Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi


331.bölüm..





tv yi kapattım.. 
gözlerim kapanıyor.. küçük yastığı güzelce,omuzuma koyup..koltuğa yasladım başımı.. 
 
odanın duvarlarında,tavanında gezdirdim bakışlarımı..
kimbilir neler yaşandı burada.. 
gözlerimi kapattım,halanın anlattıklarını düşünüyorum.. 
 
kapı önünde yine fısıltılar var... ama bu sefer kapıyı açıyorlar.. 
 
istifimi bozmadan.. tüfeği kucağıma aldım.. uyuyorum güyaa.. gece lambası yanıyor sadece.. 
 
---- lan,kız uyuyor.. 
---- hadi bee.. boşuna mı hazırlık yaptık.. eren ayağıma basmasana.. 
---- susuunn.. 
 
---- önümü görüyormuyum ki.. çarşaf çok kalınmış.. çıkalım hadi.. 
---- erenn,tunaa.. lan arkamdan ittiriyorsanız var ya.. kırarım kafanızı..
 çekilin lan.. bağırırım bak, rezil oluruz.. 
 
---- tuğrul ,ben şimdi sana şaka yapacak gibi miyim.. . uyanacak.. yavaş olun.. 
---- erenn.. 
---- neee.. ellerim,çarşafı tutuyor.. bu kimin fikriydi.. niye buradayız biz.. 
---- seninn.. kabul ettiğime ben bile inanamıyorum.. kapıyı niye kapattın tuğrul.. 
 
---- eee, açın lan çarşafı... cıvıttınız ha...
oyyyyy..anammm... oyyy.. 
 eşhedüenlaaa ilahe illallaahhh.. 
eşhedüenlaa muhammeden abduhu ve resüluh.....
euzü billahimineşşeytanirraciimmm..bismillahirrahmanirrahiimm... 
 
----- n'oluyor lan..iki rekatta namaz kılsaydın... 
----- iyi saatte olsunları kızdırmaaa... halaa, hala.. 
---- eren, tuğrul.. buna inandınız ya... helal olsun yani.. irem de ,bize numara yapıyordur.. 
 
----- tunaa ,irem koltukta baksanna lan... bu hayalet işte.. elim içine girdii.. ciğeri yokk...
 
---- eee, ışığı yakacağım... paşanın hayaleti kaybolma sakın... 
 
kalın bir ses duyunca gözlerim fal taşı gibi açıldı anında...
'''' sen bilirsin... ''''
 
 
 etrafıma bakındım.. kimse yok.. uffff... nefes nefese kalmış,terlemişim.. 
 
acaba deliriyormuyum,hayal gerçek birbirine karıştı... o kadar gerçek gibilerdi ki.. 
 
bilinç altının oyunuymuş.. rüya görmüşüm ,demek ki.... ne zaman uyumuşum .. yaa.. 
 
dilim damağım kurumuş... kalkarken unutup,tüfeği düşürdüm..yere.. 
 kahretsin ses çıktı tabi.. 
 
tuna pat diye ,daldı odaya.. bakışıyoruz...kapıda mı ,duruyordu acaba... 
ayy pijama da ne komik görünüyor.. çekmiş gibi..gülmemek için dudağımı ısırdım.. 
 
 
tu---- iyimisin ne oldu.. bir ,ses duydum... 
ir----- hımm.. su içeceğim de... kalkınca tüfek düştü.. 
 
tu---- ben getireyim.. üstünü çıkarda yat.. 
 
ir----- sen gidip,yatsana tuna.. uykum var zaten.. 
tu---- gidemem..ben de ,burada yatacağım.. 
 
ir---- . ayıp olur abinlere ..biz niye kaldık.. çıksanaa..karısının yanından ayrılamamış dedirtmem.. 
benim çağırdığımı sanmasınlar.. 
 
tu---- ikisi de ,horul horul uyuyor.. çıkmıyorum.. uykum falan kaçtı sayende.. 
ne ayıbıymış.. sen benim karımsın.. 
el alemin hayaletlerine ,ayıp oluyor mu.. 
 
ir---- hıh,sen dalganı geç bakalım.. aşka bak ki.. halayı çağırıyordu, gel artık diye... onlar karı kocaymış.. 
 
elimi kapadım ağzıma.. kahretsin ya.. kahretsin ..söyledim işte.. 
 
tuna ,şaşırmış bana bakarken.. kaçar gibi,gidip mutfağa... suyumu içtim.. 
 
nasıl yaptım ben böyle bir hatayı ... halanın sırrını söyleyiverdim.. 
dalga geçmesine dayanamadım.. 
 
ışığı kapatırken.. tuna geldi.. elinde sabahlığım var.. omuzlarıma koydu.. 
 
tu---- balkona gel.. 
ir---- duymadın sen beni.. birşey bilmiyorsun.. yatalım.. istemiyorum ,balkona çıkmak.. 
tu---- çok geç hayatım.. yürüü.. 
 
balkondaki divana oturduk ,yan yana... 
 
ışığı da yakmadık.. yağmur hala yağıyor.. 
teyp de.. hala kaydediyor... unutulmuş... orada... 
 
tu---- sormazdım da.. yıllardır, yerine oturmayan bazı parçalar vardı.. 
az önceki dediğinden sonra ,anlam kazandılar birden.. anlat hadi.. 
 
ir---- ne anlatacağım ki..hayaletin lafına ne bakıyorsun.. saçmalamıştır.. 
gördüğüme inanmadın da.. duyduğuma mı inanacaksın dimi.. 
 
tu--- tamam.. pişmanım.. oldu mu.. afedersin.. 
ir---- hayır.. etmiyorum.. ne soracaksan halana sor.. ağzımdan kaçtı.. zaten.. fazlasını isteme... 
 
yatırdı beni  dizlerine.. sabahlıkla bacaklarımı örttü.. 
 
tu---- (içini çekerek...) pekii, sen dinle öyleyse.. 
amcam ölürken...başucundaydım..  sayıklar gibi konuşuyordu... 
 
 babamın ,vicdanın nasıl rahat ettiğini ..bilmediğini söyledi.. ben çok kötülükler
yapmış diye.. aldırmadım önce..ama o devam etti.. anlatıp,kurtulmak istiyor gibi ..
sıraladı peş peşe.... 

'' hekimi çağırdım, muazzezin başında bekledim günlerce...tanınmaz haldeydi... 
annen çok çilekeş bir kadındı.. abime rağmen.. gizli gizli  yardım etmeye geldi..
baban,muazzezi  dövmüş..  gebe olduğunu duyunca.. 
hırsını alamamış.. atının arkasına bağlayıp sürüklemiş... ibret olacakmış.. güyaa... 
ben yoktum,engel olamadım.. evliydi onlar diyemedim...  
bebeğini kaybetmiş.. buraya getirdim onu... 
kara sülalesinin erkekleri ... benim bildiğim kadarıyla... lanetli herhalde.. 
önce melek, sonra şeytan oluyorlar.. 
bende kuralı bozmadım... bacıma hem iyilik, hem de çookk kötülük yaptım... 
 son bir kere görüp helalleşseydim.. yalvarsaydım affet diye... 
allah ondan sonra canımı alsaydı.. ''
dedi.. 
 
ben de.. yukarı çıkıp,halamı çağırdım.. 
önce.. ''gebersin gelmem ''dedi... 
 
yine de dayanamadı.. indik aşağıya...'
' odaya girme,benim konuşacaklarımı duymanı istemiyorum''diyince.. girmedim ben... 
amcamın ölüm döşeğinde olduğu ,kulaktan kulağa yayılmış... 
akın akın , tanımadığım birçok adam geldi.. hizmetlilerle beraber,onlarla ilgilenirken... 
halam odadan çıktı.. böyle dimdik baktı herkese... 
 
yüksek sesle... ''ağalar,beni dinleyin...abimin vasiyetidir,ertuna kara.. yeni ağanızdır.. 
saygıda kusur etmeyesiniz..
abim hakkın rahmetine kavuşmuştur.. allah taksiratını affetsin... ''.. dedi... 
 
tu--- iremim.. canımm.. 
 

dinlerken,gözlerimi kapatmıştım... beni uyuyor sandı..yanağımı okşadı, hafif hafif.. 
 
aslında iyi de oldu bir bakıma... duyduğunu,anlattıklarıyla karşılaştırma.. imkanı bulamadı ..ama 
anlamıştır herşeyi...
kayınbabam hakkında ,bende artık...hiç iyi şeyler düşünmüyorum.. 
 
beni..
kucağına almak için, başımı..kaldırınca.. mırıldandım... 
ir---- yürürüm benn.. 
 
oturdum.. gözlerimi kırpıştırarak... 
ir---- dinle dedin ama ben hiç birşey duymadım.. uyumuşum... pardon.. 
 
yüzündeki,tüm gerginliği kayboldu ... ışıl ışıl gülümseyerek... 
 
tu---- önemli değildi zaten... hadi yatalım... 
ir---- hayıırr.. sen yerine git.. 
 
tu---- böyle  bir cevabı kabul etmiyorum.. iremim.. 
ama bir kere daha.. git, gelme  dersen..
sonuçlarına da katlanırsın... ona göre konuş.. 
 
ir----  sen çok oluyorsun ha... tehdit hazır... hem bana inanma,hem tafrayı da sen yap... 
ohhh.. ne alaa... iyi iyi, gel tamam.. 
 
tu----( gülerek... ) rica ederim, lutfediyormuş gibi .. olmasın... duygunu göster.. 
 
ir---- (gülümseyip ,ayağa kalktım.. )
.. gel kocacığım.. ben sana odamızda ,bir duygu şöleni yapayım... 
 
tunada kalktı gülerek...
 ay ne alem yaaa... 
 
tu---- hiii, ciddimisin sen... 
ir---- yaaa.. tabi tabi.. üstüne atlayacağım yine... amaaa.. işkence amaçlı.. 
tu--- hah h
 
elimle ağzını kapattım... 
fısıltıyla..
 
ir---- n'apıyosuunn.. uyandıracaksın..herkesi.. uslu durr.. 
 
tutup çekti elimi... 
tu---- duramıyorum... sevgilim,izin vermiyor.. 
 
*****
odada..

Hiç yorum yok: