) oluur.. ben hep seninim de..ayarladın mıı, yoksa daha tasarı mı.. 
 
ir---- nereye çıktım ki.. telefonla   yer ayırttım. otellerde.. 
 
tu--- bende düşünüyordum ama.. senin dediğin yer olsun.. neyle gideceğiz.. 
 
ir---- arabaylaa..  senin gibi dubailere gücüm yetmez benim.
 
tu--- niye öyle diyorsun.. aşkolsun.. senin gücün her şeye yeter.. nereyi istiyorsan, gidebiliriz.. 
 
ir---- (güldüm) sağol da.. bize kulübe bile ,saray gelmiyor mu.. önemli olan.. beraber olmak.. 
Mersinden,Marmarise doğru gideriz  diyorum..  neval hanımdan da ,yüzmeye izin aldım.. merak etme..
 
tu---- peki goncam.. madem öyle.. gidelim... 
 
****
 
abimler aşağıdan zile bastıklarında.. merdivenlerdeydik... 
 
apartman kapısını açtı tuna... 
tu---- buyrun.. 
er---- yok yok.. gidelim hadi... irem hanım göz kamaştırıyorsunuz.. 
 
tuğ---- iremm.. bu ne güzellik böyle.. 
ir---- sağolun abilerim.... 
 
 arabanın kapısını açtı... bindik... 
ir---- tunaa ,çiçek alalım.. 
tu--- aldım,gönderdim.. hayatım.. 
ir---- aa,adresi bilmiyorsun ki.. 
 
tu--- beyhandan öğrendim.. 
ir---- hayret ,onun da bildiği birşey varmış demek ki..   
er---t---  hah hah hah... 
 
***
yemek yedik.. göl kıyısında.. 
 
tu---- halama gittiniz mi.. 
tuğ---- gittikk.. muazzez sultan şok oldu.. . burada söylemeyim şimdi.. Adanalıca sevindi.. diyeyim ..sen anla ..işte.. 
 
 
ir---- hiiii... neee.. 
tu--- er--- tuğ--- hah hah hah.. 
 
er--- alinin bürosuna uğradık.. .. bilin bakalım yanında kim vardı... 
ir---- ayy,ergün abim gelmiş mi yoksa... 
 
tuğ---- yok, bu gece gelecekmiş o... ziyayla oturuyorlardı... 
tu---- abii.. karışmadın dimi.. hani davet falan.. 
 
er--- gelecekmiş zaten... ailesiyle beraber.. haberi vardı.. 

Hiç yorum yok: