Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

34.bölüm
o arabaya binince..
tuna ,kısık sesle.. 
tu--- seni özledim.. 
ir--- nee.. özlemek mi.. hep beraberdik ya.. hem ne hakla özlüyorsun.. biliyorsun..durumu.. imalı laflar, etme bana.. filizmiş.. tohummuş.. 
tu---- (başını yere eğdi ) ne demek istediğimi anladın.. bir kere bakmadın yüzüme.. bir kelime bile konuşmadın.. seni ,çookk ama çok özledim.. çünkü ,orada yoktun sanki.. çünkü.. 
hakkım var.. çünkü ,durumu çıkmaza sokan sensin.. keşke elimde olsaydı da ,herşeyi değiştirebilseydim.. 
ir--- abilerimin yanında.. üstelik sözlüyken.. 
 yakınlık göstermemi nasıl beklersin.. bu mümkün değil.. durumu çıkmaza sokan da,ben değilim.. sensin.. özlemek ne alaka yani.. 
hiç doğru bulmuyorum.. hakkın yok.. ne özlemeye ..ne de,beni düşünmeye.. 
durumu,değiştir değiştirebiliyorsan.. sonra geç karşıma.. sen bana yasaksın.. uzak durman en iyisi.... bence sen,nuriden daha çaresizsin.. hoşçakal.. 
tunayı orada bıraktım..ardayla nurinin yanından, hızla geçip.. kapıyı açtım.. içeri girdiğimde.. gülerek.. 
"evvettt,işte budur..   babamı tavlayıp, eşya gibi.. kız almanın sonuçlarına katlan bakalım.. 
benden habersiz.. sözlendiğin için,bin pişman olacaksın daha..    "
******
biraz sonra.. 
üstümü değişmiş..mutfakta yarının yemeğini.. geceden ayarlıyorken... abim içeri girdi..
ir--- ooo.. nihayet teşrif ettiniz ,nuri bey.. 
nu--- tunayla ne konuştunuz.. 
ir--- tunayla ? tahmin edeceğin şeylerden konuştuk.. bilmediğin bir şey değil yani.. 
yağmurun sesini duyunca.. mutfak penceresini açtım, sonuna kadar.. 
ir---- mmm,ne kadar güzel dimi.. 
nu--- yaa,sana öyle..  moralin bozuk olunca.. hiç güzel gelmiyor.. emin ol....  
mutfaktan çıkarken.. kolundan tuttum.. 
ir--- sen ne demek istedin.. 
nu--- yok birşey.. ne dediysen artık.. giderken yıkılmıştı sanki.. tunada kendimi gördüm bir an.. siz kızlar, çok acımasızsınız...  
ir--- ( kaşlarımı çatıp ) kızlar derken.. hülyadan bahsediyorsan..  ben ondan,farklıyım.. 
sevgisinden emin olduğum ,bir erkeği bulursam   hülya gibi.. yapmam.. ne ana,ne baba.. görmem..gönlümü dinlerim.. hiçbirşey engel olamaz bana.. 
demek ki, benim durumum acımasız olmamı gerektiriyor abiciğim.. hem,seni anlamıyorum.. birden tunaya bu yakınlığın ,nedeni ne.. konuşmak istemiyorum dediğimde ,aferin demedin mi bana.. 
nu--- belki  ,birşeyleri abarttım.. belki de ,
aşık adamın halinden anladığım içindir.. 
bak ne diyeceğim sana.. cumartesine kadar düşün taşın.. tuna ne ifade ediyor, senin için.. 
kararın kesin olsun.. 
 ilerisi için umut yok diyorsa ,gönlün.. oynama.. eğer olabilir diyorsan,ona göre davran.. 
 hadi ben yattım.. 
ir--- iyi yat..
***
gece abim yattıktan sonra.. 
evin içi gayet sessiz ,ışığı da yakmadım.. uykum yok.. yemek pişerken..salonda oturdum kahve,sigara keyfi yapıyorum.. 
perdeleri ,pencereleri de açtım.. boya kokusu
giderken.. yağmuru seyrediyorum.. dinliyorum.. harika yağıyor.. 
başımı koltuğa yasladım ,sokağa bakarken abimin dediklerini düşünüyorum.. tuna nasıl gittiyse artık.. abim bile anlamış ,söylediklerim ..ağır mı kaçtı acaba.. 
filcanımı mutfağa götürüp ,yıkadım.. yemeğin altını kapatıp, içim sıkılarak yatağıma yattım.. 
dönüyorum dönüyorum.. uyku yok ,bir türlü.. 
saat 01:30 olmuş.. 
üstüme ,uzun hırkamı aldım.. 
bahçeye.. çıktım .. .yağmur  durmuş.... sandalyeyi çekip oturdum..  
 elimde sigara düşünüyordum,sakin kafayla..
iç hesaplaşmamı yapacaktım.. tuna hakkında... 
ilk karşılaşmamızdan bu yana ..olanlar film şeridi gibi.. gözümün önünden geçti.. abime dediklerim doğruydu.. ben dikbaşlıydım.. 
eğer tunanın sevgisine inanırsam .. hiç bir şeyi görmezdi gözüm.. yeter ki,inanayım.. hoşlanıyordum da.. 
onu sevdiğimi nasıl anlayacaktım.. sorun buydu.. 
o niyetini söyledi... kendinden uzak tutmamam karşılığında da.. beklerim demişti.. 
iyi de.. bana ne kadar yaklaşmasına izin verebilirdim.. vermeli miydim.. 
akşam onun ve benim dediklerim 
kafamda dönüp duruyorken.. 
 bahçe kapısının önünden, birisi geçti..
sokak lambasının aydınlattığı kadarıyla,tunayı tanıdım.. 
 eve.. benim odama bakıyordu... 
beni görmesine imkan yok .. dediklerime rağmen ,hala burada olmasına gülümsedim.
.ısrarı ,vazgeçmemesi.. tıpkı benim gibiydi.. hoşuma gitmişti.. ama söylemeyecektim tabi.. 
midemde  hissettiğim kasılma ,yüzümde ki aleve rağmen..  eğilip.. ne yaptığına baktım.. ay yerden ,taşı mı alıyor ne..  
daha neler,ya abimin odasına atarsa.. 
telaşla kalktım.. yerimden.. kapıya doğru yürüyüp.. kısık sesle..
ir--- ne yapıyorsun.. 
tu--- (çevirdi başını..doğrulurken..) 
lensimi arıyorum da.. 
ir--- gecenin bu vaktinde, bulamazsın.. arama.. bir gören olacak.. evine gitsene sen..
tu--- (yaslandı kapıya..)  kimseden korkum  yok.. gören görsün.. evden geliyorum..
uyuyamadım.. duramadım..yakınında olmak istiyorum.. 
ir--- (mırıldandım.. ) of tunaa.. anlasana..  abim uyanacak.. elinden bir şey gelmiyor madem.. evine git.. 
yakınımda olsan ne yazar.. hiç..
tu--- sen evet dersen,benim  elimden herşey gelir.. ben ,.korkmadığını sanmıştım.. ama .. kapıyı bile açamıyorsun.. seni de, uyku tutmadı değil mi.. aynı benim gibi.. 
ir--- (gözlerimi kısarak..)  ne yapayım yani..kapıların ardında olanlara ,davetiye mi çıkarayım.. sen bana yasaksın.. korkmuyorum ama adıma da laf getirtmem.. bu saatte, seni içeri almamı ,nasıl beklersin.. 
tu---( kısık sesle ) yasak deme bana... istesen, pekala engel olabilirdin bana..  kendine dürüst ol...
 ben ,başkasını mı öptüm.. başkasının kalp çarpıntısını mı,hissettim.. sende istemedin mi..  hevesim değil,sevdamsın.. adın, benim şerefimdir.. soyadımı vermek istediğim ,tek kadınsın..
seni istediğimi de,inkar etmiyorum.. ki..
karım ol diyorum.. 
derdimi ,daha nasıl bir açıklıkla anlatabileceğimi de bilmiyorum.. 
ir--- iyi, ben anlayışsızım öyleyse..  bende sana diyorum ki.. 
nu--- ireemmm... ireemmm...
abimin sesini duyduğumda , o panikle eve koştum.. 
içeri girip, örttüm kapıyı... ellerim titriyordu resmen.. 
ir--- efendim abii.. 
odasından geliyordu ses...
nu--- bir bardak su versene.. içim yanmış.. 


Hiç yorum yok: