Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

324.bölüm..

elimde izin kağıdı... çıktım odadan...

tuna karşıda bekliyor beni... salladım kağıdı...
 ir---- istediğin oldu... buyur..

aldı birşey demeden..... belime koydu elini.. ilerleyip, odasına girdik..kapıyı örtünce...

tu---- fantazine ,burada devam edebilirsin...
 oturdum koltuğa... kollarımı ona doğru uzatıp...
ir----- mademm...öyle,gelsenee..

tek kaşını kaldırıp... masasına oturdu... çekmecelerini karıştırıyor...

tu---- indir elleriniii.. birisi girebilir... uygulamalı, fantazi demedim..

ir---- hah hah hah..
tu--- sana ingilizce roman veriyorum.. .
oku bunu.. özet çıkar.. kurmaya fırsatın olmaz.. sınavdan çıkınca da,gideriz...

kağıt kalem de verdi...

kapıyı açarken....
tu---- hoşçakal..
ir---- tunaa...yaa, çok sevimsizsin burada ..evdeki gibi olsanaa..

tu---( gülerek... )başka bir arzunuz var mı.. acaba..
(benim yüzüm,bakışlarım değişince... ) sakın kıpırdamaa.. imdaatt..

diyerek, çıktı odadan... ben nasıl gülüyorum ama...

açtı tekrar kapıyı...
tu---- kaçmaya  da,kalkma...
ir---- tuuu naaaa...
 tu---- (fısıldayarak...) canıımmmm..
öpücük atıp..  kapattı kapıyı ...

 ****
ilk roman çok sürükleyiciymiş... bir solukta okudum...
özet çıkarıyorum...

kapı tıklatıldı.. gel mi desem.. ses çıkarmasam mı.. en iyisi duymamış gibi yapmak...

yazıma devam ettim...

açıldı kapı...
g---- iremm..
döndüm ...

ir---- aa.. galip beyy..
g---- niye buradasın sen...
ir---- (anlattım..) özet çıkarıyorum şimdi de... tuna derste..

g---- (kaşlarını kaldırıp...) hımm.. gelince.. konuşurum.. kolay gelsin, geçmiş olsun..
ir---- sağolun.. ........... hocamm.. birşey sorabilir miyim...

g---- (girdi içeri... kitabı eline alıp...) takıldığın bir yer mi var..

ir---- bir yere takıldım da.. o kitapta yazmıyor..
hem..kaç yaş  büyüğüm ,hem hocamsınız.. bir şekilde.. size,sitem edildiğini duydum..
haddimi aşmak istemem.. o yüzden sorabilirmiyim dedim...

kitabı bırakıp.. ellerini pantolonunun cebine soktu.... gözümün içine de, bakıyor...

g---- sor demeye, korkuyorum..
ir---- spontane olacağı için.. öğrenci sorusu ne de ,olsa.. size zor gelmez..

g---- çok akıllısın.. ama ben o sitem için.. kendimi affettirdim..
ir---- ondan şüphem yok, zaten... tahmin etmiştim...
g---- iyi ,sor hadi..

aklımdan,onu kıstıracak.. saliha hanımı yüceltecek.. ne sorular geçiyorda..
ona sormak uygunsuz olacağı için..

ir---- ev lazım olacak mı..
g---..... nee.. hah hah hah...

içimden gül bakalım diyorum.. ''sen,yaşına bakmadan.. bulmuşsun ,yarı yaşından biraz fazla..
aklı başında bir hatun .. kıymetini bilsene...
 saliha hanıma kapris yapmaya ,utanmıyor musun....
kadının nazik ruhunu ,sözlerinle..okşasana.. ''desem  gülermiydin acaba..

g---- henüz netleşmedi.. irem..
ir---- peki hocam..

o sırada tuna girdi, içeriye...

tu---- merhaba galip bey... buyrun.. oturun lütfen...
g---- merhaba tuna... ben.. dediğin şey için..
ir---- ben çıkayım.. siz rahat konuşun...

tu--- çıkma irem..sen,izin alırken.. ben de,galip beyden..
seni toplantılardan affetmesini rica etmiştim...  sana ağır gelecek.. diye düşündüm..
sana sormadım ama..
galip bey.. sanırım cevap vermeye gelmiş.. sende duy...

ir---- yaa..  .................. galip bey,peki siz bana sormayı düşündünüz mü..

 g----ikinizi de, tanıyorum.. tunanın amacını bildiğimden.. sormayı düşünmedim.. irem..
kararım kesin di zaten...
 tuna  sana kıyamıyor da,ne derse desin..  başaracaksın..
bütün toplantılara geliyorsun..
bırakmıyorum seni.. daha  ithalatçı pastasından yiyeceğiz . değil mi.. .
onun için ,kendine iyi bak da tunayla kötü olmayalım... anlaştık mı..

ir---- hımm.. anlaştık...
g---- tuna?

tu--- benim, amacımı biliyorsunuz. belliydi  de..zaten... onun için istemiştim..öyle diyorsanız .. öyle olsun..

g---- evet tuna.. olsun.. sende biliyorsun zaten.. şartlar onu zorlasa da..
irem bu işin de,altından kalkacak kapasitede..... birbirinizi  üzmeyin.. tamam mı,ben gittiimmm...

********
galip bey odadan çıktıktan sonra ayağa kalktım..
tunaya kitabını ve yazabildiğim kadarıyla yazdığım özeti.. verdim eline..
hiç birşey demeden, çıktım dışarıya..

tunanın arkamdan baktığına eminim ama
kafamı çevirmeden merdivenlerden indim, ağır ağır..
sınıftan,kitaplarımı ve çantamı alarak.. amfiye gittim..
 cansunun yanındaki yere oturdum..
uzun sıranın iki başında oturuyoruz.. 
nasılsın dedi.. iyiyim diyerek gülümsedim..

 kalemlerimi çıkarıp.. elim çenemde ,hocamın gelmesini bekliyorum..
 aklım,tunanın bana sormadan..
benim hakkımda karar vermesini kabul etmiyor..
 niyetini tabi ki biliyorum ama..
kendimi yetersizmişim de,
onun dediklerini yapmak zorundaymışım gibi
hissettiriyor..

tuna ve üç gözetmen.. ellerinde sınav kağıtlarıyla ,
içeri girdiklerinde..
dağıttım düşüncelerimi..

kızgınım.. sıfır almak yada kopya çekmek gibi
 çılgınlıklar yapmak istiyorum.. hatta çok da, cazip geliyor...
 kağıtları dağıtıyorlar elden ele..
bana gelmedi daha..
 başım önümde,
kalemimi sıraya minik minik vurarak bekliyorum..

 tuna getirdi kağıdımı ve gitti..
 bakmadım da.. tanımazmıyım..

sıraya bıraktığı, kağıda adımı yazdım..
en üstte minicik bir yazı dikkatimi çekti ,
kurşun kalemle yazılmış..

''sorry''

Hiç yorum yok: