Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

334.bölüm..

al---- sağol enişte.. arkadaşlarımla.. ortak olarak.... bir,başkasını mesul göstererek.... 
muhasebe bürosu açıyoruz.. 
tabi biz gayri resmiyiz şimdilik.. okul bitince..hazır olsun dedik.. onun açılışına gidiyoruz.. 
ergün de.. bilgisayar ,fax ve fotokopi ihtiyacımızı temin etti.. zuhali de.. hepsi tanıyor zaten.. 
ondan beraber gidiyoruz...
 
tu--- hayırlı olsun..sen,bizim müşavirin yanında olmayacakmısın artık.. 
 
al---- yok,ben çalışıyorum.. düzeni bozmadım.. geceleri oradayız.. üç beş defterimiz var şimdilik..
idare edeceğiz.. dönüşümlü olarak...
amaç..tecrübe kazanmak.. tanıtım yapmak.. 
 
tu--- hıı, yani sen orada kalıcı değilsin.. 
al--- yok yok.. değilim.. neredeyse 25 kişinin ortaklığıyla para mı kazanılır.. 
ama adımız olsun ,pratik yapalım diye düşündük... 
 
er---- çok akıllıca... 
tu--- evet.. üç kardeş de.. öyleler... maşallah... 
 
t---- bilgisayar dediniz.. ergün sen mi ilgileniyorsun... 
erg--- evet.. lazım mıydı.. ayak üstü satayım size... 
güldük hepimiz... 
 
ir---- ne ikram edeyim .. alkollü alkolsüz..sıcak soğuk.. 
 
zu---- hiç birşey istemeyiz.. buraya gelirken.. ergün bey.. bize bira içirdi.. 
er---- güzel anlaşıyorsunuz.. desene.. 
zu---- yaa.. çok iyi anlaşırız.. 
 
egr---- size doyum olmaz..görüştüğümüze çok sevindim.. bize de bekleriz.. hiç rahatsız olmayın..
iyi yolculuklar size... teyzem,eniştem.. sağolun..kebap için.. 
tuna irem.. görüşürüz.. 
 
kalktılar, tunayla bizde yolcu ediyoruz..
tuna aliyle konuşuyor.. 
 zuhalle.. fısıldaştık.. hemen..yine istiyorlarmış kızı..
 bu sefer ki bayağı ciddiymiş.. köklü bir ailenin adını, söyledi.. 
zuhalin,gönlü yok ama.. 
ben hemen damadın adını sordum... ne işime yarayacaksa.. 
 
''ömermiş ..gördüm ,konuştuk adayla... eli yüzü, konuşması düzgün dü..
. yine de,içime sinmeyen birşeyler var ''dedi.. 
sıkma canını hayırlısı olsun dedim... 
 
er--- e hadiii.. gecikeceğiz.. 
zu---- geldim geldim...
öpüştük.. bindi arabaya... gittiler... 
 
kadere bak ..sokağın diğer ucundan... bir araba döndü... 
 
ir---- pess.. bu kadar olur.. o gelen ziya değil mi.. 
yine göremedi zuhali.. üzüleyim mii, sevineyim mi bilmiyorum... 
 
tu---- hiç karışma lütfen.. kısmet bu.. 
 
ziya  durdu önümüzde... indi arabadan... takım elbiseli o da... 
 
zi--- merhabaa.. nasılsınız.. 
tu---- sağolun..siz.. buyrun.. lütfen... 
 
zi---  iyiyim..(tokalaştık.. )ahmet abi.. lütfü beye birşey verecekmiş.. 
seyehate çıkmadan.. alır mısın dedi.. 
 
ah--- ziyaa. oğlum.. dur getiriyorum... girseydin ya.. 
 
zi --- gelmeyim ahmet abi.. İskenderun tarafına gideceğim.. 
 
... misafirlerimize başıyla selam verdi.. 
babam içeri girdi.. 
 
ne---- ziyaa.. kebap vereyim mi.. yolda yersin.. 
 
zi---- soğan kokmayım.. nermin hanım.. sağolun.. başka zaman yeriz... 
istediğiniz birşey var mı oralardan.. nar ekşisi, domates salçası çok güzelmiş.. 
annemlere aldım..kullanıyorlar... 
 
ne--- sağol.. annenler nasıllar.. ısındılar mı.. 
zi--- (gülerek) iyiler.. şimdi de.. sıcak olacak diyip duruyorlar... 
 
ir---- hala Adanadasın ziya... hani gidecektin.. 
 
zi--- (güldü..) tamamen dedikodu... acele etmişim..karar vermek için... çok alıştım.. buraya.. 
askerde ,çok samimi olduğum üç arkadaşım vardı.. buluştuk..onlarla.. tam takımız yine.. 
büyük postahanenin arkasında mağazaları var..üçünün de.. 
sizin büronuz da oradaymış sanırım..tanıyorlar sizi de.. 
 
tu---- evet.. esnaflar tanır tabi.. ne iş yapıyorlar.. 
zi---- birisi,oto yedek parçası satıyor... birisi..perdeci.. birisi de.. mobilyacı.. 
 
babam elinde bir karış ebadında küp biçiminde bir kutuyla geldi.. verdi,ziyaya... 
 
ah---- al oğlum.. lütfüye selam söyle.. sana zahmet oldu... 
 
zi---- as .görüşürüz.. hepinize iyi günler.. hoşçakalın... 
tu---- güle güle.. yolunuz açık olsun.. 
zi---- sağolun... 
 
o da ,gitti... 
masayı kaldırdık... 
 
kahve yapıyor gönül.. annem bulaşıkları yıkıyor... bende... ortalığı topladım..
babam ertanı avutuyor.. 
 
tuna eren ve tuğrul meyve eşliğinde.. içki içiyorlar.. 
masayı yeniden düzenledim.. 
 
konuşuyorlar.. 
ir---- gönül.. sen uzanabilirsin ha.. 
 
g---- yok irem.. sağol.. ayıktım.. herşey çok güzeldi nermin hanım ,elinize sağlık.. 
iremin kime benzediği belli oldu.. İstanbulda..yemiştik..yaptıklarını... 
 
ne--- afiyet olsun... irem de,bilir de.. hiç yemek , yaptırmamıştım.. alışıyor yavaş yavaş... 
 
ir---- annee.. çayı demledim.. ertan durmuyor.. sen bak.. ben hazırlarım..hadi.. 
 
ne--- kahvenizi içtikten sonra... gönüle ,ertanın odasını göstersene..babanın sabrı bitmeden..
 alayım ertanı... 
 
gülerek çıktık bahçeye... 
ah--- nerminn.. oğlun.. seni istiyor.. 
 
ağlıyordu... annem alır almaz ,sustu ertan.. 
izninizle diyip içeri girdi... 
 
g---- ahmet bey buyrun.. kahveniz.. 
ah--- sağolun.. 
bana da verdi.. oturduk.. bizde... 
 
ah--- uçağınız ne zaman..eren.. 
er--- saat 22 de..ahmet bey.. 
 
ah--- oo..iyi daha varmış.. 
ir---- bizim eve de gidelim diyorum tuna... gönül,görmedi ya..abimlerin gördüğü de,pek söylenemez... 
 
tu--- gidelim tabi.. 
ah--- gidip geri gelin öyleyse.. nermin su böreği yaptı.. yemezseniz üzülürsünüz....
 
güldüler... 
g---- başka zaman gideriz irem..
( gelen arabayı gösterip.. ) maşallah gelen gelene... 
 
 dönüp baktım... beyhan,hülya çifti gelmiş.. indiler arabadan...
 
kalktım bende... 
 
ir---- yabancı değiller.. evlenen kuzenim ve eşi Antepten gelmişlerde... annemi ziyaret etmek istemişler... 
 
babam kapıyı açtı... 
ah--- buyrun.. hoşgeldiniz... 
be--- hoşbulduk ahmet bey.. 
 
h---- eniştemm.. 
sarıldı boynuna.. öptü yanaklarını... 
 
ah---- hülya... gel yavrum.. 
tanışma,tokalaşma faslından sonra onlarda oturdular.. 
 
konuşuluyor, bende hülyayı inceliyorum... 
hülya.. mutlu herhalde.. yüzü gülüyor.. biraz kilo almış..
allah için.. neyi var neyi yok.. 
takmış takıştırmış sanki.. yeni gelin ya... 
hafif makyaj yapmış.. saçlarını kısalttırmış.. yeşil pantolon blüz çok yakışmış.. .. 
gayet şık.. ayakkabı çantası da.. 
 
yanında ki odun ,yakışmış mı ne.. objektif bakınca öyle göründü gözüme.... yine de içim acıyor.. 
 
ir--- nasılsın hülya...
h--- gördüğün gibi.. sen nasılsın.. 
 
ir---- iyiyim.. hülya.. beyhan ya sen.. 
be--- teşekkür ederim.. irem hanım.. 
 
h---- teyzem nerede.. enişte gözünüz aydın..
ah---- sağol kızım..içerideler.. 
h---- ben bakayım,bir.. 
 
hülya içeri girince...
tuna içki içer misin dedi... 
beyhan.. sağolun,içmem dedi.. kahve içecek.. ben de içeri girdim.. yapayım bari.. 
 
eren abi.. beyhanı diline dolamıştı.. kalktığımda.. sevmedi herhalde... 
acıdım birden, tuğrul abiyle pinpon topuna çevirirler şimdi.. 
 
kahveyi yaptım.. 
 
ir--- hülyaa.. gel hadi.. 
annemle çıktılar odadan.. ikisi de ağlamış gibi... hülya ertanı almış kucağına... 
 
ir--- n'oldu be.. 
ne--- yok bişi.. duygulandık.. 
 
ir--- hıı,anladım.. hülya.. mutlu musun.. 
 
h---- ikimiz,iyi gibiyiz... kaynana,kaynata ve görümcem berbat.. ve beyhanı çok dolduruyorlar..
 
ir---- ee beyhanı seven.. onlara katlanır...artık  önemli olan bu..çünkü..
h---- ....................
 
 
*****

Hiç yorum yok: