Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

35.bölüm..
mutfağa girip. önce ben içtim ,bir bardak su... kuruyan boğazımı ıslattım... 
sonra abime götürdüm.. 
rengim atmış demek ki.. ışığı yakınca.. gördü beni.. 
nu--- (aldı bardağı ) neyin var.. neredeydin.. 
ir--- yok.. yok birşeyim.. uyuyamadım da.. bahçeye çıkmıştım..
nu--- (içip bıraktı bardağı.. )  ne oldu.. anlat hadi.. tuna mı ? acımasızsın dedim diye mi ,böylesin.. 
 elimi tutup ,yatağın kenarına oturttu... 
ir--- abii, insan  sevdiğini nasıl anlar... 
nu--- (doğruldu..)  mevzu derin ha... kimi sevdiğini anlamak istiyorsun.. 
ir---................................
nu--- benim ki de soru yani.. tuna  değil mi.. .. 
ir--- ................... bana, aşık olduğunu .. söyledi.. evlilik teklif etti.. 
ne diyeceğimi bilmiyorum.. ben sözlüyüm ,olmaz dedim.. sen  evet de, yeter diyor... 
nu--- dile geldi demek ,bizim aşık...  
kalbin ,onun yerine de çarpmaya başlarsa.. onun hiç bir kusurunu görmez olursan..  hissettiklerini, hissedersen.. ............................. diye uzar gider bu dediklerim.. 
sevdiğini.. kendin  anlayacaksın, başka yolu yok bunun.. 
ir--- ............................. 
nu--- (derin bir hefes alıp... elimi tuttu..) 
irem, o senin sözlün.. babamdan,rica etmiş.. söylemeyin diye.. sen anlatmışsın herhalde.. zorla evlendirileceğim diye.... çok üzülmüş.. 
sorulmadığını bilmiyormuş.. .. 
" baskı altında olmadan... kendisi karar versin,beklerim .. beni tanısın..." demiş..
yani ,o sana yasak değil diye ..çevrende gezebiliyor.. yoksa bacaklarını kırardım.. aşığım,seviyorum dedi, bana da.. o yüzden sustum.. anladın mı beni.. 
ir--- en yakınlarım,beni kandırdınız yani..  
nu--- ben kandırmadım..  aşığım diyince.. ispat etsin..kendini sana sevdirebilecek mi diye, görsün istedim.. bir şans verdim sadece... 
zorlama olmadan.. sen istiyorum demeden.. 
asla evlenmeyeceğinin ,garantisini alarak.. 
babamdan da,ondan da.. söz aldım..  
kabul edersen olacak.. 
etmezsen.. unutulacak ...
söz  falan ,yok sayılacak.. 
tuna hayatına,girmeden.. mazi olacak..  tamam mı..
ir---- ......................... tamam.. da,neden ona karşı tavırlısın...
nu--- aslında, tepkim babama .. ama  ona fazla gösteremiyorum... 
seninle ,evlenmek istediğini söylemiş babama... o da ,verdim gitti demiş... kaçıncı yüzyılda yaşıyorsak artık.. 
ona da, aceleyle evlenmek istediği için kızgınım.. yangından ,mal kaçırıyor sanki...   burnu sürtülsün istiyordum..ergün abinin, kızdığı anı çok görmek isterdim... yumruğu indirmiş olsa, daha mutlu olurdum ama.. 
bu gece giderken ki hali ,gözümün önüne geliyor da....  acıdım gerçekten.. 
ir----.....................................
nu--- hadi,şimdi uyu biraz.. bundan sonra da.. sözlün değilmiş gibi ,düşün.. kafan karışmasın istemiştik ama dayanamadım.. acele de etme.. önünde zamanın var.. 
abiii, diye inlersen.. elimle, tunaya teslim edeceğim seni.. 
 kim ne derse desin..ne yaparsa yapsın...  emin olmadan,
karar verme.. 
(öptü alnımdan..). 
ir---  abi.. sağol.. senin acı çektiğini düşündükçe.. bu aşk nasıl birşey ki,diyorum.. yani, hep mi..çekiliyor.. 
nu--- ( gülümsedi önce.. )  aşk çok güzel birşey.. . şekil 1-a da görüldüğü üzere.. işte tuna.. işte ben..
işler ters gidince, çuvallıyorsun sadece.
ben zaten her acının tiryaki si olmuşuumm.. ömür boyu bitmeyen, derdinle yoğrulmuşum bilemeeemmm... 
ir--- abii, üzülme ya.. 
nu--- ben üzülmeyim de,kim üzülsün.. neyse,boşverr.. talihin elinde ,oyuncak olduk.. 
ir--- (güldüm ) çok dinlediniz herhalde .. şarkıları.. 
bu saatte, karga sesini dinlettiğine göre.. 
nu--- ( gülümseyerek )  dinledik ya.. orhan babayı.. ferdi abimizi.. 
onlarla beraber döktük içimizi.. seni de görürüz.. 
ir--- hıhh.. benim sesim güzel ,en azından.. 
nu--- hıı, assolist olarak sahne alırsın yakında.. karalar çiftliğinde.. 
ir---nu--- hahaha.. 
ir--- abi,kusura bakma da.. senin sevdanın.. sonu yok ,olmayacak bir dua sizin ki.. 
nu--- bir duamız vardı ,tanrıdaannn... 
ir---- of abi.. işkence gibisin ha.. zaten içim kararmış.. 
nu--- kara kara kara gözler,ona buna bakıyor mu.. o incecik beli şimdi, bir başka el sarıyor mu.. 
ir--- giderim ha, dalga geçme.. 
nu--- tamam tamam... sıkma yedik ya..  ne zaman gittiler onlar...
ir--- senin gelmeni beklemek istedi, gerek yok dedim..  zaten zuhal geldi ,sonrada...
nu---hııı....bülent gitti değil mi..önceden.. boşuna arkadaş arkadaşın ( .......... )dememişler..
ir--- aaa, ne dedin sen.. ne ayıp.. adam..ev tutmuş,temizletmeye gitti..
nu---- tabi tabi.. öyledir... ee neler anlattı ,tuna beyimiz.. 
ir---- ne anlatacaktı ki.. 
nu--- hödük, konuşmadı mı yani.. birde hoca olacak..  ingilizce konuşurdunuz.. bülent trene bakar gibi dinlerdi ,hahaha. 
ir--- abiiiii... yeter ama.. yemekte de.. böyle davranacaksan hiç gitmeyelim..
nu--- inan ki, hiç hevesli değilim.. ama abim için gideceğim..  
ir--- sabah olacak neredeyse.. yarın çokkk işim var.. ( öptüm yanağını) iyi uykular...
nu--- (buruk buruk ,gülümsedi ) sana da,güzelim..


Hiç yorum yok: