Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

320.bölüm..

banyodan iki havlu,çantamdan da pomadı  alarak odaya geldim..
tunayı yana çevirip.. .. yatak örtüsünü kaldırdım..
oturdum yanına..
gömleğin düğmelerini açıyorum tek tek... 

ir--- kolum ağrımıyor.. pomadı senin için almıştım...

tu---- ay ayy... kocasını da ,düşünürmüşşş..
ir---- tek düşündüğüm ,sensin hayatım...

tu--- yalaaannn..
ir---- (gülerek..) en çok düşündüğüm, diyelim..


 masaj yaparak sürdüm pomadı.... tunaya.. sırtına göğsüne.. havlu koydum ısıtsın diye...
 kasları gevşeyince..
uyudu bebek gibi.. ne kadar masum görünüyor.. sahiden de...

atletini düzeltip.. pikeyi örttüm üstüne....

duştan çıkıp..
on dakika sonra...
bornozumla, odaya geldiğimde..
komodinin çekmecesini  açtım..  benim , geceliğimi... ev elbisemi  görünce.. güldüm kendi kendime...

elbiseyi giyip.. bornozumu astım banyoya...saçımdaki havluyu çıkarıp.. savurdum..saçlarımı,
 kendisi kurusun istiyorum...

evde dolaştım..ışığı yakmadan.. perde yok ya.. görünmeyeyim.. panjur açık,sokak lambasının ışığı vuruyor içeriye..
aklımdan ne alacağıma..  neyi,nereye yerleştireceğime karar veriyorum.. 

mutfağa girip.. balkon kapısını açtım... ağaç,çiçek  kokuları.. doldu içeriye...
başımı kaldırıp.. yukarı baktım..
fevzi beylerin ve  philipin  evlerinde ışık var...
başka ışıklarda görünüyor.. ama kiracıları tanımıyorum ya ben...

balkonun demirine dayanıp.. aşağıdan gelip geçenleri seyrettim.. bir süre...

içeri girecekken... yukarıdan.. bir ses duydum.. ..

f---- kim var orada
ir---- (başımı eğip.. yukarı baktım.. eğilmiş o da.. ) fevzi bey.. ben irem..

f---- oya bir gölge gördüm diyince.. seslendim.. pardon..
ir---- sağolun..ilginiz için.. selamlarımı iletin ,oya hanıma..

f---- as... sizde eşinize.. selam söyleyin..
ir--- as... görüşürüz.. hoşçakalın..

*****

yatak odasına girdim... geceliği giyip ,yattım yatağa... tunam öyle derin uyuyor ki..
dokunmadan.. sarıldım yastığıma...
yarın yapacaklarımı tasarladım.. uyumadan önce.. dua ve şükür  ettim.. allaha..

******
ertesi gün..

öğlene kadar yatmışız neredeyse.. onu kahvaltıya götürdüm.. göl kıyısına..
gece ki.. masaj için teşekkür etti.. kendime geldim dedi..
bende mutlu oldum tabi..

sonra.. eşyalı evimize gidip... arabayı bıraktık..
hava güzel yürüyelim demiştim de..
neyse annemlere gidip.. ..bir kahve içtik...ertanı sevdik.. tunayla  beraber..

tam gidecekken.. neşe ablayla,lütfü abi geldiler... tebriğe... onlara da kahve pişirdim...
ertana hediyesini getirmişler...
mutfakta ayak üstü konuştuk ,neşe ablayla...

neş--- irem.. dün zuhalin nesi vardı.. tuhaftı da...

ir---- dersler ağırlaşmış.. sınav stresi de eklenince.. bunalmış biraz.. birşeyi yok yani..
neş---- dağıtacağız falan diyince.. ne oldu dedim...

ir---- deşarj olmak için, aliyle çıkacaklardı...
neş---- tek öyle olsun.. merak ettim. bende..

ir---- niye.. ziyaya uygun olmaz diye mi ,düşündün neşe abla.. özellikle söylemiş de olabilir..
zuhal cin gibidir.. suzan hanımın bakışlarından.. niyetini  anlamamak imkansızdı..

neş---- ziya yemeyi,içmeyi gezdirmeyi seven bir insan.... yaşar da.. yaşatır da...
zuhali de,sevdiğimden ve ikisini birbirlerine yakıştırdığımdan dolayı.. tanıştırmak istiyorum..
ailesi de.. emekli,mazbut.. açık fikirliler.. selami amcayı görsen bayılırsın..
kızımız mutlu olsun isteriz...
ısrar edecek halimiz yok..olur yada olmaz..  kısmet meselesi.. kendileri bilirler...
belki hoşlanmayacaklar.. içleri istemeyecek... bilemeyiz ki...

ir---- neşe abla, doğru söylüyorsun da... zuhal beğenilmeyecek kız mı..
suzan  hanım,gözünü alamadı... kısmet tabi de.. ziya görse kesin vurulur.. benden söylemesi..

neş--- ben ziyayı  tanıyorum.. ama lütfü daha iyi tanıyor..diyebilirim.. ona kefil olmasak
.. zuhali göstermek istermiyiz..
 tek değil,iki taraflı vurulsunlar diyoruz...

lü---- neşee..
neş--- efendim lütfü..

 salona gitti.. bende bardakları yıkadım..
koridora çıkmışlar..

tu---- iremm.. lütfü beyler gidiyorlar...
ah---- hiç olmadı böyle.. lütfü.. otursaydık ya... başka zaman giderdiniz.. arkadaşlarınıza...
ir---- nereye gidiyorsunuz.. . çay içecektik daha...

lü---- sağolun da.. bizim zamanımız yok.. ben seyehatlerde.. neşe okulda..
iki günümüzü planlıyoruz işte.. sizleri de bekleriz...
tu--- geliriz.. lütfü bey..

ne---- neşee.. lütfü beye kaynar içirmedik.. durun..
lü---- nermin hanım.. suzan teyze ,gece anlattı..kaynarı..  ben almayım.. lütfen..

ir----( güldüm.. ).nasıl anlattı..  çok hoşuna gittiyse .. gönderebiliriz..

neş---- yaa, yaktın bizi irem..

ir---- ben değil.. sevim teyzem, yapmış.. asıl ,o yaktı yani..
ziya beye vermek ,hiç aklıma gelmedi bak...

lü---- o severdi eminim.. Adanaya ,ısınıyor yavaş yavaş.. yakında Adanalıyım ,demeye de başlar..

ah---- Adanalılara da benziyor sahiden..  ben sevdim ziyayı.. çok candan, mert bir delikanlı...

ne---- hedef mi ,sapmış ne.. sana ne oluyor ahmet...

kahkahalarla  güldük hepimiz...

onları gönderdikten sonra.. bizde gidelim dedik.. ayakta konuşurken ,ergün abinin askere gideceğini söyledi annem.. kısa dönem gidecekmiş hemde....

 tunanın arabası duruyordu ya.. binip, halaya gittik..
benim dama baktığımı görünce...

tu---- iremm,unut..
ir---- (gülümsemeye çalışarak...) neyi..

tu---- dudaklarımı oku... lütfen.. aklıma,aklına  getirme.. rica ederim..
ir---- yerim ,ben  senin dudaklarınııı... aklına bu gelsin ,bundan sonra...
tu----(gülerek.. ) o ,hep aklımda zaten..

hala öyle çok sevindi ki ,bizi görünce..
ne yapacağını ,ne ikram edeceğini ..şaşırdı...
 sarılıp sarılıp öptü bizi..

ereni ,gönülü.. tuğrulu,ufuğu .. sordu tunaya... can kulağıyla nikahı,tunanın anlattıklarını dinledi...
erenle gönülün çok mutlu olduğunu ,. duyduğunda... 
gözleri dolu dolu.. yavrularım dedi ,sık sık..
çok özlemiş.. yiğenlerini.. torununu..

neslişahı oda sevmiyor.. sanırım.. adını bile anmadı...
geniş balkonda...  portakal  bahçesin yemyeşil görüntüsüne bakarak...
 oturuyoruz...

tu--- hala.. tarlaların, ilaçlanıyor bugün...  yarın da.. tarsusdaki bağa ,bahçeye gidecekler..

mu---- sağol.. oğlum.. hakikatli yavrum.. para al , hesaptan.. tamam mı..
tu---- gerek yok.. hala.. bil , merak etme ..diye söyledim..
senin ,bana yaptıklarının yanında lafı bile olmaz.. biz, müsadeni istesek.. diyorum..

mu---- tamam yavrum.. gelinime iyi bak.. süzülmüş sanki...
ir---- halam.. sana öyle gelmiştir.. ne süzülmesi..

telefon çaldı o sırada..

*************

Hiç yorum yok: